5k için teşekkürler 🙏🏻
💎Hermione fırının sürekli öten sesini duyduğunda salondan koşarak mutfağa geldi. Eline kalın bir bez aldıktan sonra fırının kapağını açtı. Büyük bir buhar kütlesi suratına çarptığında,"Lanet olsun sanırım gözlerim eridi!" diye mızmızlandı. Gözlerini kısarak tepsiyi fırından çıkardı ve soğuk mutfak tezgahının üzerine bıraktığı anda cızırdama sesleri duyuldu.
"Harika görünüyor!" dedi sevinerek. Elindeki havluyu tepsinin yanına bıraktıktan sonra telefonunu eline aldı. Thomas Whatsapp'tan resim göndermişti. Genç kız üzerine dokunarak uygulamayı açtı.
Thomas : Bak bakalım beğenecek misin?
Thomas:
Genç kız fotoğrafa bir süre ağzı açık baktı. "Saçlarını kestirmiş!" dedi, hala son derece şaşkındı.
Hermione: SAÇLARINI MI KESTİRDİN?
Thomas: demek fark edebildin 😑
Hermione: PEKİ NİYE?!
Thomas: Alice artık kestirmem gerektiğini söyledi, beni böyle daha erkeksi gösteriyormuş.
Hermione: e iyi bakalım gelince göreceğiz.
Thomas: ee beğendin miiii
Hermione: evet güzel olmuş, daha düzgün çekseydin daha iyi anlaşılabilirdi.
Thomas: on dakikaya evdeyim o zaman görürsün :)
Hermione: pekala
Genç kız telefonu masaya bıraktığı gibi pastasının başına koştu. Önceden hazırladığı mavi renkli kremayı pastasının üzerine döktü. Çekmeceden aldığı metal plaka ile güzelce yaydı. Simetrik olmasada güzelce kapatabilmişti. Tabaklara koyduğu boncuklu ve parıltılı süsleri rastgele pastanın üzerine serpiştirdi. Kendisi dün gece pasta bile üfleyememişti. Ama bunu ikizi yapacağı için sevinçliydi.
Genç kız en alt çekmeceyi açtıktan sonra kalan altı tane mumu pastanın üzerine dizdi. Pastası artık hazırdı. Hermione sevinçle ellerini çırparak,"Harika oldu." diye sevindi.
Hermione iki tane kırmızı plastik bardak aldıktan sonra buzdolabından da karışık meyve suyunu aldı. Salona götürüp salonun orta yerinde duran sehpaya koydu ve sehpayı üçlü koltuğa yaklaştırdı. Mutfaktan pastayı getirdikten sonra sehpanın orta yerine bıraktı.
Şimdi her şeyi hazırlamıştı. Salonun camına geçip şimdi ikizini gözetlemeye başladı. Yolda hala görünmüyordu. Genç kız kolundaki saate baktığında ikiyi çeyrek geçiyordu. Hermione camı açtıktan sonra kafasını camdan çıkararak yola baktı. İkizi geliyordu, gerçekten saçlarının gitmesi onu bambaşka biri yapmıştı. Zaten genç kız ikizini yürüyüşünden tanıyabilmişti. Hermione camı örtüp kapıya koştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡
FanfictionBu türde yazılan İLK HARRY POTTER HAYRAN KURGUSUDUR. Haydi Potterhead'ler buraya. Hogwarts Lisesi 1 Eylül'de başlıyor. Burda sarı otobüsler, koridorda dolaplar ve yakışıklı basketbolcular, seksi ponpon kızlar da var. Harry Potter dünyası liseye taşı...