POV DEMI
Shawn en ik nemen net plaats in het vliegtuig. Voor ons zitten 2 beveiligers, gewoon voor het geval dat. We zitten de komende paar uur in het vliegtuig, dus ik heb even wat muziek en films gedownload.
Ik druk mijn oordopjes in mijn oren en luister naar wat muziek. Op naar Canada!
~~
"We zijn er bijna. Aan het einde van deze straat is het!" Vertelt Shawn enthousiast terwijl mijn zenuwen per seconde erger worden. Shawn bekijkt zijn huis in de verte terwijl ik nog geen idee heb welk huis het is tot dat we er voor stoppen.
Ik grijp Shawn's hand. "Denk je dat ze me mogen?" Vraag ik verlegen. Shawn drukt zijn lippen kort op die van mij. "Tuurlijk."
Hij stapt uit en loopt stevig door naar de voordeur waar hij een sleutel in steekt, maar iemand trekt de deur al open. Het is een vrouw die Shawn meteen in haar armen trekt. "Hallo mam." Grinnikt hij. Ze geven elkaar een kus en kijken dan naar mij.
Ik glimlach en steek mijn hand naar haar uit. Ze trekt me aan mijn hand en knuffelt mij kort. "Welkom in de familie." "Ik ben Demi." Zeg ik beleefd als we elkaar los laten. "Ik ben Karen."
"SHAWN PETER RAUL MENDES!" Hoor ik een meisjes stem van boven schreeuwen. "Zusje!" Shawn springt het huis in en slaat een meisje in zijn armen. Dat moet dus zijn zusje zijn! Aaliyah heet ze, toch? "Jij had mij vaker moeten bellen!" Ze geeft hem een duwtje en ze lachen wat, en dan ziet ze mij. "Zozo, is dat die vriendin van je?" Vraagt ze. Shawn knikt trots. "Ik ben Aaliyah, het zusje van die aap." Ze lacht wat en ik lach mee. "Ik ben Demi."
We lopen naar de woonkamer en gaan zitten op de bank. "Waar is pa?" Vraagt Shawn. "Aan het werk, hij komt zo thuis." Vertelt zijn mama.
Ik hoor de deurbel en Shawn staat meteen op. "Ik ga wel." Hij loopt de kamer uit. "Hij verzorgt je wel een beetje goed, toch?" Vraagt Karen. Ik knik. "Shawn is geweldig."
Ik hoor Shawn en nog iemand lachend deze kant op lopen. "Kijk eens wie hallo komt zeggen." Hij wijst naar een prachtig lang en blond meisje. "Hai, ik ben Lana en wie ben jij?" Vraagt ze als ze naast mij gaat zitten
A/N
Lanaacorn welkom in het boek 😘
Voor de mensen die de rol niet hebben gewonnen, dont worry! Er is nog een klein rolletje in het boek vrij!!
Het enige wat je hoeft te doen is te stemmen op dit hoofdstuk, ik zal 1 iemand kiezen die de rol krijgt.
Xx
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...