5.3

1K 74 158
                                    

arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum, sadece okuyup geçmeyin :/
🌻
Multimedyayı söylediğim yerde başlatmanızı öneririm :)

Flashback

"Şu kız kim?" diye sordu esmer çocuk, elindeki tepsiyi tezgaha bıraktı ve insanların onu gizlice çekmeye çalıştığı kıza bakarak tepsideki boş tabakları boşalttı. "Şu yakışıklıyla oturanı mı soruyorsun?" Patrick çenesinin ucuyla cam kenarında oturan iki çifti gösterdi. "O kız Hermione Granger. Buralarda tanımayan yok dostum, hiç televizyona bakmıyor musun? Victoria Secret'te yürüyecek ne şanslı ama." Patrick gözlerini devirerek siparişi hazırlamaya devam etti. Kilolu ve sarışındı, boyu ise bir atmış beşi geçmezdi.

"Televizyon izleyemeyecek kadar meşgul olduğumu biliyorsun. Ayrıca Victoria Secret izlemem. Dünya üzerindeki tüm kadınları aşağılayan saçma sapan bir program işte." derken omzunu silkti Riddle. "Tanrım hangi erkek Victoria Secret'i izlemez. Gay misin? Tabiki gaysin! Neyseki bana kur yapamayacak kadar çirkinim."

"Siktir git Patrick." Riddle sabır dilercesine bir nefes aldı ve ardından tabakları bulaşık makinesine yerleştirdi. "Şu karşısında oturan çocuk var ya, onlar bu dünyada olduğu sürece bizim şansımız yok Tom. Onlar Lamborghini'den inerken bizde eve Los Angeles'ta neden toplu taşıma araçları yok diye küfür ediyoruz. Dünyanın düzeni böyle işte." Patrick elindeki siparişi hazırlayıp Riddle'ın önüne koydu. "Neyseki benim Uber'e verebilecek param var Patrick, sen kendine yan."

"Al bunları onlara götür." Tom önlüğünün çözülen ipini beline güzelce bağladıktan sonra tepsiyi eline aldı ve ikisinin masasına doğru gitti.

"Hermione hastaneye gidelim diyorum. Sürekli bayılıyorsun? Ya podyumda başına gelirse?" dedi sarışın çocuk. Riddle tepsideki siparişlerini masaya koyarken ikisinin de konuşmasına kulak kesildi.

"Bu aralar çok yoruluyorum Draco ondandır. Endişelenmene gerek yok." Genç kız Riddle'a dönüp, "Teşekkür ederim." dedi hızlıca ve Riddle'ın, adının Draco olduğunu öğrendiği çocuğa döndü. Tom hızlı adımlarla onların yanından uzaklaştı.

Genç adam boş tepsiyi tezgaha bıraktıktan sonra,"Ben bahçeye çıkıyorum  benim yerime de bak."  diye seslendi iş arkadaşı Patrick'e, ardından arka taraftaki boş alana çıkıp çöp kutusunun yanına konmuş olan koltuğa oturdu ve sol ayağını sağ dizinin üzerine koyup rahat bir pozisyon aldı. Önlüğünün cebinden sigara paketini ve çakmağını alıp paketin içinden bir dal sigara aldı ve dudaklarının arasına yerleştirdi. Hava rüzgarlı olmadığı için sigarasını rahatça yaktı ve dumanı yavaşça üfledi. Paketi ve çakmağı eski yerine koyduktan sonra telefonunu çıkarttı. Tom parmak iziyle kilidi açtıktan sonra İnstagram'ın simgesine dokundu ve arama kısmına içerideki kızın adını yazdı ve sigarasını iki parmağı ile dudaklarının arasından aldıktan sonra dumanı havaya üfledi.

Kızın hesabı en üstte çıkmıştı. "Siktir gerçekten bayağı ünlüymüş." diye mırıldandı kendi kendine. 379 bin takipçiye sahipti, bu azımsanamayacak derecede yüksek bir rakamdı. Riddle kızın ilk fotoğrafına dokundu ve sigarasını tekrar dudaklarına götürdü.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin