POV DEMI
Ik ben net klaar met werken. Ik fiets naar het hotel van Shawn. We hadden afgesproken.
Ik zie bij de ingang een jongen met een grijs vest aan, waar van de capuchon over zijn hoofd is. Hij draagt ook een zonnebril en kijkt naar beneden. Ik giechel. Shasn doet zijn best om niet op te vallen, maar ik zie toch nog een meisje die enthousiast naar hem toe loopt.
Ik stap van mijn fiets af en wacht even zodat het meisje even tijd heeft met hem. Ze maken samen een foto en een kort praatje en daarna is ze weer weg.
Ik loop het laatste stukje met de fiets aan de hand naar hem toe. "Dat was zo schattig." Zeg ik lachend. Shawn's gezicht schiet weer omhoog en een brede glimlach versiert zijn gezicht. "Demi." Zegt hij blij en knuffelt mij.
Eerlijk is eerlijk. Ik moet wennen aan knuffelen met iemand anders dan Kate of mama. En ik moet ook mijn best nog steeds doen om mijn focus op hem te houden en niet op het verleden. Maar het gaat steeds beter.
"Hey, heb je me gemist?" Grinnik ik, hij knikt.
"Wat doe je eigenlijk buiten?" "Zullen we een ijsje halen?" Vraagt hij in plaats van dat hij antwoordt. Ik knik.
Shawn legt zijn handen op het stuur en kijkt over zijn zonnebril heen. "Ik fiets." Ik lach en knik. "Is goed Mendes."
Ik spring achter op en hou me vast aan de bagage drager. "Hou je maar goed vast." Grinnikt shawn. Zonder na te denken sla ik mijn armen om zijn middel en hou ik me goed vast, precies zoals hij zei. Ik voel zijn buik spieren aan spannen en een lachje ontsnapt uit zijn mond.
Al snel zijn we bij een ijssalon en lopen we naar binnen. Het is niet erg druk. Er staat alleen een gezinnetje voor ons en voor de rest zijn er geen andere klanten.
"Welke smaak wil je?" Vraagt hij dan. "Cookies." Zeg ik. "Jij?" "Chocolade." Shawn bestelt onze ijsjes en betaalt nog voor ik er wat van kan zeggen. "Je had heus niet hoeven te betalen hoor. Ik bedoel, het is lief, aar het had niet gehoeven." Ratel ik niet wetend wat ik precies moet zeggen. Shawn grinnikt. "Ik doe et graag voor jou."
We laten de fiets staan en lopen naar het parkje dat een stukje verder op is. We gaan ergens bij een boom zitten en shawn doet zijn zonnebril af.
We likken elk gulzig aan ons ijsje en genieten er van.
"Demi?" "Ja?" "Kun je mij nu vertellen wat voor dingen je vader deed?"
A/N
Heeyy
Weer even een leuk stukje voor mijn lieve lezers
Xx
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...