27. fejezet

295 13 0
                                    

A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/27/Those-Five-Words


NÉGYES

Futni vittem a felavatottakat ma reggel. Gondoltam, legalább kiszellőztetem a fejem. Az évnek ebben a szakában meleg van a városban. Mire visszaérünk, mindenki kiizzadt.

- Legyen rá gondotok, hogy bőségesen igyatok – mondom. Észreveszem, hogy nem hoztam el az üvegemet. A francba, most hoznom kell egyet.

- Tíz percetek van, mindjárt jövök.

Kilépek az edzőteremből, és felfutok a lakásomba a vizesüvegemért. Visszaérek a Kútba, és látom, hogy Zeke, Amar és a Bátornak született felavatottak bemennek az edzőterembe. Mi történik? Mibe keveredtek? Ha Zeke benne van, az nem lehet jó. Aztán eszembe jut. A fenébe! Mi volt Zeke kihívása?

Nem hiszem, hogy szavakkal le tudom írni, amit látok.

- Mi a fenét csináltál velük? – kérdezem.

A Bátornak született felavatottak dőlnek a nevetéstől Laurennel és Amarral együtt. Zeke a földön fetreng, kíváncsi lennék, hogy mi történt a felavatottakkal, ami ilyen hatással van rá. Próbál mondani valamit, de nem értem egy szavát sem a nevetéstől.

- Békeszérum – mondja Uriah.

- MICSODA?

- Zeke kihívott, hogy tegyek békeszérumot a csoportváltók vizébe.

A vízadagolóra nézek, és látom, hogy Tris éppen most töltötte újra az üvegét, és készül inni. Odarohanok, és kiveszem az üveget a kezéből.

- Négyes – nyafog.

- Mennyit ittál, Tris? – Két ujját tartja fel. Ahogy felemeli, elkezdi mozgatni az arca előtt, mintha transzban lenne.

- Mi a fenét csináljak velük ilyen állapotban? – kérdezem. Hogy kitől kérdezem, nem tudom. A csoportváltók be vannak lőve, mindenki más hisztérikusan nevet.

A csoportváltókra nézek, és látom, hogy Molly és Peter táncol, legalábbis azt akarnak. Nem igazán összeszedettek. Christina és Will smárolni kezdtek, meg kellene őket állítanom, vagy valószínűleg nyilvánosan fognak olyat csinálni, amit megbánnak, amikor véget ér az extázis. Tris még mindig velem szemben áll, és az ujjai mozgását nézegeti kuncogva.

Al csak álldogál. Úgy látszik, ő nem ivott a békeszérumból.

- Al, jól vagy? – kérdezem.

- Igen, nekem még mindig tele van az üvegem, úgyhogy én nem ittam abból – mondja a vízadagolóra mutatva.

Drew összegömbölyödött, és úgy tűnik, alszik. Edward is úgy látszik jól van, de Myra, aki kistermetű, Edwardnak énekel, és ugrál körbe-körbe. Fogalmam sincs, mit csináljak velük. Azt is ki kell találnom, hogy meddig fog tartani.

Odahúzom Trist Zeke-hez és a többiekhez. Nem fogom szem elől téveszteni. Végülis két litert megivott ebből a cuccból, és nem tudom, mennyi ideig lesz ilyen. Zeke felkel a földről.

- Mit gondoltál, te idióta? – mondom Zeke-nek, és tarkón csapom.

- Amar, itt tudnál maradni, figyelni rájuk? Fel kell hívnom Johannát a Barátságosaknál, hogy kiderítsem, mennyi ideig fog tartani. Uriah, mennyit tettél a vízbe?

Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora