#41

2.6K 90 6
                                    

POV DEMI

"Demi, wordt wakker. We moeten zo naar werk." Kate schudt me wakker. Ik kijk draai me om en doe alsof ik haar nog niet gehoord heb.

"Damnit Demi." Kate trekt de dekens van mij af, ik kruip in één. Ze duwt mij vervolgens het bed uit.

Ik kreun en sta op. "Kate, ik ben vrij vandaag." Mompel ik. Kate maakt een 'O' vorm met haar mond. "Sorry." Zegt ze met een onschuldige glimlach.

"Ga maar weer slapen." Zegt ze. Ik schud mijn hoofd. "Ik ben toch al wakker." Zeg ik. Kate knikt. "Ik ga dan maar naar werk. Later." Kate loopt de kamer uit en ik plof weer op bed.

Ik val achter over en zucht. Wat zou ik graag willen dat Shawn nu naast mij lag.

En dan komt hij ineens door de deur lopen.

Nee grapje, dat gebeurt alleen in cheesy films.

Ik neem een douche en kleed me dan vlug aan. Ik loop daarna naar beneden. En tot mijn verbazing is mijn mama nog thuis.

"Hey mam." Zeg ik en geef haar een kus op haar wang. "Hai lief." Mompelt ze en leest een map door.

"Wat doe je?" Vraag ik en pak een broodje uit de keuken. "Werk." Moppert ze. "Het is zoveel. Ik ben kapot." Ik zucht. Lekker begin van de ochtend. "Ik kan niet geloven dat ze dit mij allemaal alleen laten doen." Zucht ze. "Ja." Zeg ik en zet een kopje koffie.

"Demi, zet ook even een bakkie voor mij." Zegt ze. Ik zet nog een kopje koffie. "Hier mam." Ik zet haar kopje tegenover haar op tafel neer. Ze zegt er niks van en focust zich op het papier dat ze voor haar neus houdt.

Ik loop naar boven en maak me klaar voor de dag. Ik verveel me dood. Ik stuur een berichtje naar Shawn.

Demi: hey, waarschijnlijk slaap je, maar kun je mij appen als je wakker bent?

Kate is aan het werk net als mama. Het regent buiten. Dusss: netflix marathon! Ik plof op de bank in de woonkamer en start op de TV netflix op.

"Ja, kan dat niet ergens anders?" Vraagt mijn moeder. Ik zucht. "Ik ga wel naar het kantoor." Moppert mama. Ze doet alles in haar tas en slaat de deur dicht. Wat een drama queen. 


A/N
Heeyyy
Ik heb 4 dagen koorts gehad. Vandaag 2 sets verneukt en morgen ga ik er weer 2 verneuken
Havo 4 sucks
Love y'all
Xx

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu