16. fejezet

221 9 0
                                    

A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/16/Those-Five-Words


NÉGYES

A múlt éjszaka őrült volt. A lüktető fejemben érzem, hogy milyen vad éjszaka volt. Még mindig csukva van a szemem, de egy meleg testet érzek magam mellett, és valami vagy valaki fekszik rajtam. Ez hogy a fenébe történt?

Nyögést hallok magam mellől, és úgy döntök, jobb, ha kinyitom a szemem, és felmérem a károkat. Kinyitom a szemem, és rájövök, hogy Zeke-kel egymáshoz bújva aludtunk. Mi a fene! Ez hogy történt? Óvatosan mozdítom a fejem, attól tartok, minden gyors mozdulattól rohanhatnék a mosdóba hányni. Megmozdítom a fejem, és látom, hogy valakinek a haja takarja be az arcomat. Felemelem a fejem, és látom, hogy Shauna fekszik Zeke-n és rajtam. Ez furcsa, fogalmam sincs, hogy kerültem ide, vagy hogy végeztem ebben a pozícióban.

- Zeke – mondom. Semmi. – Zeke, ébredj fel! – mondom kicsit hangosabban. Most tényleg nem akarom jobban felemelni a hangomat. Rázni kezdem Zeke vállát.

- Mi van? Mit akarsz? – kérdezi.

- Nyisd ki a szemed – mondom.

Zeke kinyitja a szemét és felém fordítja a fejét. – Mi a fene? Ez meg hogy történt? – kérdezi.

Felnevetek, habár tényleg fáj. Úgy érzem, mintha egy kis dobos belülről ütné a koponyámat egy nagy kalapáccsal. Remélem, senki nem készített fényképet, azt nem élnénk túl.

- Shauna, ébredj fel – szólal meg Zeke.

Ő nyögve próbál megfordulni, és legördül Zeke-ről és rólam, egyenes a padlóra.

- Aú, ezt fájt – nyafogja.

Zeke és én felülünk, és nevetünk Shaunán. Már ő is ül, és a fejét dörzsöli, és eszméletlen kócos a haja. Várjunk, amíg meglátja a tükörben. Totál ki fog akadni.

- Ó, istenem – kiáltja rám mutatva. – Nézd a hajadat!

- Tessék? – kérdezem, aztán megérzem a hajam. Eltűnt. Mi van? Mi folyik itt? Kiugrok az ágyból olyan gyorsan, vagy inkább úgy mondanám, olyan lassan, ahogy a testem engedi, és a tükörhöz megyek. Belenézek, és látom, hogy a hosszú hajam eltűnt.

Zeke nevetni kezd.

- Nem emlékszel, hogy Kihívást játszottunk múlt éjjel? Todd kihívott, hogy vágd olyanra a hajad, mint az Önfeláldozóké – mondja Zeke még mindig rajtam nevetve.

- A francba, miért engedted, hogy megtegyem? Miért nem állítottál meg? – kérdezem. Nem vagyok boldog az új frizurámtól.

- Négyes, nézd meg jobban – mondja Shauna. Mi a fenéről beszél? – Dögös vagy. – Úgy bámulok rá, hogy a szemgolyóm szinte lyukat éget belé. – Komolyan, nézd meg közelebbről. Nemcsak dögös vagy, hanem igazán dögös. – Visszanézek a tükörbe, de én csak a hajam hiányát látom. – A csajok meg fognak őrülni érted. Nem mintha eddig nem ez lett volna a helyzet, de most, hűha, lesz egy kis akció – mondja Shauna. Felnyögök a gondolatra. Nem mintha nem tetszenének a lányok, csak nem nagyon érdekelnek. A lányok itt túlságosan tolakodók, és sose tudom, mit mondjak nekik.

Néhány hete elmentem egy duplarandira Zeke-kel. Az én randim öt percig tartott, aztán a lány megütött a táskájával, és sértődötten elsétált. Még mindig nem tudom, mit csináltam rosszul. És most mit csinálok?

Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)Where stories live. Discover now