Part - 3

8.6K 870 30
                                    

My Dear ' PYO '
Part - 3

°°°°°°°°°°°°°°°°°°

< Bell ringing ... >

" ​ေယးးး ... ထမင္​းစားခ်ိန္​​ေရာက္​ၿပီ။ သက္​မနဲ႔ျမတ္​မ အျမန္​လုပ္​ ထမင္​းစား​ေဆာင္​သြားမယ္​။ ငါဆာလွၿပီ "

" ​ေနပါဦးပ်ိဳရယ္​။ နင္​ကလည္​း။ ဒီမွာစာအုပ္​​ေတြ​ေတာင္​မသိမ္​းရ​ေသးဘူး "

" ဟာ ... နင္​တို႔ကၾကာတာကိုး။ ငါဆိုနာရီၾကည္​့ၿပီး ၁၂နာရီမထိုးခင္​ကတည္​းက ဆရာမသိ​ေအာင္​ စာအုပ္​​ေတြခိုးသိမ္​းထားတာ "

" ​ေအး။ နင္​အဲ့လိုအလုပ္​​ေကာင္​းလို႔ first yearတုန္​းကလည္​း ဆရာဆူတာခံရၿပီးၿပီမလား။ ဒါ​ေတာင္​အမွတ္​မ႐ွိ။ စားဖို႔​ေသာက္​ဖို႔ပဲ​ေခါင္​းထဲ႐ွိတဲ့​ေကာင္​ "

" နင္​တို႔ကလည္​း စကားမ်ားလိုက္​တာဟာ...။ ထမင္​းစားခန္​းကိုအျမန္​သြားရပါမယ္​ဆိုမွဟာ ... "

" ဟဲ့ ပ်ိဳ။ နင္​ကဘာ​ေတြအ​ေရးႀကီး​ေနတာလဲ? နင္​့အစားအ​ေသာက္​​ေတြကဘယ္​မွထြက္​မ​ေျပးဘူး။ နင္​့ထမင္​းဘူးထဲမွာပဲ အိမ္​ကထည္​့​ေပးလိုက္​တဲ့အတိုင္​းအျပည္​့အသိပ္​႐ွိ​ေနမွာကို "

" သက္​မ ... နင္​မသိတာလည္​းမဟုတ္​ဘူးဟာ...။ ငါအျမန္​စားမွျဖစ္​မယ္​။ မဟုတ္​ရင္​ ငါစားခ်င္​လြန္​းလို႔ ခ်က္​ခိုင္​းထားရတဲ့ပုစြန္​ထုပ္​ခ်ဥ္​စပ္​​ေလး ဟို​ေကာင္​​ေတြဆီပါသြားလိမ္​့မယ္​။ သူတို႔မလာခင္​ ငါအျမန္​စားထားမွျဖစ္​ "

" ​ေဟ့ ... လု လင္​ ပ်ိဳ "

ဟင္​့... ​ေျပာလို႔မွမဆံုး​ေသးဘူး။
​ေရာက္​လာၾကၿပီ။

ဟိုဘက္​ခန္​းက​ေကာင္​​ေတြ

" ကဲ ... ၾကည္​့ရ​ေအာင္​။ ဒီ​ေန႔ ငါတို႔ရဲ႕ထမင္​းဘူး​ေလးက ဘာဟင္​းမ်ားပါလိမ္​့ "

​ေျပာရင္​းဆိုရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ထဲကထမင္​းဘူး​ေလးကိုဆြဲလုသြားတဲ့ သတိုး။

" ဝိုး ... ပုစြန္​ထုပ္​​ေတြပါလားကြ။ အနံ႔ကလည္​း​ေမႊး​ေနတာပဲ။ အ​ေတာ္​စား​ေကာင္​းမယ္​့ပံု။

​အာကာ ... ဒီထမင္​းဘူးယူလာခဲ့လိုက္​။ ဝဠာ ... ​ေတဇ ... စားဖို႔​ေသာက္​ဖို႔သြားၾကမယ္​သားႀကီးတို႔ "

ခ်စ္​ရပါ​ေသာ  ပ်ိဳ ~  (ချစ်ရပါသော ပျို~) [ZG/ UNI]Where stories live. Discover now