April
Nog steeds staren alle rouges me verbaasd aan. En ik kijk triomfantelijk terug.
Onderschat me niet, nooit.
Nu aarzelen de meeste wolven een beetje, maar hun oh zo stoere leider zorgt ervoor dat ze toch aanvallen;
Hij begint iedereen uit te schelden voor lafaard, nietsnutten en andere dingen die ik niet ga herhalen.De aarzeling van de wolven om me heen is verdwenen en er springen er een aantal op me af. Ik spring een stukje naar voren waardoor twee wolven hard tegen elkaar opbotsen. Ik bijt een andere wolf in zijn poot en trap hard in zijn maag.
Hij piept hard, maar waar die ene wolf weg gaat, komen er twee voor terug.
Ik zorg ervoor dat ik er nog een aantal tegen de grond werk, maar er zijn écht veel wolven.
Na een tijdje slaat de moeheid toe.
Mijn uithalen zijn minder precies en ik mis meer aanvallen.Er zijn écht veel wolven hier, want er lijkt geen eind aan te komen.
Dana merkt het ook: "Misschien had je gelijk." Zegt ze schuldig.
Ik stel haar gerust dat het niet haar schuld is en samen besluiten we dat we gaan vluchten.
Maar eerste moeten we natuurlijk een pad maken om überhaupt te kunnen vluchten.Ik vecht verder, klauwen en veel scherpe tanden ontwijkend.
Langzaamaan wijk ik naar de zijkant. Ik doe dat door steeds de vijanden aan mijn zijkant te bespringen. Uiteindelijk staan er nog twee wolven tussen mij en de bosrand.
Ik ga vermoeid klaar staan om de laatste tegenstander te verslaan.
Het is een grote, grijze wolf met een litteken bij zijn kaak. Ik heb al wat verwondingen op mijn flank, en ik ben bang dat dat er meer worden. Ik zet me schrap, maar bedenk me op het laatste moment: als ik hem nou gewoon tackel, dan spring ik over hem heen en ben ik weg. Dat is denk ik wel te doen.
Hij kijkt me kwaad aan en ik krijg een mindlink van hem;
Normaal doe ik geen dames pijn, maar jij bent een uitzondering. Linkt hij me arrogant.
Ik kijk hem aan met mijn meen-je-dit blik. Ik heb geen zin in geintjes.Ik ren op hem af, en hij makt zich klaar om een klap van mij op te vangen.
Maar juist als ik op hem zou inknallen, stop ik en haal ik hem onderuit door met mijn poten tegen de zijne te slaan.
(a/n is "inknallen" een woord? xD)De wolf slaakt een verbaasde kreet terwijl ik over hem heen spring.
Zonder nog achter me te kijken ren ik het bos in, weg van alle wolven, en weg van mijn 'thuis'.
Het natte mos onder mijn poten wisselt zich af met gras. De bomen schieten langs terwijl ik wegren.
Ik ren kilometers ver door het bos.Na een tijdje stop ik om even op adem te komen.
Hijgend kijk ik om me heen; het bos is er nog steeds en ik probeer me te oriënteren waar ergens ik ben.
Ik ben nu in geen enkel pack-territorium, wat een voordeel is voor mij.Ik ruik in de lucht en ruik een lichte geur van een pack, de White Diamond pack.
Ik zit in de buurt van hun grens, maar ik zit er nog niet zo dichtbij.
Ineens hoor ik wolven gegrom achter meVerbaasd kijk ik om, zijn ze me gevolgd?!
Het gegrom komt dichterbij en ik hoor heel veel wolvenpoten op de grond.
Ik draai me om en wil weer weg rennen, maar zodra ik me de eerste keer afzet, zit ik vast in een bramenstruik.
Ik piep van de pijn en zie hoe langs de doornen in mijn huid bloed naar beneden drupt.
Wanhopig probeer ik mijn huid uit de bramenstruik te halen.
Het geluid van rennende wolvenpoten komt steeds dichterbij.Uiteindelijk trek ik mijn poot los, de pijn verbijtend.
Ik zet me af, terwijl ik achter me een wolf hoor huilen; het teken dat ze me gezien hebben.
Ik ren en merk dat ik dichter bij de grens kom van de White Diamond pack.Voor me verschijnt ineens een bruine wolf.
Ik wil me omdraaien maar daar komen ook wolven tevoorschijn.Ik wordt ingesloten tussen vijandelijke wolven en de grens van de White Diamond pack.
Oke, wat moet ik nu in hemelsnaam doen?!
Ineens schiet er een super-stom idee door mijn hoofd.
Ik kijk twijfelend naar de grens, zal ik het wagen?
Als de wolven nóg dichterbij komen, heb ik mijn besluit genomen.
Ik draai me om en ren over de grens.
Ik kijk om en zie de leider ongelovig naar me kijken.
Zijn ogen worden wazig, hij is dus aan het mindlinken.Sh*t, misschien linkt hij de wachters.
Wat heb ik gedaan?!
^~~~~~^
Hier hoofdstuk 2 alweer! Hoe vinden jullie het boek tot nu toe?
Laat het zeker even weten!
Het vorige hoofdstuk hebben we de 5 votes gehaald!🎉 lukt het deze keer weer?Vote🌟 Comment
Xx
JE LEEST
Frozen Wolf
WerewolfIjskoud. dat is hoe de meeste wolven mij kennen. Ik ben een weerwolf, maar dan een met een bevroren hart. Ik heb geleerd van mijn verleden, laat nooit, maar dan ook nooit iemand toe in je hart, het enige wat er kan gebeuren is dat iemand anders je e...