-H29-

149 4 0
                                    

Julia p.o.v
De dag was voor bij gevlogen. En het was echt een super leuke verjaardag. We hebben cakjes versierd, films gekeken, gekletst en vooral heel veel gelachen. Het is nu rond 20.00u en Myrthe had gezegd dat ik mijn spullen moest gaan inpakken. Met grote tegenzin liep ik na de slaapkamer en leg mijn telefoon aan de lader. Ik had er heel de dag nog niet opgekeken. Als ik hem in de lader doe ligt het scherm op. Ik lees wat whatsappjes en antwoord op Marthe -Thank you x- En dan open ik Karen haar berichtje. -Dankjewel Karen, tot morgen- ik verzend het en kijk mijn insta even door en like het bericht van Marthe. Ik leg mijn telefoon dan op de grond  en pak langzaam mijn spullen in. Ik pak mijn tekenschrift en scheur voorzichtig de tekening voor Sanne en de tekening voor Demi eruit. Ik vouw ze op en leg de tekening van Demi op haar kussen en met de tekening van Sanne doe ik hetzelfde. Ik zucht even en loop terug naar mijn bed. Ik pak mijn tekenschrift weer vast en begin te schrijven -Lieve Demi en Sanne. Bedankt dat ik de afgelopen 2 nachten bij jullie mocht slapen. Het warwn 2 super leuke dagen. Bedankt dat ik mijn verjaardag hier met jullie mocht vieren. Het was de beste verjaardag ooit. Helaas moet ik vandaag weer weg. Ik hoop dat  ik jullie snel weer eens terug zie. Geniet van de tijd met elkaar. En bedankt voor alles. Hele dikke kus en knuffel Julia Meijer- ik scheur het uit het schrift en leg het bij Sanne haar bed. Ik pak dan de laatste spulletjes  in en trek mijn schoenen aan. Het was nu echt tijd om afscheid te nemen. Ik haal mijn mobiel terug van de lader en gooi de oplader in mijn tas. Ik loop dan na beneden en geef iedereen nog een dikke knuffel. Ik bedank ze en bedankt Myrthe. Dan trek ik mijn jas aan en loop naar buiten. Ik had gezegd dat ik bij Marthe  zou gaan slapen voor een tijdje. Maar dat is niet waar. Ik zet mijn tas achterop mijn fiets en zwaai nog even naar de andere meisjes en fiets dan weg. Waarheen.. Ik heb werkelijk geen idee. Ik zucht evem zachtjes. Als het harder begint te regenen begin ik sneller te trappen. Ik fiets zo snel mogelijk naar de brug en stop eronder. Ik zet mijn fiets aan de kant en laat me tegen de muur aan zakken.

Sanne p.o.v
Het was raar dat Julia vandaag weg ging. Ze was echt een van ons. Ze werd meteen geacepteerd en ze was echt heel leuk met de jongere meisjes.. nadat we haar hebben uitgezwaaid zucht ik even. Bij Demi rollen de tranen over haar wangen. Ik til haar op en troost haar. 'Kom we gaan naar onze kamer'  Zeg ik zacht. Ik zet Demi weer neer en loop met haar naar onze slaapkamer het bed waar Julia sliep is netjes opgemaakt achtergelaten. Ik schud even mijn hoofd en frons even als ik iets op mijn bed zie liggen. Ik loop er op af en pak het briefje en beging hardop te lezen. 'Hele dikke kus en knuffel Julia Meijer' zeg ik zacht en kijk even naar Demi. Als ik het briefje weg wil leggen zie ik nog iets liggen en open het. 'Wauw ze heeft Shawn voor me getekend' zeg ik verbaasd. Demi rent naar haar bed en haalt er ook een briefje af. Enthosiast opent ze het. 'HET IS K3!' Roept Demi vrolijk uit en hangt hem meteen op.

Karen
Als ik eindelijk een berichtje van Julia heb glimlach ik even. Ik ben blij dat ze wil afspreken. En met me wilt praten. Ik denk dat het verstandigst is als ze gewoon naar hier komt. Hier komt geen pers en hebben we alle ruimte. Ik kijk even naar Sky die druk aan het spelen is. Ik zou Kristel eens vragen wat ze er van vind.

~~~~~~~~~
Gelukkig nieuw jaar🎉🥂
~~~~~~~~~

The little sparkle In my life.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu