Yorumlarınızı bekliyorum.
💎
Hermione ikizi ile birlikte okuldan sonra oyalanmadan eve geldi. Yedide deneme çekimlerinde olması gerekiyordu. Thomas mutfakta atıştırmalık bir şeyler hazırlarken Hermione de banyoya girmişti. Bugün fazlasıyla güzel olmak istiyordu gideceği yerde belki Victoria's Secret mankenleri ile karşılaşacaktı, Hermione'nin en sevmediği şey ise bir ortamda yıldızının parlamamasıydı.
Hermione telefonunun çaldığını duyduğunda küvette oturuyordu. "Thomas!" diye bağırdı. "Thomas telefonumu getir!" İkizi Hermione'nin sesini duydu fakat ne dediğini anlayamamıştı. Elindeki bıçağı tezgaha bırakıp genç kızın odasına geçti. Çalan telefonu eline alıp tanımadığı numaraya cevap verdi.
"Alo? Kimsiniz?"
"Ben Hermione'yi aramıştım. Adım Leonardo."
Thomas duyduğu sesle dudaklarını büzdü. Gerçekten erkeksi bir ses tonu vardı. "Bir saniye bekleyin, o banyodaydı."
Thomas banyonun kapısını iki kere tıklattıktan sonra Hermione'ye seslendi. Genç kız küvete iyice yaslanıp suyun üzerindeki köpükleri göğsüne doğru çekti. "Gel!"
Thomas kapıyı açtıktan sonra açık bırakıp içeri geçti. "Leonardo diye biri arıyor." diye mırıldandı. Telefonu Hermione'nin kulağına koyup küvetin başına oturdu.
"Selam." dedi genç kız. Numarasını nasıl bulduğuyla ilgilenmiyordu.
"Merhaba Hermione, bugün müsait misin diye soracaktım. Belki birlikte bir şeyler yapabiliriz."
"Aslında bugün deneme çekimlerine gidecektim."
"Ben seni götürebilirim. Hatta yanında bile olurum." dedi Leo. Genç kız Leo'nun gülümsediğini ses tonundan anlamıştı. "Seni kaçta almaya geleyim?"
Hermione ikizine bakarak,"6 buçukta olur." diye cevapladı. "O zaman görüşürüz."
"Görüşürüz."
Thomas telefonu Hermione'nin kulağından çektikten sonra ekranı kilitleyip küvetin yanı başına bıraktı. "Bu kim? Yeni sevgilin mi?" diye sordu duygusuz bir ses tonunda. Hermione ise ikizinin aksine gülümseyerek cevap verdi. "Hayır. Şimdi banyodan çık." Genç kız işaret parmağı ile kapıyı göstererek mimikleriyle de ona çıkmasını söyledi. Thomas ise bir şey demeden banyodan çıktı. Her zamankinden tuhaf davranıyordu, ama Hermione içinde yaşadığı mutluluktan dolayı bunu fark edemedi.
*
Genç kız makyajını bitirdikten sonra önceden hazırladığı çantasını koluna taktı. Fazla makyaj yapmamıştı, orda silineceği için uğraşmak istememişti. Üzerine beyaz kısa, önünde büyük harflerle California yazan bir sıfır kollu. Altına ise mini dar bir siyah etek giymişti, eteği çevreleyen önü kısa arkası uzun yırtmaçlı bir siyah tül bulunuyordu. Ayakkabı olarakta siyah bilekten bağlamalı bir topuklu ayakkabı giymişti. Saçları ise dalgalıydı.
Salona geçtiğinde ikizinin yanına oturup bir kolunu omzuna attı. "Ben gittiğimde siteyi kontrol et olur mu? En yüksek fiyatı kim verirse sat gitsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡
FanfictionBu türde yazılan İLK HARRY POTTER HAYRAN KURGUSUDUR. Haydi Potterhead'ler buraya. Hogwarts Lisesi 1 Eylül'de başlıyor. Burda sarı otobüsler, koridorda dolaplar ve yakışıklı basketbolcular, seksi ponpon kızlar da var. Harry Potter dünyası liseye taşı...