Ik ben diep bedroefd in jullie, nog steeds niet de 46 votes :')
Nee grapje, laten we dit hoofdstuk de 40 votes halen??
Bedankt btw voor de 60k reads!
^~~~~~^
AprilSnel loop ik door, me focussend op het leuke vooruit zicht. Maar in mijn achterhoofd hou ik in gedachten dat ik het hier met Adam over moeten hebben.
Op mijn kamer pak ik een sportieve handtas met de benodigde spullen. Ik loop snel terug, bijna rennend langs Adams kamer. Sanne staat al te wachten, dus wachten we samen op Kirsten. Ineens bedenk ik me iets; ik heb helemaal geen geld.
Ik sla een hand voor mijn mond en kijk Sanne verontschuldigend aan.
"Het spijt me, maar ik kan niet mee gaan."
Verbaasd kijkt ze me aan. "Waarom niet?"
"Ik.. ehh.. in heb helemaal geen geld." Beschaamd kijk ik weg.
"Nee joh gekkie! Je mag wel van mij lenen! Dat mag je me terugbetalen met gezelligheid!" Zegt ze met een knipoog.
Als ik wil protesteren, kom Kirsten net de trap af en pakt Sanne de gelegenheid om te vertrekken.
Gezien het feit dat het centrum van de pack op vijf minuutjes van het packhuis, lopen we gezellig kletsend over de stoep naar het centrum.
"Dusss," ik draai me om naar Kirsten. "Hoe is het met je mate?" Grijnzend kijk ik haar aan. Kirsten krijgt een lichtrode kleur. Ze verteld dat het meer dan goed met ze gaat en dat ze al gemarkt is. Sanne en ik kijken haar grijnzend aan.
"Hebben jullie het proces al voltooid?" Zegt Sanne met wiebelende wenkbrauwen. Ik lach als Kirsten nog roder wordt.
"Nee tuurlijk niet! Ik wou het rustig aan doen dus we hebben niets geks gedaan!"
Ik en Sanne grinniken alle twee nog wat na als Kirsten een olijke blik op mij werpt. "En, April, Hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Adam?"
Sanne heeft nog geen mate, maar die geniet zeker mee met alle verhalen die ze maar kan grijpen. Dus nu werpt ze me een geniepige grijns. "Ja, April, vertel eens hoe het tussen jou en mijn broertje gaat?"
Ik zucht dramatisch en gooi mijn armen in de lucht. "Oke, oke, jullie winnen!" Triomfantelijk kijken ze elkaar even aan, waarna ze snel weer hun focus op mij gooien.
"Adam en ik... eh.. tja. Ik weet het niet precies, ik vind hem denk ik wel leuk enzo, maar ik denk niet dat hij mij leuk vind. We zijn zo verschillend, ik snap niet dat de maan godin me aan hem heeft gekoppeld.." ik neem even pauze en kijk naar de bomen, die langzaam beginnen te verkleuren omdat de herfst eraan komt. "Ik wil gewoon zo graag dat het goed tussen ons loopt, maar op de een of andere manier lukt het ons niet om een goede tijd te vinden om iets samen te doen."
Beide kijken ze me even bedenkelijk aan. Daarna trekken ze me tegelijk in een groepsknuffel, en zeggen ze me dat het wel goed komt.
"Geen zorgen," stelt Sanne me gerust. "Adam is honderd procent wél verkikkerd op je. Hij is gewoon niet zo'n romanticus."
Dankbaar loop ik verder, en beginnen we met het etalageshoppen.
Het centrum is echt precies wat je zou verwachten van een dorp grenzend aan het bos. Er is een winkelstraat die uitloopt in een gezellig plein met allemaal bankjes en verkleurende bomen. De eerste winkels die we tegenkwamen die ons interessant leken, zijn we naar binnen gegaan maar hebben ik niets gekocht. Ik schaam me nog steeds een beetje dat ik van Sanne geld moet lenen omdat ik zelf niets heb.
Na een tijdje hebben we toch wel een aantal tassen, maar Sanne krijgt ineens een winkel in het oog en sleurt ons er mee naartoe.
Zodra we zien wat voor winkel het is kijken Kirsten en ik elkaar hulpzoekend aan.
"Oh nee.." fluister ik tegen mezelf.
Helaas hoorde Sanne het. "Oh ja! Dit heeft iedere vrouw wel nodig!"
Daarna trok ze ons mee de winkel in.
De lingeriewinkel.
^~~~~~^
Haaj, hoe is het met jullie? Ik heb de proefwerkweek overleefd :)
Dit was ff n hoofdstukje voor de sociale contacten :')
Laat zeker weten wat je ervan vond!
Vote🌟Comment
Xx
JE LEEST
Frozen Wolf
WerewolfIjskoud. dat is hoe de meeste wolven mij kennen. Ik ben een weerwolf, maar dan een met een bevroren hart. Ik heb geleerd van mijn verleden, laat nooit, maar dan ook nooit iemand toe in je hart, het enige wat er kan gebeuren is dat iemand anders je e...