2.0

2K 151 318
                                    

Arkadaşlar multimedyayı söylediğim yerde başlatıp kulaklıkla bölüm sonuna kadar dinlerseniz, daha etkili bir bölüm olur:) şiddetle tavsiye ederim.

   Manas destanı gibi bölüm yazdım yorumlarınızı bekliyorum.

💎

Hermione ve Draco güzel bir gecenin ardından iyi uyuyabilmişlerdi. Sabah olduğunda kampta ilk uyanan Hermione oldu.

Genç kız gözlerini açtığında gördüğü ilk şey geniş, beyaz ve üzerine rastgele serpilmiş benleri olan sırt oldu. Hermione dün geceyi hatırladığında yüzüne içten ve sıcacık bir gülümseme yayıldı. Draco'ya iyice yaklaşıp ensesine, sarı saçlarının bittiği yere minik bir öpücük bıraktı. Genç kız burnunu Draco'nun saçlarına yaklaştırıp o güzel kokuyu çekebildiği kadar içine çekti.

Hermione'nin göğüs uçları Draco'nun sırtına temas ettiğinde sarışın çocuk olduğu yerde kımıldadı. Omuzları yavaş bir ritimde inip kalkıyordu.

Genç kız Draco'nun telefonunu aldığında orta tuşa basarak saate baktı. Sabahın altısıydı. Ekranı kilitlemek üzereyken Astoria'dan gelen bir mesajın olduğunu fark etti. Hermione içindeki şeytana yenik düşerek mesajı açtı.

Astoria : saat yedide gölün orda 😈

Hermione yüzünü buruşturarak mesajı okuduktan sonra Astoria'nın mesajını sildi. Draco bugün Astoria ile buluşmayacaktı. Genç kız telefonu geri koymak üzereyken gelen mesaja odaklandı.

Siparişiniz tamamlanmıştır.

Genç kız mesajın içeriğine baktığında fazlasıyla parti dekorasyonlarının olduğunu gördü. Draco bu kadar şeyi ne yapacaktı ki?

Bunu düşünmeyi bir kenara bırakıp telefonu eski yerine koydu. Draco'ya dönüp yüzünde büyük bir gülümsemeyle sarışın çocuğa yaklaştı. Favorilerinde yeni çıkmakta olan sarı sakallarının üzerinden öptü. Dudaklarında hissettiği gıdıklanma hoşuna gitmişti.

Draco'nun dudaklarından belli belirsiz bir kelime döküldüğünde Hermione daha da yaklaşıp Draco'nun ne dediğini anlamaya çalıştı.

"Astoria.."

Astoria mı? Hermione yüzünde büyük bir hayal kırıklığı ile geri çekildi. Bütün öfkesi zihninde yoğunlaştığı için kafatasının içine kuvvetli bir ağrı giriverdi.

Hermione etrafına bakındığında tişörtünü bulup göğüslerinin üzerini kapatıp tişörtü koltuk altlarının arasına sıkıştırdı.  Son kez Draco'ya baktığında öfkeyle yüzünü buruşturdu. Hermione dayanamayıp ayağıyla Draco'nun sırtına hızlı bir şekilde vurdu.

"Siktir."

Draco ani bir şekilde yattığı yerden kalktıktan sonra elini sırtına götürdü. "Hermione ben her sabah böyle mi uyanmak zorundayım?" diye sordu kısık gözlerle Hermione'ye bakarak.

"Onu uykunda Astoria demeden önce düşünecektin."

"Adı üstünde uykumda. Ne dediğimi nereden biliyim! Dediysem nolmuş hem!"

𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin