4K için teşekkürler ♥️
💎
Hermione arkadaşlarıyla sarıldıktan sonra Thomas ve Draco'nun yanına geçti. Genç kız elleriyle ağzını kapatıp sevinçle yerinde bir kaç kere zıpladı. "Ya her şey çok güzel!" dedi etrafındakilere. "Gelen herkese çok teşekkür ederim."
Bir kaç saniye oluşan sessizlikten sonra,"E o zaman ne duruyoruz." diye bağırdı Marcus, müzik sisteminin başına geçip oynat tuşuna bastı.Sesi sonuna kadar açtıktan sonra elinde tuttuğu kırmızı plastik bardağı havaya kaldırdı.
Madonna ft. Nicki Minaj - Bitch I'm Madonna
Genç kız Draco'nun koluna girdikten sonra salona inen merdivenlerden indi, salonun hemen girişinde bulunan masadaki içecek dolu bardaklardan birini aldıktan sonra diğer arkadaşları ile birlikte bahçeye çıktı.
Blackler'in evi Hollywood Hills'te bulunduğu için bahçeleri son derece geniş ve evleri de kocamandı. Bahçenin hemen sol tarafında büyük sayılabilecek ve tabanı renkli ışıklarla aydınlatılmış bir havuz bulunuyordu. Havuzun üstü ise köpük kaplıydı. Bahçenin boş kalan kısmında ise yerlere renkli puflar konulmuş, beton çitin hemen önünedeki platformada da bir müzik sistemi daha kurulmuştu. Komşuları her ne kadar uzak olsada bu müziğin sesini rahat duyabiliyorlardı. Partinin süresi ise komşuların sabırları taşıp polisi arayana kadardı.
Genç kız, elindeki Tekila ile karışık meyve suyunu fondipledikten sonra bardağını puflardan birinin yanına koydu.
"Nasıl hissediyorsun?" diye seslendi Draco genç kızın kulağına doğru. Gürültüden iç seslerini bile duymakta zorlanıyorlardı. Genç kız Draco'nun boynundan tutup onu kendine doğru asıldı. "Uzay ötesi muhteşem." dedikten sonra dilini Draco'nun kulak memesine değdirdi. Sarışın çocuk kulak memesinden fazlasıyla huylanıyordu, hızlıca silkelenerek vücudundaki uyuşukluk hissini yok etti.
"Thomas'ı göremiyorum. Sen gördün mü?" diye sordu bu sefer Hermione etrafına bakınarak. Bu kalabalıkta onu bulabilmesi son derece zordu. "Bilmiyorum, ayrıca boşver takılsın kafasına göre ve bizden uzak dursun." diyerek gülümsedi. Çünkü Thomas ikisinin ilişkisini hoş karşılamazdı.
💎
Jennifer Lopez - On The FloorThomas bahçenin en ücra köşesine geçmiş, elinde bir bardakla etrafı gözetiyordu. Her zamanki gibi enerjisini ilerleyen vakitlere saklıyordu.
"Thomas?"
Dalgalı saçlı çocuk başını arkasından gelen sese çevirdiğinde Alice'i gördü. "Oturabilir miyim?" dediğinde, Thomas başını olur anlamında salladı.
"Aslında ben şey demeye gelmiştim. Thomas," dedikten sonra durdu Alice. Utanıyormuş gibi bir hali vardı.
Alice Parker
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙃𝙞𝙜𝙝𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡
FanfictionBu türde yazılan İLK HARRY POTTER HAYRAN KURGUSUDUR. Haydi Potterhead'ler buraya. Hogwarts Lisesi 1 Eylül'de başlıyor. Burda sarı otobüsler, koridorda dolaplar ve yakışıklı basketbolcular, seksi ponpon kızlar da var. Harry Potter dünyası liseye taşı...