1k için teşekkürler 🙏🏻
Bu arada multimedyanın ilk bir kaç dakikasını izleyin. Theodore var, sizcede çok tatlı değil mi?⭐️
~Pazartesi 8.30~
Koridor her zamankinden daha doluydu. Çıkan uğultu Hermione'yi son derece rahatsız ediyordu. "Şimdi Dean ile tekrar mı çıkıyorsunuz?" Kızıl saçlı kız Hermione'yi kolundan tutarak durdurdu. "Bilmiyorum, henüz çıkma teklifi falan etmedi. Emin değilim. Şu an pek düşünmüyorum." derken omzunu silkti.
"Buranında birden havası kaçtı." diye mırıldandı,Hermione karşıdan gelen Astoria ve Draco ikilisine bakmamak için arka tarafa doğru döndü. "Tanrım vazgeçtim. Bu kim?" diye sordu aynı zamanda Ginny'nin kolunu dürtüklerken. "O mu? O yeni gelen çocuk. Adı Joshua William Curtis. Toronto'dan buraya taşınmışlar." derken ikiside gözlerini sarışın çocuktan ayırmadı.
"Bunların hepsini ne ara öğrendin?" diye mırıldandı Hermione çocuğa bakmaya devam ederken. "Cuma günü Müdür Dumbledore'un odasına gittiğimde kayıt yaptırırlarken gördüm. Sonra İnstagramdan arattım adını. Çocuk eski okulunda futbol takımı kaptanıymış. Bu sene Draco'yu yerinden eder belki ha ne dersin?" derken genç kızın koluna dirseği ile hafifçe vurdu.
"Ayrıca onu biraz stalkladım, altı kez sevgilisi olmuş. Sadece bir tanesi uzun soluklu. Oda iki ay sürmüş. Kayıt için geldiklerinde annesinin kolunda yeni sezon Gucci çanta gördüm. Zengin olmaları kaçınılmaz. Fakat öyle çok şımarık biri değil." Ginny cümlesini bitirdikten sonra derin bir nefes aldı. "Staklamaktansa gidip sormayı tercih ederim." diyerek omuz silkti Hermione.
Elindeki defteri Ginny'nin eline tutuşturduktan sonra saçlarını arkaya atarak göğüs dekoltesini ön plana çıkardı. Kısa dar tişörtünü kot şort ile kombinlemişti. Genç kız ellerini siyah deri ceketinin ceplerine sokuşturarak Joshua'nın yanına doğru yürüdü.
"Selam." diyerek gülümsedi Hermione. Sarışın çocukta ona gülümseyerek karşılık verdi. "Selam." Hermione çocuğun bembeyaz ve inci gibi dişlerini bir süre inceledikten sonra,"Burda yenisin anlaşılan?" derken parmak uçlarında inip kalktı. Genç kız Draco yanlarından geçerken iyice yaklaştı sarışın çocuğa. "Evet, Kanadadan yeni taşındık."
"Dersin ne?" dedi genç kız Joshua'nın elindeki kağıda bakarak. "Aa, Sağlık hemde Bayan Pomfreyle. Bizimlesin." derken gülümsedi. "Bu arada ben Hermione." Hermione elini Joshua'ya uzattı. Sarışın çocuk Hermione'nin elini sıkarak." Josh, aslında çok uzun bir adım var. Joshua William Curtis."
"Memnun oldum Joshua William Curtis." derken sırıttı Hermione. "Bu arada ismin çok güzelmiş." Hermione bu cümle üzerine gülümsedi.
"Monie defterim nerde?" Thomas nefes nefese Hermione'nin yanına ulaştı. Sarışın çocuk ikisini izlemeye koyuldu. "Ginny'e verdim Thomas. Hadi uza şimdi." Hermione son cümleyi sadece ikisi duyabilecek şekilde söyledi.
"Thomas, ikizim." dedi Hermione, sarışın çocuk ikizine bakarken. "Pek benzemiyorsunuz."
"Neyse hadi gel sınıfa geçelim." Hermione sarışın çocuğun koluna girerek onu sağlık sınıfına doğru götürdü.
"Kullanıcı adı ve şifre aldın mı?" diye sordu Josh'a dönüp. "Hayır, ne için ki?"
"Bu okulda herkesin bir kullanıcı adı ve şifresi vardır. Yoksa okul sitesine giremezsin. Kullanıcı adını ve şifreyi Pansy'den alman gerek. Şimdiden söyliyeyim çok gıcık bir kızdır." derken gözlerini devirdi. "Sakın ona malzeme verme yoksa ertesi gün manşetlerde kendini görürsün." dedi Hermione önüne bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡
FanfictionBu türde yazılan İLK HARRY POTTER HAYRAN KURGUSUDUR. Haydi Potterhead'ler buraya. Hogwarts Lisesi 1 Eylül'de başlıyor. Burda sarı otobüsler, koridorda dolaplar ve yakışıklı basketbolcular, seksi ponpon kızlar da var. Harry Potter dünyası liseye taşı...