44. fejezet

168 8 0
                                    

A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/44/Those-Five-Words



MAX

Megérkezem az Őszinték központjába, azaz a Kegyetlen Központba, ami most egy rajzó méhkashoz hasonlít. Minden csoportból vannak itt emberek. Belépek az előtérbe, és próbálok eljutni a helyiség túlsó felében levő liftekig. Majdnem lehetetlen, annyi ember van itt. Úgy tűnik, a fél város kíváncsi arra, hogy mit mond Marcus Eaton az igazságszérum hatása alatt.

Már majdnem a helyiség felénél járok – onnan tudom, mert már nem a fekete márványlapokon állok, hanem a fehéreken a helyiség közepén, amiben az Őszinték szimbóluma, a kiegyensúlyozatlan mérleg látszik, amikor Jack Kang jön elém.

- Max, örülök, hogy látlak – mondja.

- Én is, Jack. Hogy vagy? – kérdezem.

- Jól. Gyere velem, egy lift vár ránk – mondja.

Jack áttör az embereken, és egy oldalajtóhoz vezet a liftek mellett. Ahogy belépünk, látom, hogy ott egy lift az oldalfalban. Felette a felirat: Szervízlift. Jack megnyomja a hívógombot, az ajtó kinyílik és belépünk.

- Max, lehet, hogy ma neked is alá kell magad vetni az igazságszérumnak. Ugye, tudod? – kérdezi Jack.

- Igen – mondom.

- Négyes és Evelyn titka lehet, hogy kiderül – mondja.

- Tudom – válaszolom.

- Négyes tudja? Eljön ma?

- Nem mondtam neki. Tudja, hogy lehet, hogy kiderül az igazság, de azt nem tudja, hogy talán én mondom el. Nem akart itt lenni, ezért úgy gondoltam, később beszélünk róla, ha megtörténik. Ha itt lenne, amikor kiderül az igazság, meglepnék az idegenek a hülyeségeikkel. Ezt nem érdemli meg, legalább a Bátraknál meg tudjuk ettől védeni.

- Rendben. Amikor bemegyünk a terembe, a vallatószék mögött találsz egy padot, az van fenntartva neked és a többi vezetőnek, aki ma eljön. Így nem kell szembekerülnöd Marcusszal, de közel lehetsz hozzá – mondja Jack. - A terem majdnem tele van; olyan, mint egy színes tenger. Rengeteg ember jött el. Kíváncsi leszek, a Műveltek küldenek-e valakit. Nem hiszem, hogy Jeanine itt akar lenni most.

- Kösz, Jack. Azt hiszem, tényleg érdekes lesz – mondom.

Belépek a terembe, és Jack tényleg nem túlzott a színes tengerrel kapcsolatban. Odamegyek a padhoz, amit említett, és látom, hogy Andrew Prior már ott ül. A szokásos Önfeláldozó biccentéssel üdvözöljük egymást. Mellette ül Johanna Reyes a Barátságosaktól. Feláll a helyéről, és kezet rázunk. Johanna mindig szem előtt tartja a többi csoport üdvözlési szokásait. Leülök Andrew mellé, és várom, hogy elkezdődjön az eljárás. Csak néhány perce ülünk ott, amikor egy Művelt fiatalember lép be a terembe.

Felnézek, és látom a döbbenetet Andrew Prior arcán. Feláll, amikor a férfi odaér hozzánk.

- Caleb, te mit keresel itt? – kérdezi Andrew.

- A Művelteket képviselem – válaszol Caleb.

Ez nagyon érdekes. Miért küld Jeanine egy új tagot, és nem valakit, akinek van tekintélye? Tudom a választ, nem is kell kérdeznem Calebet. Akinek biztos fogalma sincs arról, hogy arra az esetre van itt, ha esetleg Marcus belekeveri Jeanine-t.

Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora