TEŞEKKÜRLER...

787 42 31
                                    

🖤

Öncelikle buraya kadar benimle birlikte yeni bölümü yayınlamamı heyecanla bekleyen, oylarını ve yorumlarını eksik etmeyen siz değerli okuyucularıma ve özellikle duvara tosladığımda bana yardımlarını eksik etmeyen emelswishes 'a ve Slytherinliler grubuna sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.

Burada herkesin aklındaki bir kaç soruya cevap vereceğim ve kitap hakkında söylemem gereken önemli bir kaç şey var.

Kitapta bir kere hiçbir karakter, asıl kurgudaki karakterlerle bağdaşmıyor çünkü karakteristik özelliklerini kendim belirledim ve bir sürü yan karakter ekledim. Bunu herkes biliyor zaten.

İkinci olarak, kitapta aslında büyük mesajlar vermeye çalıştım. Kime ne kadarı geçti bilmiyorum.

Kitapta, İnstagramda hani hayatlarına özendiğimiz o zengin, güzel-yakışıklı insanların aslında ne kadar acı ve kaos dolu hayatlarının olabileceklerinin, herkesin kendini olduğu gibi kabul etmesinin ve sevmesinin gerektiği mesajını vermeye çalıştım. Siz siz olun kendinizi sevmekten asla vazgeçmeyin. Siz özelsiniz ve bu dünyada sizden sadece bir tane var bunu unutmayın. Daime gülümseyin çünkü siz gülümsediğinizde çok daha güzelsiniz 🙏🏻

Hermione için konuşmak gerekirse o çok güçlü bir kız. Başına gelen onca şeyle kendisi başa çıkıyor ve yıkılmamak için ayaklarını yere öyle sağlam basmış ki, her darbede daha da güçleniyor. Yaşantısıyla değil ama güçlü oluşu ile de size mesajlar vermeye çalıştım. Biliyorsunuz onların kültürü ile bizim kültürümüz arasında dağlar kadar fark var ve kitaptaki Hermione'yi yargılamadan önce de bunu iyi düşünmenizi ve Draco'ya, Draco'nun da Hermione'ye çok aşık olduğunu bilmenizi de öneririm.

Kitaba kendi hayatımdan da bazı şeyler katmaya çalıştım, özellikle duygularımı ve lisede başıma gelen bir kaç olayı abartarak kitaba da ekledim.

Bazen içime sinmedi sildim tekrar yazdım, belki yüzlerce kez ve sonunda bu noktaya geldik.

Şimdilik bu kurguya ara vereceğim ve kendime dinlenme süresi ayıracağım. Çünkü ikinci kitapta bu kadar büyük ve serüven dolu olacak. İkinci kitabın yayın tarihi hakkında karar verdiğim an size zaten buradan duyururum.

Sizleri çok seviyorum, sevgiyle kalın🖤

𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin