Yorumlarınızı bekliyorum*-*
düzenlemeyi beğeniyor musunuz?💎
Alarmın son derece yüksek çalan sesi Hermione'nin ani bir şekilde uyanmasına neden olmuştu. Hermione hızla yataktan doğruluktan sonra alarmı kapattı. Gözlerini ovuşturarak karşıya bakındı. Üzerinde siyah iç çamaşırları vardı. Hermione genelde pijamaları ile uyurdu. Fakat dün geceyi pek hatırlamıyordu.
Hermione yatağa tekrar yattı. Sağına döndüğünde bir kaç saniye boş boş bakındı. Genç kız birden yataktan doğruldu. Yanında uyuyan kişiye kocaman olmuş gözlerle baktı. Hermione heyecandan ve endişeden derin derin nefesler alıyordu, bu yüzden göğsü gözle görülebilir bir şekilde inip kalkıyordu.
"Tanrım ben ne yaptım." diye isyan etti elini alnına koyarken. Dün gece herkes içiyor diye oda içmek zorunda mıydı ki?!
"Draco." diye seslice fısıldadı Hermione genç adamın çıplak omzundan dürterek. "Ya Draco kalk!" Hermione'nin sesi bu sefer yüksek çıkmıştı.
"Ne var!" diye mırıldandı Draco gözlerini açmadan. "Ya kalk diyorum gerizekalı!" diye bağırdı Hermione bu sefer. Ayağı ile Dracoyu belinden hızlıca ittirerek yere düşürdü.
"Draco hızlıca yerden kalktı,"Ya ne yapıyosun Hermione. Kafayı mı yedin?" diye sitem etti. Yatağa oturup yorganı tekrar üzerine çekti.
"Yatağımda ne işin var?!" diye söyledi seslice. Hermione hatırlayamadığı için hem korkuyor hemde kendine kızıyordu. Draco yüzüne derin bir gülümseme yerleştirerek genç kıza yaklaştı. Hermione'nin çıplak beline elini koyup yavaşça hareket ettirdi. "Beni sen çağırdın hatırlamıyor musun?" dedi gülümseyerek.
Hermione kaşlarını çatıp,"Saçmalama." dedi Draco'nun elini ittirirken. "Dün gece öyle demiyordun ama."
Sarışın çocuk yatakta oturur bir pozisyona geçip yavaşça öksürdü. Sesini incelterek,"Yavaş ol Draco. Canım acıyor Draco. Ah, Draco. Yapma Draco." dedikten sonra dişlerini göstererek gülümsedi.
"Bana bak. Ben öyle şeyler demedim bi kere tamam mı? Yalancılık yapma!" dedi öfkeyle. Aynı zamanda utanıyordu. Hermione yatarken sadece Draco'nun sesini hatırlıyordu. Ona seni seviyorum demişti. Belkide yapmışlardı. Bu düşünce Hermione'yi daha fazla sinirlendirdi.
"Bak Draco, biz daha önce seninle seks yapmadık. Ki eğer dün gece öyle bir şey olsaydı ben hatırlardım tamam mı?"
"Sana çok içme demiştim." dedikten sonra dudaklarını büzerek omzunu silkti Draco. "Dün gece öyle ateşliydin ki, sabaha kadar seninle ilgili rüyalar gördüm." dedikten sonra sırıttı.
Hermione Draco'nun saçlarını sıkıca tutup asıldı. "Şöyle söylemeyi kes! Beni deli ediyorsun." dedi dişlerini sıkarak.
"Birlikte olduğumuzu kabul et ama." diye mırıldandı Draco saçlarını kurtarmaya çalışırken.
"Madem birlikte olduk." Hermione komidinde duran telefonunu aldı. Ekranını yana kaydırarak kamerayı açtı. "Fotoğraf mı çekineceğiz? Bu anı ölümsüzleştirmemiz gerekiyordu zaten." dedikten sonra Hermione'ye iyice sokuldu Draco.
İkisi gülümsediğinde Hermione fotoğrafı çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡
FanfictionBu türde yazılan İLK HARRY POTTER HAYRAN KURGUSUDUR. Haydi Potterhead'ler buraya. Hogwarts Lisesi 1 Eylül'de başlıyor. Burda sarı otobüsler, koridorda dolaplar ve yakışıklı basketbolcular, seksi ponpon kızlar da var. Harry Potter dünyası liseye taşı...