1.9

2K 152 271
                                    

  Bu bölümde de sizi bekletmek istemediğim için hemen yazıp yayınlamak istedim. Oylarınız ve yorumlarınız benim için çok önemli, iyi okumalar😊

Multimedyayı söylediğim yerde başlatırsanız sevinirim.

💎

Hermione, Josh ve Thomas kendi sınıflarına ait olan araca bindikten sonra yerlerine geçtiler. Çantalarını da üstte bulunan rafa kaldırıp yerlerine geri oturdular. Hermione Thomasla, Josh da Harry ile oturmuştu.

"Yine çadırda seninle kalacağım." dedi Hermione ikizine dönüp. Thomas yüzüne ağlamaklı bir ifade kondurarak,"Lütfen Hermione. Lütfen başka biriyle kal. Bu işkenceyi bana yapma." dedi yalvarırcasına. "Saçmalama en fazla ne olabilir ki?"

"Birincisi eşyaların kendinden fazla yer kaplıyor. İkincisi çok deli uyuyorsun." Thomas duraksayıp üçüncü bir neden düşündü, "Üçüncüsü sen benim ikizimsin." diye söyleyiverdi.

"Gerçekten çok muhteşem bir sebep, o zaman bende Joshla kalırım. Hem o çok yakışıklı ve onunla uyu-"

"Off tamam beraber kalırız." diyip surat asarak önüne döndü Thomas. Hermione çocuksu bir şekilde sevinerek ikizinin yanağından öptü ıslakça. Thomas ise sadece göz devirdi. Fakat içinden de bulunduğu durumdan memnundu.

"Bu aracın da havası o kadar bozulmuş ki anlatamam." dedi Pansy okul otobüsünün koridorunda yürürken. Hermione tam Pansy için bir şeyler söyleyecekti ki ikizi Hermione'ye dönüp genç kızın elinden tuttu. "Bu sefer değil." dedi dudaklarıyla. Hermione dilinde kalan cümleyi yutkunarak yok etti.

"Demek okulumuzun yakışıklı yeni futbolcusu da burdaymış." Pansy elini Josh'ın omzuna koyarak bir kaç kez sarışın çocuğun omzunu okşadı. Josh bu durumdan rahatsız olsada bunu yansıtmamaya çalıştı, fakat Hermione Josh'ın bakışlarından anlayabilmişti.

Pansy en arkada Theodore'ların yanına geçip kendi yerine oturdu. Kendi grubu dışında Pansy'yi sevende yoktu zaten. Ron dışında.

Thomas'ın yanından sarışın bir kız geçerken durdu. "Merhaba Thomas." dedi ve ona gülümsedi. Bunun üzerine Thomas'da kıza gülümsedi ve başını koltuğa yasladı.

Hermione kol çantasını karıştırdığında,"Ya hayır ya!" diye isyan etti. "Ne oldu Monie?" dedi Thomas başını yasladığı yerden kaldırmadan. "Müzik çalarımı evde unutmuşum."

"Sorun değil ben sana benimkini verebilirim." Josh elindeki kulaklıkları ve müzik çaları Hermione'ye uzatırken gülümsedi. "Aslında şimdi pek müzik dinlemek istemiyorum, yol boyu sohbet ederiz öyle daha güzel olmaz mı?"  diyip Hermione'de gülümsedi. "Pekala bana uyar." Josh kulaklıkları önündeki ceketinin cebine koyduktan sonra genç kıza döndü.

Bu konuşmaya şahit olan Harry,"Siz ikiniz çıkıyor musunuz?" diye sordu Merakla. Hemen önlerinde oturan Ginny bunu duyduğunda Harry'e dönüp,"Çıkıyorlar mıymış?" dedi seslice. Ginny'nin bu şekilde tepki vermesi araçtaki çoğu kişinin yanlış anlamasına neden olmuştu. Özellikle Draco ve arkadaşlarının.

"Çıkmıyoruz Ginny. O benim sadece arkadaşım." dedi Hermione gözlerini irilterek. Bu da seninle sonra görüşeceğiz demek oluyordu.

𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin