Uzun bir bölüm olacak, yorumlarınızı bekliyorum 😊 ve multimedyayı da söylediğim yerde başlatırsanız sevinirim-bundan sonra bölümlerin başına ve sonuna gif koyacağım :) - bu bölümde Leo var
💎"Tabikide en yakın arkadaşımın Deanle çıktığını biliyorum. Sadece Harry'ye de şans vermeliydin." dedi Hermione, ardından omzunu düşürdü. "Bana Harry deme, o çocuğa katlanamıyorum biliyorsun."
"Ama o sana ilk okuldan beri katlanıyor."
Hermione makyaj masasının üzerinden rujunu aldıktan sonra çantasına attı. "Sen Deanle git, benim bir kaç işim var. Eve uğramam gerek." dedi Hermione Ginny'ye döndüğünde. Aslında Dean ile aynı arabaya binmek istemiyordu.
"Tamam seni eve bırakırız." dedi Ginny ısrarcı bir yüz ifadesiyle. "Ginny, siz gidin dedim işte. İşim var benim." derken gözlerini devirdi Hermione. İkiside evden çıktığında Dean siyah arabasıyla yolun kenarında bekliyordu.
"Gelmeyeceğine emin misin?" diye sordu Ginny son kez, eğer yine olumsuz dönüt alırsa daha fazla ısrar etmeyecekti. "Hayır Ginny, siz gidin. Hemen gelirim zaten, tamam mı?"
"Pekala kendin bilirsin." Ginny omuzlarını düşürerek Hermione'ye sarıldı. İkisi vedalaştıktan sonra Hermione onların ters yönüne doğru yürümeye başladı. Hava esmediği için şanslıydı. Kıyafeti fazla açık olduğu için üşütüp hasta olabilirdi.
Telefonunu çantasından çıkarırken aynı zamanda sokakta değişik kıyafetlerle dolaşan çocukları izliyordu. Genç kız Thomas'ın numarasını tuşladığında telefon üçüncü çalışta açıldı.
"Thomas beni alabilir misin?" dedi Hermione.
"Tamam bende evden çıkıyordum. Bana konum at." dedikten sonra Thomas telefonu kapatıverdi. "Lanet olsun Ron'un evinin ordayım diyecektim." diye mırıldandı genç kız kendi kendine. Whatsapp'a girdikten sonra ikizine bulunduğu yerin konumunu attı.
Bir kaç metre daha yürüdükten sonra köşede duran banka oturdu. Thomas'ı burda bekleyecekti.
*
"Şeker ya da şaka?" diye sordu Hermione kapıyı örter örtmez. Bu ikiziyle her bayram yaptığı bir şeydi. Thomas yüzünde büyük bir gülümsemeyle,"Şaka." dedi.
Hermione sesini netleştirmek için öksürdüğünde her yıl anlattığı komik fıkrayı anlatmaya başladı. "Bir iskelet bara gider. Bir şarap ve bir süpürge ister." dedikten sonra sesli bir şekilde güldü. Thomas ise gözlerini devirdi. "Hadi ama çok komikti." dedi Hermione'de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡
FanfictionBu türde yazılan İLK HARRY POTTER HAYRAN KURGUSUDUR. Haydi Potterhead'ler buraya. Hogwarts Lisesi 1 Eylül'de başlıyor. Burda sarı otobüsler, koridorda dolaplar ve yakışıklı basketbolcular, seksi ponpon kızlar da var. Harry Potter dünyası liseye taşı...