5 dalis

1.4K 55 0
                                    

Zayn

-Vaikinai jūs tik pažiūrėkit kas čia ką tik nutiko, taip taip jums nepasirodė tas pats mergišius Zayn gavo antausį,- pašaipiai pasakė Harry žiūrėdamas į mane ir bandydamas būti rimtas
-Baik!,- šūktelėjau ant Harry.
-Nagi papasakok kaip čia taip,- nepabūdamas savo vietoje paprašė Niall. Mes visi kartu nuėjome į svetainę ir sukritome ant sofos priešais televizorių. Aš pajungiau televizorių ir pradėjau žiūrėti kaip tik rodė futbolo varžybas. Jutau kaip kiti degina mane akimis..
-Zayn!,- šūktelėjo Louis. Aš truputį krūptelėjau apsimesdamas, kad įdėmiai stebėjau futbolo varžybas, ir atsisukau į Louis.
-Ką?,- sumurmėjau.
-Tai gal papasakok kaip ten buvo su ta mergina?,- paklausė Louis
-Tai, kad nėra ka pasakoti,- pasakiau nelabai tvirtu balsu. Mintyse pats negalėjau suprasti kas ten su ja buvo, ji man trenkė...
-Bijai, tau gėda,- bandė mane pašiepti Harry.
-Ir kodėl man turėtų būti gėda?,- paklausiau pasilenkęs į jo pusę.
-Kaip tai kodėl, dažniausiai merginos pačios lipa tau ant kaklo, o šita negana to, kad nelipa ant tavęs ir nebando tavęs suvilioti, tai dar ir trenkė tau antausį,- išdėstė Harry visa tą laiką jo balsę girdėjau pašaipa.
-Na matai ne visos merginos pasirodo vienodos,- pasakiau net nepagalvojęs.
-Taip šita tikra kvaiša,- rimtai pasakė Louis.
-Baik!!,- surikau jau gan piktai, pats nesupratau kodėl man taip parūpo..Pff paprasta mergiotė su dideliais principais, pagalvojau.
-Na aš tai tik pajuokavau, norėjau pamatyti tavo reakcija kai aš ją įžeidžiu ir dabar man viskas aišku,- jis padarė trumpą pauzę,-Zayn, ji tau patinka,-šypteldamas, pasakė Niall. Jis visi pradėjo šūkauti, bet nelabai aš jų ir klausiausi, nesąmones šneka...
-Pff, net ne,- pasakiau pavartydamas akis,- tu pats sakei, kad merginos pačios lipa man ant kaklo, o šita trenkė man ir jūs dar net nežinot už ką...,-pajutau vaikinų susidomėjimą. Bet nieko jiems nesakiau jie ir toliau žiūrėjo į mane vis pakraipydami galvas, toks jausmas, kad skylę manyje pradegins..
-Zayn!!,- sušaukė Niall.
-Kas yra Niall,- paklausiau kiek pasisukęs į jo pusę.
-Dėl ko ji tau trenkė? Papasakok viską nuo pradžių iki galo. Tu visada pats net neprašomas mums papasakoji viską kas susiję su merginomis o dabar sėdi ir nepratari nei žodžio apie ją!,- kiek piktai pasakė Louis. Jau supratau, kad teks viską papasakoti..
-Na ji atėjo, nes paliko čia telefoną, per pietus ji buvo čia su savo šeima, nes norėjo susipažinti su naujaisiais kaimynais. Atėjus paprašė mano pagalbos jo ieškant, bet aš pasakiau, kad ji turės man atsidėkoti tik dar nežinau kaip.. Tada kai jau radau jos telefona, ji norėjo jį pasiimti ir išeiti, bet aš norėjau, kad ji dar čia pabūtu. Tad pasakiau, kad kaip padėkos noriu bučinio, kad ir kaip keistai tai skambėtų ji nesutiko aš laikiausi savo, o ji savo, man patiko, kad ji nepuola manęs bučiuoti, nes tai reiškė, kad ji.. nežinau, kitokia negu visos kitos, galiausiai po ilgų kalbų aš jai pasakiau, kad užteks bučinio ir į skruostą, nes jau buvau sukūręs planą. Galiausiai ji sutiko kai ji pasilenkė pakankamai arti aš greitai atsisukau į ją ir pabučiavau, na ir tada ji man trenkė,- išpasakojau jiems viską iki mažiausiu smulkmenu. Tada apsižvalgiau jie visi žiūrėjo į mane keistu žvilgsniu.
-Zayn,- pagaliau prabilo Harry truputį virpančiu balsu.,- Zayn tau ji patinka,- pridūrė prie to Harry.
-Taip tikrai,- neatsiliko ir Niall.
-Zayn ji tau net labai patinka,- prisidėjo ir Louis su Liam. Jie kalbėjo su tokia nuostaba, bet tuo pačiu ir labai rimtai.
-Eik tik baikit jūs tuos savo juokelius aš ją šiandien pirmą kartą gyvenime pamačiau,- pasakiau pavartydamas akis. Netrukus mes visi išsiskirstėme.
^*^
-LoveMakesYouStronger

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now