A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!
Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/41/Those-Five-Words
NÉGYES
Az ágyon fekve beszélgetünk.
- Szóval vezetőség? Gondolod, hogy elfogadod Apa ajánlatát? – kérdezem.
- Nem tudom, nem igazán gondolkodtam rajta. Annyi minden történt, el sem hiszem, hogy vége a beavatásnak. Úgy érzem... nem is igazán tudom, hogy érzek, annyi minden kavarog az agyamban. Szerintem király lenne, ha én is kapnék egy ilyen lakást, mint a tiéd. Szuper lenne.
- Erről jut eszembe – szólalok meg. Ideges vagyok. Nem tudom, hogy leszek képes kinyögni a szavakat. – Már minden cuccod itt van. Nem lenne muszáj cipelni megint.
- Nincs olyan sok cuccom – mondja. Mindketten hallgatunk egy ideig. – Várj, mit mondtál?
Oké, Tobias, most légy bátor! – gondolom. A szemébe nézek, és biztos vagyok benne, hogy tudja, miről beszélek, de ez nem teszi könnyebbé kimondani.
- Azt akarom, hogy maradj itt – mondom. – Úgy értem, szeretném tudni, hogy ideköltöznél-e. – Kimondtam.
- Igen – suttogja.
- Igen? – mondom, de többnek hangzik, mint egy kérdés. Mosoly terül szét az arcomon, remélve, hogy jól hallottam. Egyébként komplett idiótának látszok.
- Igen! – mondja ezúttal sokkal hangosabban.
- Igen – ismétlem meg. Megölelem, aztán gyengéden megcsókolom az ajkát. Azt hiszem, én vagyok a legboldogabb ember ebben a pillanatban. Tris kacag, és én is nevetni kezdek. Annyira megkönnyebbültem, hogy igent mondott.
***
Az ebédlőbe megyünk, itt fogják bejelenteni a rangsort. A terem zsúfolásig megtelt, ahogy megpróbálunk átvágni a barátainkhoz.
- Itt a tökéletes tízes – mondja Shauna.
- Tessék? – kérdezem.
- Nos, neked négy félelmed van, Trisnek hat. Az összesen tíz. És mivel úgy látom, egy pár vagytok, úgy döntöttem, ti vagytok a tökéletes tízes – magyarázza.
Tris a vállamba nyög, és elrejti az arcát a többiek elől, én csak a fejem rázom. Mindenki nevet.
- Nem hiszem el, hogy így kigondoltad – mondom.
Zeke felém nyújt egy üveget, de elutasítom.
- Ne mondd nekem, hogy nem iszol – mondja. – Ugyan már, innod kell. Képzeld el, mennyi őrültséget művelhetünk ma éjjel. Talán megint fellógathatnánk Uriah-t a mászófalra.
- Hé, a közelembe ne gyertek ma éjjel – kiált fel Uriah. Mindenki nevetni kezd.
- Uriah, most váltál taggá, csak remélheted, hogy nem lesz olyan őrült, mint a mi beavatási bulink – mondja Zeke.
- Miért? Mi történt? – kérdezi Christina.
- Az volt az egyik legőrültebb éjszaka a Bátrak történelmében – mondom. – Legalábbis azt mondták másnap.
- Nem emlékeztek rá? – kérdezi Tris.
- Egyáltalán nem – válaszol Zeke.
- Négyesen és Zeke-n fekve ébredtem fel, akik egymást ölelve aludtak a hálóteremben – mondja Shauna. – De valószínűleg az volt a legjobb része.
YOU ARE READING
Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)
FanfictionBeatrice és Tobias barátok az Önfeláldozóknál, és olyanok, mint egy öreg házaspár, folyton civakodnak. Aztán egy nap minden megváltozik. Evelyn és Tobias a Bátrakhoz kerülnek, miután Max kimenti őket Marcus házából. Végigkövethetjük Tobias gyerekkor...