18. fejezet

242 8 0
                                    

A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/18/Those-Five-Words


NÉGYES

Már tizennyolc hónapja dolgozom a vezetőségben. Én felügyelem a központ és az informatikai rendszer biztonságát. A központ biztonsága egyszerű: biztosítani, hogy a vezérlőterem hatékonyan működjön, és legyen elég őr, akik járőröznek a Bátraknál. Az informatikai biztonság más történet. Amikor megkaptam a feladatot, szinte nem is volt védelem. A számítógépeink nyitottak voltak az egész város számára. Bárki hozzáférhetett a fájljainkhoz.

Laurennel együtt dolgozok, aki a technikai személyzet tagja a Bátraknál. A felavatottak kiképzésében is ő segít. Ki tudott fejleszteni egy programot, amely azonosítani tud minden felhasználót, aki hozzáfért bármilyen adathoz. Egy olyan programot is kifejlesztett, amely védi az összes számítógépet az illetéktelen behatolástól. Alapvetően, hacsak nem tudod a Bátrak jelszavát, és nem vagy a Bátrak tagja, nem férsz hozzá a számítógépeken tárolt információkhoz.

Naponta jön riasztás, hogy valaki megpróbált hozzáférni a fájlokhoz. Legtöbbször csak Művelt gyerekek próbálják feltörni a rendszert viccből. Jeanine Matthews azóta sürgölődik, amióta felállítottuk az új protokollt. Szerinte hozzá kellene férnie a tagok félelemszimulációinak és félelemutazásainak adataihoz, mert ő fejlesztette ki a szérumot. Ha van ember, akit nem akarok, hogy lássa az aktámat, az ő. Szóval, ha nem akarom, hogy az én adataimat lássa, akkor a többi tag is megérdemli ugyanezt.

A számítógépemnél ülök, amikor a napi riasztáslista megérkezik. Csak egy név van a listán, de amikor elolvasom, ledermedek. Mi a fenét akar a Bátrakkal? Felállok az asztaltól, és átmegyek Apa irodájába.

- Beszélnünk kell – mondom.

- Mi történt?

- Van egy kis probléma Marcus Eatonnel – mondom.

- Milyen probléma? – kérdezi Apa.

- Megpróbál betörni a Bátrak fájljaiba. Lauren telepített egy programot, ami jelzi nekem, ha valaki megpróbál betörni a rendszerbe. Tegnap ő próbált betörni.

- Hagyd rám, nem akarom, hogy a közelében légy, ha lehetséges.

- De mi van, ha tudja? – kérdezem.

- Nem tudom, honnan tudhatná. Beszélnem kell Jackkel az Őszintéknél, és azt hiszem, Marcust is meglátogatom. Látni akarom, hogy mit is művel. Golyót kellett volna röpítenem a fejébe, amikor alkalmam volt rá – mondja Apa. – Ne aggódj. Elintézem.

Kimegyek Apa irodájából, visszamegyek dolgozni. Tudom, hogy Apa mindent meg fog tenni, ami erejéből telik, hogy megvédje a titkomat. Mindig tudtam, hogy végül szembe kell néznem Marcusszal. Csak mindig, amikor rá gondolok, újra az a rémült kilencéves gyerek vagyok, akit majdnem megölt.

MAX

Felugrok a vonatra, és elmegyek a Kegyetlen Központig, egyenesen Jack irodájába.

- Max, jó, hogy látlak, hogy vagy?

- Jól, Jack. És te?

- Köszönöm kérdésedet. Miben segíthetek ma? – kérdezi.

- Marcus Eaton – válaszolom.

- Ó, mit akarsz tudni?

- Bizonyítékunk van rá, hogy megpróbált betörni a Bátrak számítógépes rendszerébe. Nem tudom, miért, de tudni akarom, hogy akart-e információt szerezni a tagjainkról tőled – mondom.

Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)Where stories live. Discover now