A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!
Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/43/Those-Five-Words
NÉGYES
Trisszel a vonaton ülünk útban az Önfeláldozók felé.
- Készen állsz? – kérdezem.
Megrázza a fejét.
- Izgatott vagyok, hogy láthatom a szüleimet, de nem örülök annak, amit mondanom kell nekik – mondja.
- Megértem. Csak tudd, hogy én itt vagyok neked. Nem számít, mi történik – mondom. Nem igazán tudjuk, hogy fognak reagálni a szülei. Nehéz lesz nekik arról hallani, hogy Caleb miket művel. Odamegyek Trishez. Leülök, és az ölembe húzom.
- Szeretlek, Tris – mondom.
- Én is szeretlek, Tobias – válaszol. Ez mosolyt csal az arcomra, és megcsókolom. – Annyira örülök, hogy itt vagy velem. Nem hiszem, hogy egyedül meg tudnám tenni – mondja.
- Mindig, Tris. Én mindig itt leszek neked. Ígérem – mondom. Köré fonom a karjaimat, ő pedig a vállamra hajtja a fejét. Nagyon remélem, hogy a mai nap nem lesz neki annyira nehéz, mint gondolom.
***
Megérkezünk a szülei ajtajához, és kopogok. Látom, mennyire ideges Tris; az inge szegélyével játszik. A keze után nyúlok.
- Minden rendben lesz, Tris – mondom.
- Remélem, Tobias, nagyon remélem – mondja.
Lépteket hallok, aztán Natalie ajtót nyit.
- Beatrice – szólal meg.
- Szia, Anya.
- Gyertek be, gyertek be – mondja Natalie, és a kezével int, hogy lépjünk be.
- Andrew, vendégeink vannak – kiált fel.
- Jövök.
Andrew lesétál a lépcsőn, és ahogy meglátja Tris, odajön hozzá, és szorosan magához öleli. Ez egy kicsit meglep, mert ez nem a megszokott az Önfeláldozó üdvözlés.
- Beatrice, örülök, hogy látlak – mondja Andrew. Felnéz, és meglát engem is. – Tobias, téged is jó újra látni. – Odajön hozzám, és megrázza a kezem.
- Minek köszönhetjük a látogatásotokat? – kérdezi Natalie mosolyogva. Mindig is neki volt a legmelegebb, legbarátságosabb mosolya.
- Ez nem egy udvariassági látogatás, Anya – mondja Tris.
- Nos, gyertek be és üljetek le. Hozhatok valamit inni? – kérdezi Natalie.
- Nem, köszönöm – mondom.
- Jól vagyok, Anya – mondja Tris.
Mindannyian leülünk.
- Miért nem mondod el először a jó hírt, Tris – mondom.
- Milyen jó hírt? – kérdezi.
- A helyezésedet, a munkádat – mondom.
- Ó, igen, majdnem megfeledkeztem róla. Anya, Apa, első helyezett lettem a beavatáson – mondja.
- Ez csodálatos hír, Beatrice – mondja Natalie.
- Nagyon büszke vagyok rád, Beatrice – teszi hozzá Andrew.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)
Fiksi PenggemarBeatrice és Tobias barátok az Önfeláldozóknál, és olyanok, mint egy öreg házaspár, folyton civakodnak. Aztán egy nap minden megváltozik. Evelyn és Tobias a Bátrakhoz kerülnek, miután Max kimenti őket Marcus házából. Végigkövethetjük Tobias gyerekkor...