⭐️
"Burda ne işin var?"
"İyi olup olmadığını merak ettim." dedi Dean."Okul çıkışı Blaise seni kucaklayıp arabasına bindirince, insan ister istemez merak ediyor."
İkisi uzun süre çekirgelerin ve rüzgarın sesi eşliğinde bakıştıktan sonra,"İçeri gelmez misin?" diye sordu Hermione eli ile içeriyi işaret ederek. "Thomas pizza söylemiş."
"Pekala olur, ama çok kalmayacağım." Hermione bu cümle üzerine kapıyı iyice aralayarak Dean'ın geçmesi için ona yer bıraktı. Dean içeri geçtikten sonra Hermione kapıyı kapatıp Dean'ın koluna girerek onu salona geçtiler.
"Misafirimiz." derken eli ile Dean'ı gösterdi. "Hoşgeldin." derken Dean'e kaşları ile hareket gönderdi. Siyahi çocuk Hermione'ye dönüp "Aslında seninle konuşmam gereken bir konu var." diye mırıldandı sadece ikisini. Duyabileceği bir ses tonunda. "Tamam benim odama geçebiliriz." dedikten sonra siyahi çocuğun elinden tutup onu koridorun sonundaki odasına çekiştirdi. Thomas ise onların ne konuşacağını merak ettiği için kalkıp Hermione'nin odasının önüne kadar geldi ve kulağını kapıya yasladı.
"Odan hiç değişmemiş." dedi Dean etrafa bakınırken. "Değiştirecek bir neden bulamadım." derken omzunu silkti. İkisi Hermione'nin yatağına karşılıklı oturduktan sonra bir süre sessiz kaldılar.
Hermione bir süre Dean'ın beyaz gömleğini izledi. Giydiği siyah pantolon ise genç adamın boyu uzun olduğu için birazcık kısa geliyordu.
"Benimle ne konuşmak istiyordun?" dedi Hermione genç adama biraz daha yaklaşırken. Dean elini genç kızın saçlarına götürerek dikkatle tokaları çözdü. Elini Hermione'nin saçları arasından geçirerek iyice dağılmasını sağladı. Hermione'nin saçından yayılan şampuan kokusu bütün odayı ele geçirdi. Genç kızın saç diplerinde ise hafif bir ağrı oluştu.
"Ne yapıyorsun?" diye mırıldandı Hermione. "Sana benden özür dileme fırsatı sunuyorum. Sende bunu istemiyor muydun?" derken saçlarındaki elini Hermione'nin yanağına doğru kaydırdı.
"Diyeceğin şey bu muydu?" dedi Hermione siyahi çocuğun gözlerine bakarak. "Hermione, ben çok düşündüm. Ne olursa olsun. Seni affetmeye karar verdim. Yaptığın şey gerçekten çok acımasızcaydı ama ben seni yine de affetmek istiyorum."
Hermione gülümseyerek sıkıca Dean'e sarıldı. "Şu sıralar aldığım en en en iyi haber!"
Dean'de elini genç kızın sırtına koymuş ve onu kendine doğru bastırıyordu. Hermione karşı taraftan gelecek olan her türlü sevgiye açtı, kimden olursa olsun geri çeviremeyecek kadar acizdi. Sevilmeye öyle ihtiyacı vardı ki!
*
"Gidiyor musun?" diye sesleni siyahi çocuğa hafifçe oturduğu yerden kalkarak. "Evet, görüşürüz." Thomas Dean'e yarım yamalak bir gülüş gönderdikten sonra kendini koltuğa geri attı.
Hermione kapıyı açtıktan sonra kapıya doğru yaslandı. Dean kıza çabucak sarıldıktan sonra ayakkabılarını giymek için geri çekildi,"Görüşürüz." dedi gülümseyerek.
Bir kaç adım geri gittikten sonra genç kıza sırtını döndü. Karanlığa karışmak üzereyken Hermione'nin sesi onu durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡
FanfictionBu türde yazılan İLK HARRY POTTER HAYRAN KURGUSUDUR. Haydi Potterhead'ler buraya. Hogwarts Lisesi 1 Eylül'de başlıyor. Burda sarı otobüsler, koridorda dolaplar ve yakışıklı basketbolcular, seksi ponpon kızlar da var. Harry Potter dünyası liseye taşı...