{30}

3.4K 183 7
                                    

Adam

De voorbereidingen van mij en Sanne waren in volle gang. Iedere roedel gingen we af. Iedere roedel die in onze buurt lag, stuurden we een bericht, met de vraag of ze in hun cellen twee rouges met de achternaam Darhk hadden. Ik moet en zal haar terugkrijgen.

Steeds weer kregen we een teleurstellend bericht. Maar iedere keer hielden we hoop. Als er dan een antwoord kwam, lieten we alles vallen om het te lezen.

"Dit gaat niet werken," zei mijn zusje. "We zullen een andere manier moeten vinden."

Uren achtereen waren we aan het denken, denken wat we zouden kunnen doen. En ineens was het daar, het perfecte idee. De personen zoeker. Je vulde een achternaam in en alle gegevens van de mensen met die achternaam werden getoond.

Ik snel naar mijn computer, en start de procedure op. Na een kleine vijf minuutjes was alles geladen. Ik ga naar 'zoeken' en vul als achternaam Darhk in. Ik krijg een best kleine lijst, aangezien niet veel mensen Darhk als achternaam hebben.

Al snel vind ik April, waarvan de locatie onbekend is. Ik grinnik, deze software moet hoognodig eens bijgewerkt worden. Als ik kijk bij Aprils stamboom, zie ik ze staan. Erica en Henry Darhk.

Verbaasd kijk ik naar de foto. Geen van haar ouders heeft dezelfde kleur haar, waar komt die dan vandaan? Op de haarkleur na zie je wel dat het haar ouders zijn. Ze heeft de ijsblauwe ogen van haar vader en het gezicht van haar moeder.

Ik richt me weer op het doel van deze informatie; haar ouders vinden. Deze locatie is hetzelfde als die van hun dochter: onbekend. Ik zucht, als me ineens iets te binnen schiet. Ik kijken waar ze voor het laatst gezien zijn, dan kan ik daar rond gaan vragen.

Nederland, Zomermaanden, vier jaar geleden.

Hmm, daar heb ik ook niet veel aan. Ik zucht gefrustreerd, hoe moet het nou ooit lukken?

"SANNE!" Roep ik.

Een vragende 'jaahaaaa' komt mijn kant op en ik vraag ofdat ze even wil komen.
Een halve minuut later staat ze naast me, gefascineerd lezend in een boek.

"Kijk," zeg ik terwijl ik haar aankijk, zij mij compleet negerend. Ik zucht, niet alweer.

"Wat is de omtrek van mars als de aardmannetjes jou kamer binnenvallen?" Vraag ik zuchtend.

Mijn vraag dringt pas na een paar seconden tot haar door, en mompelend geeft ze antwoord.
"De wortel van drie min mijn geweldigheid."

"SANNE! KOM OP! WE MOETEN EVEN SERIEUS GAAN ZOEKEN!" Schreeuw ik op Alpha toon naar haar toe.
Snel klapt ze het boek dicht en kijkt ze me kwaad aan. "Doe normaal, Adam, of ik zeg het tegen mama."

"Touche," zegt Daan vrolijk.

Ik sluit hem af  en focus me weer op de computer. "Heb je iets kunnen vinden over de geschiedenis van dit gebied?" Vraag ik Sanne. Triomfantelijk kijkt ze me aan. "En dat, mijn lieve broertje," "Broer," onderbreek ik haar. "Ja, whatever, dat is de reden waarom je me niet mag storen als ik bezig ben met lezen, ik heb precies zo'n boek in Mn handen!" Blij laat ze het boek zien.

"Hoe recent is dit boek?" Vraag ik. "Twee jaar terug was de uitgave."

Ik knik, hier kunnen we wel wat mee.
Ik stuur Sanne weg en ga gericht in het boek kijken.

Ja! Daar staat een gebeurtenis van de zomer vier jaar geleden.

Snel lees ik het, en mijn verbazing groeit met de seconde.

......De White Diamond pack heeft in deze maanden een belangrijke regel overtreden; Val geen pack aan waarmee u een handelscontract heeft. De aangevallen pack bestaat nu niet meer omdat er toentertijd te veel wolven waren vermoord...

Maar... dat betekent dat mijn vader haar pack heeft aangevallen! Hij heeft haar leven verwoest, en ze denkt dat ik het heb gedaan.. ik móét dit rechtzetten.

Alle stukjes beginnen in elkaar te vallen, en de puzzel wordt langzaam compleet. Míjn roedel heeft dat gedaan, op orders van mijn vader nog wel.. ze moet vast jaren alleen hebben geleefd. Daarom was ze zo gesloten..

Daarom was ze zo ijskoud.

Dit en nog veel meer realisaties komen bij mij binnen. Maar door alle drukte in mijn hoofd spookt er een belangrijke vraag: zijn haar ouders dan nu in míjn cellen?

Ik snel naar de computer en open het register. Ik scroll omlaag en mijn ogen scannen iedere naam.

Bij twee namen, in de achterste, kleinste cellen, stoppen mijn ogen met lezen.
Bingo.

^~~~~~^
Onthul-hoofdstuk! Hopelijk hebben jullie genoten ;)
Ik wil eens wat uitproberen, wie weet werkt het; kunnen we met zn allen de 45 votes halen??

Iedereen nog een fijne vakantie!

Vote🌟Comment

Xx

Frozen WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu