0.6

2.6K 190 249
                                    

  
⭐️

Hermione dün gece eve döndüğünde kimya ödevini yapıp uyumuştu. Ödevlerini her zaman sona bırakırdı. Sabah alarmının çalması ile istemeye istemeye yataktan doğruldu.  Gözündeki uyku bandını çıkardıktan sonra etrafa boş gözlerle bakındı. Genç kız yorganını üstünden çektiğinde odadaki soğuk hava ile titredi.

Hermione ayağa kalkıp odasındaki banyosuna geçti. Genç kız aynada gördükleri yüzünden bütün bedeni korkuyla titredi. Uykulu halinden eser kalmamıştı. Genç kız arkasındaki duvara sinmiş bir süre aynadaki yazıyı izledi.

"Sana olduğundan daha yakınım."

Hermione lavabonun üzerindeki Chanel rujunu gördüğünde. "Chanel rujum! İnanamıyorum ya! Onca ruj arasından neden bu." Hermione lavabonun yanına gelip mahvolan rujuna baktı. Artık sürülmeyecek haldeydi. Hermione Draco'nun hediyesi olan bu ruju üzülerek çöpe attı. Genç kız ellerini lavabonun tezgahına yaslayıp derin bir nefes aldı.

Elini yüzünü yıkadıktan sonra banyodan çıktı. Şarja taktığı telefonunu komodinin üstünden aldı. Sayı klavyesini açıp Draco'nun telefon numarasını tuşladı. Hermione numarayı ne zaman ezberlediğini düşünürken ilk çalışta telefon açıldı.

"Efendim Hermione?"

"Draco büyük bir sorun var." dedi Hermione. Camının açık olduğunu fark ettiğinde camın yanına geçti.

"Yine mi o?"

"Camın kilidini kırmış. İçeri girmiş ve banyomdaki aynaya bir şeyler yazmış."  dedi genç kız.

"Sen iyi misin? Bir şeyin var mı?"

"Ben iyiyim, sadece beni korkutmak istemiş o kadar. Kim bilir ben uyurken neler yaptı? Nasıl duymadım bilmiyorum."

"Seni almaya gelirim. Görüşürüz."

"Sağol Draco. Görüşürüz."

Hermione telefonunu yatağının üstüne bırakıp etrafına bakındı. Korkuyordu. Odasına kadar girebilen biri, şu an her yerde olabilirdi. Genç kız dolabının kapağını açıp içinden amigo kostümünü çıkardı. Bugün beden eğitimi olduğu için dans koreografisi yapacaklardı.

Hermione giyindikten sonra saçlarını iki yandan örüp omzuna aldı. Yüzüne fondöten olmadan hafif bir makyaj yaptı. Çantasını hazırlayıp dün gece yaptığı ödevini de aldı. Genç kız banyoya geçip ıslak mendil ile aynasını iyice sildikten sonra mendili çöpe attı. Çantasını alıp mutfağa geçti. Kahvaltı çoktan hazırdı.

"Günaydın Monie." dedi ikizi tabağındaki pastırmalı yumurta ile ilgilenirken. "Bugün ortak dersimizin olması ne kadarda güzel."

"Ne demezsin. Bende sana bayılıyordum." diyerek göz devirdi Hermione. Annesi mutfağa geldiğinde,"Günaydın canım, iyi uyudun mu?" diye sordu neşeli bir tavırla. "Hayatımın en güzel uykusuydu anne." Hermione tabağındaki pastırmaları birer bir ağzına attı. Hızlı bir şekilde kahvaltısını bitirip masada duran portakal suyunu bir kaç yudumda içti.

𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin