Part Four

1K 60 6
                                    

Бутилката спря да се върти между мен и Су, резултатът не се зачиташе, благодаря ти Боже, че ме обичаш толкова много! Кук отново завъртя бутилката и този път тя ме посочи, защо изведнъж вселената ме намрази?!

-Истина или се осмеляваш? - Кук ме погледна, но не се четеше емоция в погледа или гласа му

-Осмелявам се - защо всеки път избирам едно и също?! Всеки шибан път!

-Свали всички дрехи от себе си - надигна чашата с алкохол и отпи

-Шегуваш се - засмях се - той се шегува

-Той не се шегува - пришепна ми Су

-Майната ти! Няма да се събличам! - личеше си, че алкохолът завладява мозъкът ми

Станах от мястото си и с бърза крачка напуснах апартамента на Джънгкук. Как може да иска от мен да се съблека? Да не е полудял? Може да е пиян, но да иска точно това вече е прекалено. Аз също не съм в трезво състояние, но нямам намерението да се съблека пред всички онези хора!

*Гледна точка на Джънгкук*

Тя си тръгна? Шибаната кучка си тръгна?! Това няма да ѝ се размине ни най-малко. Кимнах към Техьонг и двамата станахме от местата си до плота, излязохме на терасата, която беше една с двата апартамента, прокарах ръка през косата си и въздъхнах.

-Имаш ли цигари? - попитах момчето до мен

-Без тях не излизам - извади кутия с цигари от джоба на дънките си и ми я подаде

-Дължа ти повече от една кутия - подсмихнах се и поех кутията

Взех една от цигарите в кутията и я запалих, дръпнах няколко пъти и после хвърлих останалата част от цигарата през терасата. Въздъхнах за пореден път и се загледах в пейзажа, който се откриваше от терасата.

-Май ти завъртя главата, братле - Техьонг се засмя - разбираемо е, тя е повече от секси

-Не разбирам, нищо не разбирам. Винаги съм бил женкар, обичам жените да задоволяват нуждите ми по обичаен начин за човек като мен. С Сабрина се запознах тази сутрин и вече ми се иска да я чукам - засмях се - всъщност тя е предизвикателство за пениса ми и ще направя всичко възможно да го напъхам в нея

-Ето, не си се променил, просто това момиче ще ти съдере кожата, докато я вкараш в леглото си - Ви взе кутията от масичката до парапета на терасата и си извади една цигара

-Какво правиш? - попитах го през смях - едва сега започваме купона. Няма да познаеш с какво се сдобих преди седмица, докато бях на гости у нашите

Взех цигарата от ръката на Техьонг и я оставих на парапета, все пак имам нещо доста по-задоволяващо от тютюн и малко никотин. Нарича се каше и е номер едно в предизвикването на ерекция и то дълготрайна.

*Гледна точка на Сабрина*

Прибрах се в своя апартамент и затръшнах вратата след себе си, а музиката от апартамента на Джънгкук, която преди два часа се чуваше приглушено, сега се чува сякаш съм отново в апартамента му. Изръмжах и тупнах на дивана, събух кецовете си и вързах косата си, исках тишина и нищо друго.

Загледах се в кашоните, които така и не се бях сетила да подредя, въздъхнах и изритах кецовете си, кашоните ще ги оставя за утре, защото от една седмица не мога да се оправя с глупавото преместване и това ме побъркваше. Взех кутията си с цигари от масичката, която се намираше пред дивана и излязох на терасата, чак сега разбрах, че терасата ми и тази на Кук са едно и също пространство, терасата е една, но апартаментите два. Да бъде проклет архитектът на тази сграда.

Извадих една от цигарите в кутията и я захапах, наистина имах нужда никотинът да замае съзнанието ми, но не си заслужаваше да си пълня дробовете с дим и то за едното нищо. Погледнах към стъклената врата на съседния апартамент, всичко изглежда вървеше по вода оттатък. Усмихнах се и влязох обратно в хола, затворих вратата и директно се запътих към стаята си, но тогава усетих как телефонът ми вибрира в задния джоб на дънките, взех го и се усмихнах, когато видях кой ме търси.

-Ало? Батенце! - изписках

-Боже тя е пила - чу се въздишка от другата страна

-Е, как няма да пийна поне малко? Все пак адът започва след точно един ден - засмях се - остави това, как си бате? Какво правиш? Как е Катерина?

-Ами до сега бях надвиснал над лаптопа и търсех информация за следващите лекции. Катерина е добре, праща ти поздрави - засмя се леко - не ме гъделичкай де - каза на някой

-Много се радвам и ти ѝ предай поздрави - усмихнах се - ще ти затварям, защото тук е полунощ и мисля вече да си лягам и хах да

-О, забравих за часовата разлика - чух как брат ми се смее - лека нощ тогава!

-Чао - прекратих връзката и тупнах уморено на леглото си - утре ме очаква един вагон работа, а сега ме мързи дори да гледам - въздъхнах - ставам

Надигнах мързеливо задника си от леглото и тръгнах към банята си, а през това време се събличах и разхвърлях дрехите си навсякъде. Влязох в банята и си взех бърз душ, върнах се в стаята си и си облякох една бяла тениска, която стигаше до средата на бедрата ми и моментално се хвърлих в леглото, а миг по-късно вече бях в страната на сънищата.

Secrets 101/BTS J. Jungkook Bulgarian fanfiction/ Where stories live. Discover now