2.9

1.6K 129 175
                                    

6K için teşekkürler!

💎

"Andre Malfoy, Leonardo Andre Malfoy."  Hermione kapının önüne oturmuş mırıldanarak Leo'nun Instagram'ını arıyordu.   "Nerdesin? Bi türlü çıkmıyorsun!"  Genç kız aramaktan vazgeçip Draco'nun hesabına girdi orda kesin bulurdu. Ekranı aşağı kaydırdığında Draco'nun yeni bir fotoğraf paylaştığını gördü. Fotoğrafa tıkladıktan sonra açıklamayı okudu.

-

@kingmalfoy - brother in town @leo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kingmalfoy - brother in town @leo

15.672 kişi bu fotoğrafı beğendi
41 yorum

Genç kız fotoğrafın üzerine bir kere dokunduktan sonra Leo'nun ismine dokundu. Profiline girdiğinde gözleri şaşkınlıkla aralandı. "İki yüz binden fazla takipçisi var!" diye mırıldandı. Leo'nun, Draco'nun abisi olduğuna değil de, çok fazla takipçisinin olmasına şaşırmıştı. Hermione fotoğrafları aşağı doğru kaydırdığında ise Leo'nun Draco ile bir tane bile fotoğrafı yoktu. Gerçi Draco'nun abisini daha önce hiç görmemişti, adını bile bilmiyordu.

Hermione üst kattan gelen son derece gürültülü sesleri duyduğunda yavaşça ayağa kalktı. Thomas yine deli gibi müzik dinliyor olmalıydı. Hermione umursamayarak odasına geçti. Çünkü yapması gereken çok fazla iş vardı. Genç kız elbisesini üzerinden çıkardıktan sonra dolabından pudra pembe saten gecelik takımını alıp giyindi. Makyajını temizlemeye fazlasıyla üşeniyordu.

Hermione bilgisayarının başına geçtiğinde bugün Leo'nun aklına soktuğu o fikirler Victoria Secret'in sitesine girdi. Bir başvuru formu hazırlamayı planlıyordu. Yetkili birinin e-mail hesabını bulduğunda lise hayatını özetleyen, fotoğraflarının ve vücut ölçülerinin bulunduğu bir yazı hazırladı. "Umarım rezil olmam." dedikten sonra gönder tuşuna bastı.

"Gönderildi."

"Lanet olsun bunu gerçekten yaptım!" Hermione endişeyle bilgisayar ekranına baktı. Gerçekten henüz bugün tanıştığı bir çocuğun daha doğrusu Draco'nun 'abisi' olan çocuğun gazına gelerek Victoria's Secret'e başvuru formu göndermişti. Hermione derin bir nefes aldıktan sonra bilgisayarın ekranını kapattı ve doğum günü hediyelerini açmayı düşündü.

Genç kız hediye paketlerinin başına oturup hepsini birer birer açtı. Draco her zaman ki gibi son derece pahalı hediyeler almıştı. Hermione Draco'nun hediyelerinden beğendiklerini bir köşeye ayırdı. Zaten kullanmayacaklarını daha önceden dolabına koymuştu. Dantelli büstiyerler, pullu payetli üstler, kot şortlar... Hermione bütün hediyeleri bir buçuk saat içinde bitirdi. Josh Kanada'da olmasına rağmen hediyesini kargo ile göndermişti. Genç kıza altmışlı yıllardan kalma bir ayna hediye etmişti, üzerinde ispanyolca 'dünyanın en güzel kızı sensin' anlamına gelen bir yazı yazıyordu . Aynayı makyaj masasının üzerine özenle bıraktı. 

𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin