Part twenty eight

744 39 4
                                    

*Гледна точка на неутрален разказвач*

Джънгкук и Сабрина се качиха в автомобилите си, запалиха двигателите и естествено Джънгкук като джентълмен остави Сабрина първа да изкара колата си на пътя, тя така и направи.

Двете коли отново бяха една до друга, двамата се спогледаха през прозорците на возилата и даваха все повече газ на автомобилите си, правеха го от около минута, затова Сабрина реши да свали стъклото на своята врата, а Джънгкук я последва.

-Гледай сега как се въртят гуми – изплези му се и се изкикоти

-Гледай сега как се пуска дим от небето до земята – отвърна ѝ Кук и затвори прозореца си

-Ще те победя, Зайо – каза си Сабрина и също затвори своя прозорец

Изминаха точно 4 секунди и двата автомобила потеглиха с скоростта на светлината към университета, никой нямаше намерението да отстъпва на другия, макар колите да бяха еднаква класа и марка.

След като двата автомобила стъпиха на оживения пътя, шофьорите трябваше да преодоляват препятствията наречени още автомобили, но това слаби притесняваше нашата смела Сабрина, защото е участвала в повече от едно автомобилно състезание, докато е била в Лос Анджелис и е печелила повече от веднъж.

Джънгкук от друга страна пък, имаше книжка от 17 годишен и се справяше повече от добре в шофирането и преодоляването на препятствия. За него това беше детска игра в буквалния смисъл, затова и притесненията му относно това бяха минимални.

Двата автомобила се движеха буквално като залепени един за друг, а шофьорите в возилата бяха повече от спокойни. Натискаха педалите за газта без никакво колебание, а скоростомера вече достигаше 120km/h, което така и не трогна нашите герои.

Колите препускаха по пътя като и двамата минаваха покрай останалите коли с лекота, но Джънгкук се ядоса и настъпи педала за газта по-сериозно. Задмина един тир и две коли, а от Сабрина нямаше и следа, което означаваше, че е назад в опашката от коли или пък вече беше пред двора на университета?

След около 10 минути Джънгкук спря колата си пред университета, но тази на Сабрина вече беше там, а самата тя се беше облегнала на капака на колата и си оправяше ноктите, като някоя уличница или в съвременен смисъл гимназистка. Кук слезе от колата си и поклати глава, усмихвайки се.

Secrets 101/BTS J. Jungkook Bulgarian fanfiction/ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora