#80

1.8K 63 17
                                    

POV DEMI

Het Team van Shawn had net gewonnen. We hebben nu even pauze en zitten op de bank met een bak chips. "Mag je ze?" Vraag ik voorzichtig aan Shawn. Hij grinnikt. "Ze zijn geweldig." Zegt hij en drukt een kusje op mijn hoofd.

"Klaar voor ronde 2?" Vraagt Sabine vrolijk. "Jupp!" We springen van de bak af en heisen ons zelf weer in die hesjes. "Nu ks het ieder voor zich. Zelfde regels. Branden alle lampjes?" Sabine doet een snelle check en opent daarna de deur. "Succes!" Ze sluit de deur en weer horen we een stem die aftelt.

Ik ren een kant op. Dit gaat nog wat worden.
--
Ik ben 4 keer beschoten. Ik sta nu ergens mensen op te wachten. Ineens zie ik Shawn voor me. "Niet schieten!" Zegt hij vlug. Ik laat mijn laserpistool zakken als ik zie dat hij die van hem ook omlaag heeft. Shawn drukt mij zachtjes tegen de muur en zoent mij. Ik geef me over aan hem en zoen terug. Zodra hij terug trekt kijkt hij mij aan met een knip oog. Vlak daarna knipperen mijn lampjes. Shawn zegt niks en loopt gewoon weg. "Bitch." Mompel ik.

--

We gaan weer zitten en drinken nog wat. Iedereen vertelt over wat er is gebeurt en er wordt veel gelachen.

"Oké, wie heeft er zin om vanavond te feesten?" Vraagt Kate. Elijah steekt zijn hand omhoog. Shawn volgt al snel en ik doe het dan ook. "Top!" Zegt ze blij. "8 uur bij mij, dan kunnen we wel in drinken." Zeg ik. Ze knikken.

We gaan in de auto en we brengen iedereen weer thuis. Zodra we de laatste af zetten heb ik eindelijk de kans om aan te horen wat Shawn van ze vindt.

"Wat vind je nou echt van ze?" Shawn zucht lachend. "Ik had toch al gezegd hoe irritant ik ze vind." Ik kijo hem met grote ogen aan. Een uur geleden vond hij ze nog leuk. "Ik maak maar een grapje." Hij geeft me een tik op mijn knie. "Ze zijn super." Zegt hij. Ik glimlach tevreden.

"Ik wil ook jouw vrienden en familie ook ontmoeten." Zeg ik. Shawn knikt. "Ik neem zaterdag het vliegtuig naar huis, je mag dan wel mee." Zegt hij. Ik knik blij. "Graag."

"Weetje, mijn album komt vannacht uit." "I know." Grinnik ik. "Ik kijk nog welles op je insta." Voeg ik toe. Ik druk een kusje op zijn wang. "Er staat een nummer op dat speciaal voor jou is."

A/N
Heeeyyy
Dusssss, welk nummer denken jullie dat het is??????
Xx

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu