Part - 13

6.5K 880 97
                                    

ခ်စ္​ရပါ​ေသာ ပ်ိဳ ~
Part - 13

================================

" ဟဲ့ ပ်ိဳ။ နင္​ ဘာ​ေတြအဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​႐ွာ​ေနတာလဲ? "

" ဟို ... ဒီ​ေန႔က တနလၤာ​ေန႔​ေလဟာ "

" တနလၤာ​ေန႔ဆို​ေတာ့ဘာျဖစ္​လဲ? ညည္း​​ေငြ႔စရာ​ေက်ာင္​းဖြင္​့ရက္​တစ္​ပတ္​ကို ျပန္​စတင္​ရတဲ့​ေန႔​ေလ။ ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​စိတ္​ပ်က္​စရာ​ေကာင္​းလဲ... "

" ​ေမျမတ္​ရယ္​...။ နင္​ကလည္​းပိန္​းရန္​​ေကာ။
ဒီ​ေန႔တနလၤာ​ေန႔ဆို​ေတာ့ ခ်စ္​ျခင္​းဖြဲ႔စာတို​ေလး​ေတြ သိုသိုသိပ္​သိပ္​​ေရာက္​လာမယ္​့​ေန႔​ေလ။ အာ့​ေၾကာင္​့ အဲ့​ေကာင္​႐ွာ​ေနတာ။ ဒါ​ေပမယ္​့ ဒီ​ေလာက္​အသည္​းအသန္​႐ွာ​ေနတာကိုၾကည္​့ရင္​ ခုခ်ိန္​ထိစာ​ေရာက္​မလာ​ေသးလို႔​ေနမယ္​။ ဟုတ္​တယ္​မလား ... ပ်ိဳ? "

" ​တကယ္​ကို 'Khin Thet knows everything ' ပဲ။ ဟုတ္​တယ္​ဟ။ ဒီ​ေန႔ ငါတို႔​ေတြ​ေက်ာင္​းအ​ေစာႀကီး​ေရာက္​တယ္​​ေလ။ အဲ့ကတည္​းကငါ႐ွာ​ေနတာ။ စာမ႐ွိဘူး။
စားပြဲ​ေပၚမွာမ႐ွိလို႔ အံဆြဲထဲမွာ႐ွာ​ေတာ့လည္​း မ႐ွိဘူး။ ​ေက်ာပိုးအိတ္​ထဲမ်ားလာထည္​့ထားလားလို႔႐ွာၾကည္​့​ေတာ့လည္​း မ​ေတြ႔ဘူးဟ "

" အင္​း...။ ဒါဆို နင္​့ဆီကိုစာ​ေတြမပို႔​ေတာ့တာမ်ားလား...? "

" မဟုတ္​​​ေလာက္​ပါဘူး ျမတ္​ရယ္​။ ခုမွ တနလၤာ​ေန႔ရဲ႕မနက္​အ​ေစာႀကီး႐ွိပါ​ေသးတယ္​။ ဒီ​တစ္​​ေန႔လံုးမကုန္​မခ်င္​း သူစာပို႔လာႏိုင္​တာပဲ "

" နင္​​ေျပာတာလည္​း ဟုတ္​​ေတာ့ဟုတ္​ပါတယ္​။ ဒီ​ေန႔မွငါတို႔က​ေစာၿပီး သူက​ေက်ာင္​း​ေနာက္​က်​ေနတာ​ေနမွာ။ ဟားဟား "

" အံမယ္​မယ္​။ ပ်ိဳ။ နင္​့ကိုၾကည္​့ရတာ ဒီစာအိတ္​ကိစၥကို အရမ္​းseriousျဖစ္​​ေနသလိုပဲ။ ငါ့ကို​ေျပာစမ္​း။ နင္​ အဲဒီ့လူကို​ေႂကြ​ေနၿပီလား "

" အမွန္​တိုင္​း​ေျပာရမွာလား😒 "

" အမွန္​အတိုင္​းမ​ေျပာလို႔ နင္​ကဘယ္​လို​ေျပာခ်င္​​ေသးလဲ😏 "

" ဟီး။ စတာပါအသက္​​ေလးရယ္​။ ဒီလိုဟ။
​ေႂကြ​ေနၿပီဆိုတာထက္​ ငါ့ဆီကိုအဲ့လို စာ​ေတြပို႔​ေနတာကိုသ​ေဘာက်တယ္​။ ငါ့ကိုတန္​ဖိုးထားတဲ့လူတစ္​​ေယာက္​႐ွိ​ေနတာကိုသိရ​ေတာ့ ​ေပ်ာ္​တယ္​။ အျမဲတမ္​းမတူညီတဲ့စာတို​ေလး​ေတြ​ေၾကာင္​့ '​ေနာက္​လာမယ္​့စာထဲမွာ​ေရာ ဘယ္​လို​ေတြဖြဲ႔ႏြဲ႔ထားဦးမလဲ'ဆိုၿပီး ​ေတြးတတ္​လာတယ္​။ ၿပီး​ေတာ့ အျမဲတမ္​း တနလၤာ​ေန႔​ေရာက္​ဖို႔ပဲ​ေမွ်ာ္​​ေနမိတယ္​။ အခုလို စာ​ေရာက္​မလာ​ေတာ့ ရင္​ထဲမွာဟာတာတာႀကီး "

ခ်စ္​ရပါ​ေသာ  ပ်ိဳ ~  (ချစ်ရပါသော ပျို~) [ZG/ UNI]Where stories live. Discover now