💎
Hermione, Justin Bieber ile tanışacağı sırada uyanıverdi. Gözlerini yavaşça araladıktan sonra bir süre tavanı izledi. Oflayarak doğrulup gözlerini ovuşturdu. Kafası kazan gibi kaynıyordu.
Soluna baktığında ise yatak boştu. İkizi çoktan kalkıp gitmiş olmalıydı.Alice ile buluşacaktı. Bugün Thomas'ın doğum günü olduğu için iki sevgili bir şeyler yapmayı planlamışlardı.
Hermione esnerken yatağın yanındaki komidinin üstünde duran hediye paketleri ilişti gözüne. Bunlar ikizinin hediyeleri olmalıydı. Genç kız yüzünde bir gülümsemeyle paketlere uzanıp onları yatağa doğru çekti.
Hermione en büyük paketi aldıktan sonra hızlıca açtı. Kocaman bir fotoğraf albümü çıktı paketin içinden. Eskitmeli kapağın üzerinde,"Ruhumun diğer bir parçasına." yazıyordu.
Hermione kapağı açtığı anda yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu. Birlikte çektirdiği saçma fotoğraflar vardı. Hatta ilerki sayfalarda sesli bile gülmüştü. İkinci pakete geçtiğinde ilk önce sert mi yumuşak mı olduğuna baktı. Yumuşaktı, muhtemelen giysi vardır diye düşündü Hermione.
Paketi açtığında içinden kırmızı renkte, mini etekli bir elbise çıktı. Gerçekten de güzel görünüyordu. Thomas bu elbiseyi bir okul çıkışı H&M'e gidip almıştı. Üçüncü paketi açtığında ise içinden çok güzel bir kutu çıktı. Saat kutusu olduğu belliydi. Hermione kutuyu açtığında altın renginde bir saat küçük bir yastığa sarılmış kutunun içinde duruyordu. Saati çıkarıp bileğine taktı. Teniyle çok uyumlu duruyordu.
Yataktan kalktıktan sonra banyoya geçip elini yüzünü yıkadı. Şimdi daha iyi hissediyordu. Genç kız aşağı indiğinde salonda kimse yoktu. Evde tek başınaydı. Mutfağa geçtiğinde ise onu masada bekleyen bir kahvaltı duruyordu. Hermione'nin gözüne tabakların yanında duran not ilişti. Genç kız sandalyeye oturduktan sonra kağıdı eline aldı.
"Günaydın Hermione, annem ve babam yok. Nerde bende bilmiyorum aramayı da düşünmüyorum. Ve biliyorum ki üşengeçliğinden kahvaltı yapmak yerine aç oturacaksın. Ben sana hazırladım. Eve öğlen gelirim. Alice ile buluşmaya gidiyorum görüşürüz, Thomas."
Hermione kağıdı bıraktıktan sonra masadaki telefonunu eline aldı. Hem kahvaltı yapıp hemde Instagram'da dolaşmaya karar verdi.
*
@harrypotter - gözlük yok
@hermionegranger ve 124 kişi bu gönderiyi beğendi.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡
FanfictionBu türde yazılan İLK HARRY POTTER HAYRAN KURGUSUDUR. Haydi Potterhead'ler buraya. Hogwarts Lisesi 1 Eylül'de başlıyor. Burda sarı otobüsler, koridorda dolaplar ve yakışıklı basketbolcular, seksi ponpon kızlar da var. Harry Potter dünyası liseye taşı...