Karanlık İnsanlar İçinde..

6.3K 411 1
                                    

Annesini eve getirip yatağına yatırdıktan sonra bir isteği olup olmadığını sordu Nisan. Annesi uyuduktan sonra ise odasına geçip var gücüyle yastığını ısırdı. Ne hakla böyle bir şey yapardı.
Kendi kendine söylenmeye başladı.
"Sen kimsin Savaş Uçer.
Kendini ne sanıyorsun acabaa?
Kendi nişanlanla ilgilensene sen.
Ya da yalan dolanlarla başka kızları düşür tuzağına. Ben artık yemem. Hayatımda sana yer yok gerizekalı, embesil.. " söylenirken telefonu çaldı ve arayan Merve idi. Tam da dolmuşken arkadaşının araması cok iyi olmuştu. Bu hafta okul bitiyordu ve Nisan arkadaşını bir daha sık sık göremeyeceğini düşündü.
Merve" Alo Nisan, kuzucum bugün derste birşeyler duydum doğru mu? Aah çok üzüldük sınıfça. Hatta hatta Savaş bile. Yani inanır mısın, sınıftan öyle bir çıkışı vardı ki, hem sinirli hem endişeli." birden bir sessizlik oldu. Nisan her ne kadar sinirli olsa da, hala birşeyler hissediyor olduğunun farkındaydı. Kendini toparladı ve cevap verdi. "evet gelmiş bugün ve hastane faturalarını ödemiş. Çok sinirlendim Merve. Bana bunları yaşattıktan sonra nasıl böyle birşeye kalkışabilir. Her ne kadar içim acısa da ona benimle oyuncak gibi oynamanın bedelini ödeteceğim. İstediği zaman gelip benimle oynayıp istemediği zaman çekip gidemez. " dedi hem ağlıyor hem burnundan soluyordu.
Merve" anlıyorum kuzum, ama dikkat et sonunda sen de üzülme de. Hem şeyy, bugün beni Tarık aradı. Patronla çalışacak dedi. Doğru mu? Yani emin misin canım. Biliyorsun bana söylemen yeterli" dedi.
Onun her zaman yanında olacağını biliyordu Nisan, ama bildiği kadar da gururluydu. Artık dönüş yoktu.

Diğer gün sabah annesine güzel bir kahvaltı hazırladı Nisan. Annesi cok daha iyiydi. Kendi işlerini görebiliyordu, hoş sadece varlığı da yeterdi Nisan'a. Komşuları Latife teyzeyi annesiyle bırakıp Adnan abiyle buluşmak için bara gitti. Tarık'a kafasıyla selam verip odaya girdi. Çok farklı bir dünyadaydı artık. Soğuktu...
Adnan konuştu önce "Nisan, öncelikli sözleşmemiz gizlilik üzerine olacak, eğer bir yerlerde birşeyler duyulursa senden biliriz ve sonun hiç iyi olmaz. Ayrıca ingilizcen ve Fransızcan iyi ama yine de arta kalan zamanlarında dil kurslarına gideceksin. Hiç bir konuyu atlamamalıyız. Evet bir ingilizce mezunu ile de anlaşabilirdik ama bu zamanda güven herkeste olmuyor. Bu yüzden seni kabul etti patron. En önemli şey ise Patronla özel gecelere beraber katılacak olman. Bunu asla ama asla reddemezsin. Şimdi irtibatta olacağımız mafya patronlarını tanıyalım. " dedi ve bir çok insanı tanıtmaya başladı. Sıra Uçer'lere gelmişti. Anladığım kadarıyla onlarla birlikte bir çok projede çalışıyorlardı ve bir çoğu yasa dışıydı. Savaş'ı görmesi bile içini bir tuhaf yapmıştı. Çaktırmadı.
Adnan abi devam etti." Yanındaki ise başka bir mafya lideri Sadık Duran'ın kızı Gözde Duran. Savaş'la nişanlanarak bir çok anlaşmazlıkları hallettiler. Diğer türlü iki taraftan biri için felaket yaşanabilirdi. Bu arada sana bir araç tahsis edilecek, artık onunla gelip gideceksin. Her yere her zaman gelebiliyor olman gerek." dedi. Nisan giderek farklı bir dünyaya girdiğini anlıyordu. Savaş'ın fotoğrafına baktı tekrar. Çok özlemişti. Adnan abi baktığını farketti ve "Merak etme bu insanları yarın akşamki resepsiyonda göreceksin" dedi.
"Yarın akşam"

Nisanın Savaşı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin