Arkadaşlar multimedyayı dediğim yerde başlatırsanız çok sevinirim ☺️⭐️
Hermione cuma gününe kadar olaysız ve normal bir gün geçirebilmişti. Ne o gizemli kişiden görünürde bir iz vardı ne de görüntülerden. Bugün okuldan sonra erkeklerin futbol antrenmanı kızların da dans provası vardı.
Dörtte zil çaldığında tüm amigo kızlar ve takımdaki erkekler futbol sahasına geçti. Bu olayı izlemeye gelenler de oluyordu. Lucas ve Marcus ellerinde kamera kızların yanında dolaşıyordu. Bu çocuklar her çektiği şeyi YouTube'a koymaktan zevk alırdı.
"Bugün müzik seçimi yapacağız." diye söze başladı Astoria. "Zaten ben seçmiştim. Size gerek kalmadı. " diye ekledi. Hermione ise ağzını eğerek onun taklidini yaptı.
"Takımdan çıkmak istiyorum." diye yakardı Ginny Hermione'ye. "Evet takımdan biri çıkacak fakat bu kişi sen değilsin, Astoria." diye fısırdaştılar aralarında. "Şimdilik liderliğin tadını çıkarsın. Ona izin veriyorum."
O sırada sahaya Draco ve takımı çıkmıştı. Zırhlı formalarının içinde hepsi olduğundan daha kaslı ve yakışıklı görünüyordu.
Hermione Draco'nun ona baktığını gördüğünde gülümsedi. Draco da gülümseyerek ona doğru geliyordu. Hermione'de ellerini önünde birleştirmiş ona bakıyor ve parmak uçlarına kalkıp iniyordu. Hermione Draco'ya tam selam diyecekken Draco genç kızın yanından geçip Astoria'ya sarıldı. Hermione bozuntuya vermemeye çalıştı fakat bu durum gerçekten de kalp kırıcıydı. Draco onu fark etmemişti bile.
Hermione'nin alt dudağı titrediğinde genç kız olduğu durumun farkına varıp omuzlarını dikleştirdi. İki yandan yaptığı at kuyruğunu sıktırarak daha sağlam durmasını sağladı. Ne sanıyordu ki! Sanki Draco'nun sevgilisi kendisiydi. Onlar sadece birbirini çekemeyen iki arkadaştı.
Hermione trübünlerin önüne bıraktığı ponponlarını aldı. Gümüş ve koyu mavi renkteydi, aralarında sarı renkte vardı. Hermione Ginny'nin yanına geçtikten sonra kızlar dans provalarına başladılar.
⭐️
"Bu son hareket, bunu da yaptıktan sonra bitireceğiz. Hermione, yukarı sen çıkıyorsun." Astoria Hermione'ye doğru parmağını şıklatıp yanına gelmesi için işaret etti. Hermione ponponlarını yere bırakıp Astoria'nın yanına kadar geldi. Hermione bu hareketi hep yaptığı için onun için çocuk oyuncağı gibiydi.
Önce bir kaç dans figürü, daha sonra Hermione iki kızın omzuna çıkıyordu. Kızlar Hermione'nin bacaklarından tutarak onu dahada yukarı kaldırıyor ve Hermione havaya zıplayarak ters takla atıyor ve kızlar onu tutuyordu. En zayıfları Hermione olduğu için Hermione bu harekete kendini uygun görmüştü.
Hermione ve diğer kızlar sıra ile hareketleri yaptılar. Fakat Astoria'nın aklında başka bir fikir vardı, gerçi bu fikri ona Pansy vermişti, şeytanın aklına gelmeyecek bir plandı.
Hermione'yi havaya attıkları sırada Astoria bilerek elini çekti. Genç kız dengesini kaybederek sertçe yere düştü. Hermione'nin dudakları arasından çıkan büyük bir çığlık bütün futbol sahasında duyuldu. Canı gerçekten çok yanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡
FanfictionBu türde yazılan İLK HARRY POTTER HAYRAN KURGUSUDUR. Haydi Potterhead'ler buraya. Hogwarts Lisesi 1 Eylül'de başlıyor. Burda sarı otobüsler, koridorda dolaplar ve yakışıklı basketbolcular, seksi ponpon kızlar da var. Harry Potter dünyası liseye taşı...