25. fejezet

289 13 0
                                    

A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/25/Those-Five-Words


NÉGYES

Zeke-kel és Shaunával ebédelünk az ebédlőben, és arról beszélgetünk, hogy szétrúgtam Zeke seggét a zászlórablásban múlt éjjel. Ma reggel nem volt edzés. Úgy döntöttem, délután késdobálás lesz, holnap pedig a küzdelmek. A beszélgetésünket Amar és Uriah szakítja félbe.

- Hé, tesó! Benne lennél egy Bátornak született beavatási Mersz partiban ma este? – kérdezi Uriah Zeke-től.

- Ki nem hagynám. Shauna, Négyes, benne vagytok? – kérdezi Amar.

Este kiengedhetném a gőzt. A csoportváltók nem lesznek ott, úgyhogy lazíthatok. – Igen – mondom.

- Ott leszek – mondja Shauna.

- Szuper – mondja Uriah. Amar leül az asztalunkhoz, Uriah pedig távozik. – Hívtam néhány csoportváltót is – mondja közben.

- Tessék?! – Zeke és én egyszerre kiáltunk fel. Uriah megáll, és visszajön.

- Azt hittem, hogy Bátornak született beavatási Mersz parti a neve – mondom.

- Ebben az évben változtattam – mondja Uriah vállat vonva, és elrohan, mielőtt megállíthatnánk.

- Mi a baj, Négyes? Kit érdekel, ha ott vannak? – kérdezi Shauna.

- Szerintem Uriah odavan Trisért. Elég jól elvoltak, amikor csúszni mentünk múltkor – mondja Zeke.

- Igen, de úgy látszik, őt más érdekli – mondja Shauna.

Ez teljesen felkelti az érdeklődésemet. Tris nem lehet Uriah-val, azt semmi szín alatt nem hagyom. De hogyan tudom megakadályozni? Mit mondott Shauna, hogy Tris beleesett valakibe?

- Honnan tudjátok? – kérdezem.

- Nos, ha eljöttél volna csúszni, akkor láttad volna – mondja Shauna. – Miért érdekel?

Lehajtom a fejem, és próbálom nem mutatni, hogy mennyire érdekel. De ahogy mindig, Amar, aki a legjobban ismer, észreveszi, mennyire kényelmetlenül érint a kérdés. – Ó, azt hiszem, valaki más is kicsit szerelmes itt – mondja Amar.

- Tudtam – mondja Zeke. Amar és Shauna rám néznek. – Haver, épp ideje volt.

Csak a fejem rázom, és felállok az asztaltól. Érzem, hogy elvörösödtem, és nem akarom tovább égetni magam, úgyhogy elindulok kifelé. Éppen elérem az ebédlő ajtaját, amikor Shauna megragadja a karomat. – Ő is érdeklődik irántad, Négyes – mondja.

- Honnan tudod? – kérdezem. A hangom csak suttogás, és bármelyik pillanatban elcsukhatna.

- Beszélt rólad, ráadásul meg lehet mondani – mondja. Megdörzsöli a karom, és azt mondja: - Minden rendben lesz, csak mindenképpen Marlene-t hívd ki este a játékban – suttogja a fülembe, én pedig bólintok, és kisétálok. Sokat kell gondolkodnom.

****

Úgy döntöttünk, hogy az edzőteremben lesz a játék. Mivel sokan vagyunk, így könnyebb lesz a központban mozogni. A kihívásaink során rendszerint beutazzuk a várost. Egy nagy kört alkotunk. Itt van Zeke, Shauna, Amar, Lauren, Uriah, Lynn, Marlene, Tris, Christina, Will, Al, Peter és három másik Bátornak született felavatott. Ki a fene hívta meg Petert? Egyik csoportváltó sem bírja, és nem látok Bátornak születettet sem.

Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)Where stories live. Discover now