POV DEMI
Ik druk op de deurbel en mijn moeder doet open. Ze trekt mij meteen in een knuffel. "Waar was je, idioot?" Vraagt ze lachend. "Ik was met Shawn." Zeg ik zachtjes. Ze lacht vriendelijk.
We lopen naar binnen en gaan op de bank zitten. "Ik was dood ongerust, laat me nooit weer zo schrikken, oke?" Ik knik.
"Maar je vent dus nuet boos?" "Tuurlijk niet! Je volgde je hart en deed wat je zeld wou. Het maakte je toch gelukkig? Hij maakt jou gelukkig, toch?" Vraagt ze. Ik knik overduidelijk. Ik glimlach als ik denk aan de afgelopen andere halve week.
"Hoe was je vakantie?" Vraagt ze dan. Ik vertel mama alles ongeveer. Ze hoeft niks te weten van het samen douchen en de drugs.
Ze knuffelt me. "Ik ben blij dat je weer terug bent." Zegt ze lief.
--
Ik lig al een paar uur wakker op mijn bed. Ik staar naar het plafond.
Wat moet ik doen? Ik heb geen baan meer. Shawn is weg. Kate werkt.
Ik sleep mezelf het bed uit en kijk naar mijn kleding kast. Wat zal ik aan doen? Ik pak een broek en een trui. Snel kleed ik me om en loop vervolgens naar beneden.
Ik kijk een beetje tv en eindig bij een of andere film.
Na een paar films gaat mijn telefoon. Kate.
Kate: check rtl boulevard, nu!
Ze hangt daarna op. Ik weet niet zo goed wat ik van dat telefoontje miet denken, maar oke. Ik zap naar rtl4 en zie ze praten over Shawn.
Er verschijnt een foto van mij en Shawn. Eerst eentje waar ik een hoodie aan heb, dat was een keer na een concert. Daarna krijg ik een foto te zien van in Spanje.
Ik kijk met grote ogen naar de tv. Wat nu? Ik pak mijn telefoon en bel Shawn, hij moet dit weten.
Demi: Shawn?
Shawn: hey babe, hoe gaat het?
Demi: volgens mij weten mensen het van ons
Shawn: het was ook al best wel lang een geheim
Demi: moeten we het dan maar bekent maken?
Shawn: het hoeft niet, ben je daar klaar voor dan?
Demi: denk het wel
Shawn: babe, we bespreken dit later weer, oke? Ik moet even weg
Demi: ja is goed, succes
Shawn: I love you
Demi: love you too
Het was zo fijn om zijn stem weer te horen. Ik wil hem weer knuffelen en bij mij hebben. En gewoon alles. Ik mis hem.
Ik loop naar de keuken en begin maar eens met koken, ik kan niet leven op pizzas.
A/N
Sorryyy had vanacht en gisteren feesten. Ik had veel gedronken en ik had werk etc. Dus was et vergeten. Sorry
Doeiii
Xx
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...