April
Als ik wakker word, lig ik in een koud bed. Meteen overspoelt een zenuwachtig gevoel me.
vandaag is de dag.
ik kijk op de klok en zie dat het iets over negen is. Door de ramen schijnt een warm zonnetje naar binnen die de hele kamer opfleurt. Mijn blik valt op de witte jurk die op de rand van een stoel ligt. Ik ga glimlachend rechtop zitten en kijk naar de prachtige jurk.
Mijn trouwjurk.
Ik ben zenuwachtig, terwijl ik er toch ook zó veel zin in heb. In de jaren na mijn moeders dood is er zo veel veranderd. Adam en ik hebben een vaste relatie gekregen, en een paar maanden geleden vroeg hij me ten huwelijk. Hij had alles zo perfect uitgestippeld en het was tot in de puntjes geregeld. Ik heb natuurlijk ja gezegd en sindsdien moet ik, geheel vrijwillig, de bruiloft plannen.
Sanne en Kirsten waren door het dolle heen. Ze hebben me geholpen met van alles en als ik het even niet wist, waren zij er wel.
Een reeks van harde kloppen op mijn deur laat me opschrikken uit mijn gedachten. De deur gaat zachtjes open en Ariadne, de vrouw die mij gaat helpen met mijn jurk, make-up en haar, komt binnen.
"Ik heb je toch niet wakker gemaakt he?" Vraagt ze met een knipoog.
Ik glimlach weer en samen met haar beginnen we aan mijn jurk. De jurk is een zeemeermin model, en heeft een prachtige kanten onderkant. De rug van de jurk heeft een prachtig figuurtjes patroon met bloemen en kleine vogels. De jurk zit me echt als gegoten en we hebben zelfs wat juwelen. Ik heb een bijpassende, simpele ketting met een witte diamant die past bij de armband gemaakt van zilveren ringetjes die om mijn pols zit.
Daarna gaat ze verder met mijn make-up. Ik wilde niet veel, maar genoeg om de outfit te accentueren. We hebben gekozen voor een donkerdere oog schaduw en mascara, omdat mijn haar en de jurk alletwee al wit zijn. En na de gebruikelijke zaken als een beetje blush etc, gaat ze verder met mijn haar.
Ze kamt het eerst grondig om het soepel en klit vrij te maken. Dan doet ze mijn haar in een hoge, gecontroleerde rommelige knot. Ze haalt wat plukjes uit mijn haar en laat die met een krultang een klein beetje krullen. De witte plukjes vallen perfect samen met mijn donkerdere make-up.
Als ze klaar is sta ik op en bekijk ik mezelf in de spiegel. Ik ben sprakeloos. Ariadne ziet het en komt bij me staan als een trotse moeder.
Ik slik even. Mijn moeder had hier zo graag bij willen zijn. Mijn ogen verwateren een beetje en ik sta op het punt van huilen. Ariadne geeft me snel een knuffel en kalmeert me een beetje.
"Anders loopt je make-up zo op je prachtige jurk" zegt ze met een knipoog.
Daarna is het tijd.
Met een chique auto rijden we ernaartoe. Mijn vader en ik.
Adam en ik hebben besloten om te trouwen op een prachtige plek in de natuur, in de pack. Daar aangekomen zie ik iedereen al zitten. Eigenlijk wouden we een kleine bruiloft, maar sinds Adam de Alpha is, gaat dat hem niet worden.
Iedereen draait zich naar me toe, en veel glimlachen en goedkeurende blikken komen mijn kant op.
Mijn vader neemt me aan zijn arm en leidt me naar het altaar. Daar staan Adam samen met onze getuigen. Adams blik is goud waard. Met open mond kijkt hij me aan, en ik grijns terug.
Mijn vader laat me los, en ik sta tegenover Adam. Al het gepraat over eeuwige verbintenis etc gaan me voorbij, omdat ik alleen maar gefocust ben op Adam. Een pak staat hem zo goed. Eigenlijk staat alles hem goed.
Dan is het tijd voor het jawoord. Adam neemt mijn handen vast en kijkt me intens aan.
En dan komen de woorden:
"April Darhk, neemt u Alpha Adam van de White Diamond pack als u wettige echtgenoot, en neemt u daarbij de verantwoordelijkheid van Luna op u?"
Ik kijk naar Adam en weer terug. En zonder enige twijfel zeg ik het.
"Ja."
^~~~~~^
Het is dan toch voorbij. Frozen Wolf is over.Dit is eigenlijk moeilijk dan ik had verwacht. Omdat ik al tijden niet geüpload had en ik andere boek ideeën in mijn hoofd had, dacht ik dat het makkelijk zou zijn om dit boek te eindigen.
Toch, dit knaagt meer aan me dan ik had gedacht.
Ik ben opzich wel blij hoe dit boek is opgebouwd. Hoewel mijn schrijfstijl nogal is veranderd door dit boek heen vind ik het een Oke boek. Mochten vragen hebben, stel ze en ik doe mijn uiterste best om ze te beantwoorden!
Tot bij een volgend boek!
Een laatste Vote🌟Comment voor jullie.
En tot gauw.
Xx
JE LEEST
Frozen Wolf
WerewolfIjskoud. dat is hoe de meeste wolven mij kennen. Ik ben een weerwolf, maar dan een met een bevroren hart. Ik heb geleerd van mijn verleden, laat nooit, maar dan ook nooit iemand toe in je hart, het enige wat er kan gebeuren is dat iemand anders je e...