A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!
Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/36/Those-Five-Words
NÉGYES
Visszaérek a Bátrak központjába, és Apához megyek. Belépek az irodájába, és megdöbbenve látom, hogy Jeanine és Caleb Prior ülnek ott.
- Négyes – szólal meg Apa -, gyere be, szerintem még nem mutattalak be Jeanine-nek. – Kezet rázok vele. – Ő pedig Caleb Prior; a beavatása során Jeanine oktatta.
Kezet rázok Calebbel is.
- Biztosan izgatott vagy, hogy Jeanine oktatott a beavatásodon, Caleb – mondom. Ez nagyon gyanús. Miért oktat Jeanine egy felavatottat? Valószínűleg van jobb dolga is. Aztán Trisre gondolok. Jeanine tudhatja, hogy Elfajzott? Felhasználja Calebet a saját húga ellen?
- Igen, nagyon szerencsés vagyok, hogy Jeanine részt vett a beavatásomban – mondja Caleb.
- Négyes, Jeanine szeretné megmutatni Calebnek, hogy hogyan működik a félelemszimulációnk – mondja Apa.
- Tényleg?
- Igen, azt szeretném, Négyes. Mindig próbáljuk fejleszteni a szérumunkat. Úgy gondoltam, ez nagyszerű módja lenne megmutatni Calebnek, hogyan futtatják a Bátrak a szimulációkat – mondja Jeanine.
- Azt szeretnéd, ha Caleben futtatnám a szimulációt? – kérdezem. Rohadtul nem akarom, hogy lássa a felavatottakét, vagy akár az enyémet.
- Nem hiszem, hogy ez szükséges. Talán valamelyik felavatottja megteszi a kedvünkért. Caleb húga Bátor felavatott, azt hiszem. Talán ő megteszi – mondja Jeanine.
- Nem vagyok biztos benne, hogy szeretné, hogy a bátyja lássa a félelmeit – mondom védekezően. – Ráadásul most fejeztük be a félelemszimulációkat. Nem hiszem, hogy bárkinek hasznos lenne Trist újra alávetni egy szükségtelen szimulációnak.
- Nos, talán meg kellene kérdezni tőle – mondja Jeanine. Látom rajta, hogy nem fogadja el a nemleges választ. Apára nézek, és látom, hogy ő is ugyanolyan nyugtalan, mint én. Mindketten kíváncsiak vagyunk, mire megy ki a játék.
- Szerintem megnézhetünk egy régebbi szimulációjáról készült felvételt – mondja Apa.
- Az megfelel – mondja Jeanine.
- Megyek, és hozok egy másolatot – mondom.
- Nem tetszik ez nekem, Apa – mondom. Jeanine és Caleb épp most ment el. – Készül valamire, és most már Tris bátyját is belekeverte. Mi a fene folyik itt?
- Nem tudom. El kell mondanunk Trisnek, mi történt. Megérdemli, hogy tudja, mi történik – mondja Apa.
- Mi sem tudjuk, hogy mi történik. És talán nem is adtam oda nekik Tris félelemszimulációját – mondom.
- Kiét adtad oda? – kérdezi.
- Peterét. – Apa felnevet. – Nos, valószínűleg felkapják a vizet, ha meglátják, mi van a lemezen – mondja.
- Hogy ment Marcusszal? – kérdezi.
- Az Őszintéknél van. Nem hallgatott, pedig megadtam a lehetőséget, hogy abbahagyja. Mondtam Jacknek, hogy egyelőre tartsa titokban. Megbeszéltük, hogy a beavatás befejezése után foglalkozunk Marcusszal. Most pár hétig a fogdában fog rohadni. Andrew Prior tudja, hogy mi történt, ő fogja vezetni az Önfeláldozókat, és gondoskodik róla, hogy az emberek ne jöjjenek rá, hol van Marcus – mondom.
VOUS LISEZ
Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)
FanfictionBeatrice és Tobias barátok az Önfeláldozóknál, és olyanok, mint egy öreg házaspár, folyton civakodnak. Aztán egy nap minden megváltozik. Evelyn és Tobias a Bátrakhoz kerülnek, miután Max kimenti őket Marcus házából. Végigkövethetjük Tobias gyerekkor...