#59

2.1K 84 3
                                    

POV DEMI

Shawn heeft een beetje verband om zijn hand. Het is inmiddels 1 uur. We drinken elk een smoothie terwijl een paar mensen tonnen op het veld zetten. Ze blijven er bij staan en het lijkt wel of ze de tonnen beschermen met hun leven.

Bij het dichtsbijzijnde podium valt ons op dat de muziek stopt. Er loopt iemand het podium op die begint te praten, in het Spaans. Ik snap er niks van, behalve dat hij Esteban heet.

Er verschijnen letters en teksten achter hem, in het engels! Ik lees het en begrijp dan de bedoeling.

Er verschijnen cijfers op het scherm. Er wordt afgeteld van 10 tot 0.

"Tres, dos, uno!"

Iedereen rent naar een ton en pakt een zakje. Mensen gooien er mee en overal zie ik gekleurde poeder.

Rennend naar een ton hou ik Shawn in de gaten. Ik pak een paar zakjes. Een zakje gaat kapot in mijn nek, ik draai me om, ik zie alleen maar onbekende mensen. Zal wel.

Ik zoek Shawn op, ik zie hem. Ik ren op hem af en gooi zakjes op hem. Hij gooit ook op mij. Ik begin gelijk te lachen.

~20 minuten later~

De meeste mensen dansen nog gewoon. Het festival is bijna afgelopen.

Ik hoor ineens een bekend nummer en kijk Shawn met een grijns aan.

"I wanna follow where she goes." Zing ik lachend. Shawn zucht en rolt met zijn ogen. Ik prik in zijn zij. "I think about her and she knows it." Zing ik veder porrend in zijn zij. "I wanna let her take control. 'Cause everytime that she gets close." Shawn pakt mijn heup en drukt een kusje op mijn neus.

Hij trekt zijn mond open en begint mee te zingen. Na een paar regels pakt hij mijn hand goed vast. Hij kijkt mij dieper aan dan ooit te voren. Hij grijnst naar mij.

"Oh, I've been shaking. I love it when you go crazy. You take all my inhibitions. Baby, there's nothing holdin' me back." Shawn rent en trekt mij mee. We rennen naar de uitgang. Samen zingen we het nummer vrolijk.

Zingend springen we in een bus, die vrij snel weg gaat. Shawn en ik lopen daarna naar het hotel en gaan onze kamer in.

Shawn legt zijn handen op mijn heupen en drukt mij tegen hem aan. Hij geeft mij een kus, een kus die vraagt om meer. "I feel so free, when you're with me, baby." Zingt Shawn zacht in mijn oor

"Baby, there's nothing holdin' me back." Fluister ik. Ik zoen hem terug en ga met mijn hand vanaf zijn nek door zijn haar.

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu