Dün çok kötü bir gün geçirdim. Yinede bölümü yazmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz.
⭐️
Hermione ve Ginny soyunma odasında kostümlerini giydiler. Hermione Josh'ın kaptan olarak seçilmesini en önden izlemek istiyordu.
"Sen neden üzerini giyindin?"
Hermione ve Ginny sesin geldiği yöne doğru baktı. Pansy ve Astoria ikisinin önüne dikilmiş kollarınıda göğüslerinde birleştirmişlerdi. "Neden giyin miyim?" diye karşılık verdi Hermione'de.
"Senin yerine birini aldık bile, Pansy her daim hazırdı." derken kaşlarını kaldırarak gıcık bir bakış gönderdi. "Pardon anlıyamadım?Pansy mi dedin!" derken sesi yüksek çıkmıştı Hermione'nin. "Senin yerine birini aldık demenin neresini anlayamadın acaba?"
Kızıl saçlı kız derin bir nefes alıp verdi gerçekten Astoria'ya katlanamıyordu. "Bana bak kızım, Draco seni lider yaptı diye orda daima sen olacağını sanıyorsan yanılıyorsun. Bu grubu Hermione kurdu. Hatırlatırım." dedi Ginny gözlerini kısarak. "Lider kalmak istiyorsan git şimdi Draco'ya yalvar. Yalvar ki kaptanlığı elinde tutabilsin." Hermione Ginny'nin söylediği bu cümle üzerine kızıl saçlı kızı dirseği ile dürtükledi.
"Draco kaptanlıktan düşerse bu bir skandal olur." dedi Pansy, Draco umrunda değildi. Kendi sitesine muhteşem bir haber olabilirdi. "Saçmalama Pansy," derken Astoria hızlıca Pansy'ye döndü. Daha sonra Hermione ve Ginny'ye bakarak,"Siz onu anca rüyanızda görürsünüz. Yürü gidelim Pansy, ağzımın tadı yeterince kaçtı."
İki kızda saçlarını savurarak soyunma odasından çıktı. Hermione sinirini tutamayıp kırmızı dolaplara tekmeyi geçirdi. "Ah, sakat ayağım." diye inildedi ardından. Hermione bu sefer daha çok sinirlenip dişlerini sıkarak garip bir ses çıkardı.
"Boşver canını acıtmaya değmez bile." kızıl saçlı kız eli ile Hermione'nin sırtını sıvazladı. "Nefret ediyorum ondan Ginny, kendi ellerimle boğmak istiyorum onu." Ginny Hermione'nin koluna girip,"Boşver hadi gel." dedikten sonra ikisi soyunma odasından çıktı.
Hermione koridorun sonunda kendisine doğru gelen Josh'ı gördüğünde genç kız hayranlıkla onu izledi. "Sanırım aşık oldum Ginny." diye mırıldandı. Kızıl saçlı kız Hermione'nin baktığı yöne bakıpında formalarını ve omuzluklarını giymiş Josh'a baktı. İtiraf etmeliydi ki gerçekten çok yakışıklı görünüyordu. "Sanırım bende."
İkisi sahaya çıkan kapıdan çıktıktan sonra diğer amigo kızların yanına geçtiler. Hermione bağcıklarını sıkılaştırdıktan sonra tribünlere doğru baktı, seçmeleri izlemek için bütün okul izinli sayılmıştı.
Thomas, Hermione'yi gördüğünde oturduğu yerden kalkıp Hermione'ye el salladı. Genç kız ikizine gülümsedikten sonra Ginny'nin yanına geçti. Dalgalı saçlı çocuk tribünlere dönüp, "Millet! Draco ve Joshua için on dolardan bahis açıyorum." diye bağırdı. Tribünleri gezerek insanların bahis paralarını toplamaya koyuldu.
"Maçı kim sunuyor?" diyerek yanaştı Hermione Ginny'e. "Marcus ve Lucas diye biliyorum." diye yanıtladı genç kızı. "Onlarda seçmelere katılmayacak mıydı?"
"Draco ikisinin adını listeden silmiş. Futbolda berbat olduklarını düşünüyor güya. Bence kesin kaptanlığı elde tutmak için." derken göz devirdi Ginny. "Bence altında başka sebep var, silse Josh'ı silerdi. Yani ben olsam öyle yapardım." dedi Hermione, inen çorabını tekrar diz altına kadar çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡
FanfictionBu türde yazılan İLK HARRY POTTER HAYRAN KURGUSUDUR. Haydi Potterhead'ler buraya. Hogwarts Lisesi 1 Eylül'de başlıyor. Burda sarı otobüsler, koridorda dolaplar ve yakışıklı basketbolcular, seksi ponpon kızlar da var. Harry Potter dünyası liseye taşı...