2.16/Pabaiga

1.1K 41 9
                                    

~Po dviejų savaičių~
Šiandien kartu su Zayn vyksime į prekybos centrą pabaigti pirkti visus reikiamus dalykus mažylės sutikimui. Tiesa Zayn visdar nepasakiau, kad laukiuosi mergaitės, taip aš keista. Bet tai padarysiu šiandien, nenorėjau, kad tai būtų tiesiog žodžiai, kad mes turėsime mergaite, noriu kažko kitokio, ir vakare jau esu kai ką suplanavusi, tik klausimas ar man pavyks? Žinant kaip man sekasi visokie tokie dalykai, gali būti, kad ne. Man jau yra tikrai sunku su tokiu pilvu, bet aš nesiskundžiu, nes labai laukiu kada galėsiu ją pamatyti. Gydytoja sakė, kad tai gali prasidėti jau bet kada, todėl visada turiu būti pasiruošusi.
Galiausiai atvykome į prekybos centrą, aš nuėjau rinkti drabužėlių ir panašių dalykėlių, o Zayn taip pat vaikščiojo kažkur netoliese. Galiausiai kai pasiėmėme visko ko mums dar trūko nuėjome prie kasos ir susimokėjome, aš Zayn neleidau žiūrėti ką pirkau, nes ten gana daug rožinių dalykėlių taigi jis būtų supratęs, kad tai mergaitė. Bet taip pat mačiau, kad jis kažką pirko ir man nerodė, taigi tai mane sudomino, bet paklausiu vėliau.
-Važiuojame kažkur pavalgyti ar gaminsime namie?,- paklausiau kai atsisėdome į mašiną.
-Važiuojame namo,- jis greitai atsakė ir visą kelią plačiai šypsojosi, keista, kad Zayn nori važiuoti namo, o ne dar kažkur pabūti. Galiausiai grįžome namo ir aš pasiėmusi pirkinius nuėjau namo, nedaviau jų Zayn, nes jis būtų pažiūrėjęs, nors jis norėjo. Užėjusi namo nuėjau į savo kambarį ir padėjusi visus pirkinius ant lovos ir pati trumpam prisėdau. Bet tada atėjo Zayn.
-Žinai, aš niekada nepasižymėjau didele  kantrybe, o kadangi tu kažko lauki ir nesakai man vaikelio lyties aš nusprendžiau visa tai pagreitinti,- jis kalbėjo labai linksmai ir matėsi, kad labai nekantrauja. Taigi nusprendžiau sutikti, kad ką jis bepasakytų.
-Ir kaip tu tai žadi paspartinti?,- pasmalsavau.
-Tau tik reikia pasirinkti,- pasakė ir parodė rankas kurias iki šiol laikė už nugaros, vienoje rankoje buvo mašinytė, o kitoje graži kepurėlė su užrašu "Princess". Aš paėmiau iš jo rankos tą kepurėlę ir jis aišku suprato ką tai reiškia. Jis stipriai mane apkabino, ir po kiek laiko atsitraukė.
-Taip ir žinojau, kad tai bus mergaitė!,- sušuko labai laimingu balsu ir kažko nuėjo į kita kambarį,-Todėl nupirkau dar daugybe drabužėlių mažajai princesei,- jis atėjo su didžiuliu maišu, o man tai sukėlė plačią šypseną ir juoką.
-O kur būtum visa tai dėjęs jeigu tai būtų buvęs berniukas?,- paklausiau kai jau nebesijuokiau taip stipriai.
-Būtų buvę kitam vaikeliui,- jis atsakė daug negalvojęs ir pradėjo kraustyti viską ką nupirko.
-O tu daug planuoji į ateitį,- pasakiau tokį pastebėjimą.
-Nedaug, tik kokius metus ar metus su puse,- jis atsakė ir toliau kraustė pirkinius.
-Tu taip greitai norėtum ir antro vaikelio?,- paklausiau.
-Taip, kad jie galėtų kartu žaisti, kad kartu augtų ir panašiai,- jis apie tai kalbėjo visiškai rimtai ir tokiu balsu lyg ir taip viskas būtų suprantama. Nu buvau kiek nustebusi, bet tuo pačiu ir džiaugiausi tokiu Zayn noru turėti dar vieną vaikelį.
Kai pagaliau visus daiktus sudėjome į komodą, kurioje yra tik vaikelio drabužėliai ir visokie kitokie dalykėliai aiškiai matėsi, kad mažam kūdikėliui tiek drabužėlių tikrai nereikia. Bet dabar jau ką bepadatysi yra kaip yra. Manau, kad dauguma šeimų kurios laukiasi vaikelio prisiperka perdaug drabužėlių, nes jie labai mieli.
Dabar abu žiūrim kažkokį filma, nelabai suprantu apie ką jis, nes šįvakar mažylė labai nerami ir jaučiu, kad kažkada greitu metu ji jau išvys šį pasaulį. Labai to laukiu, tiesiog nebegaliu sulaukti tos akimirkos kada ji bus su mumis, kada galėsim ją laikyti ant rankų. Nežinau gal ji tikrai ateis labai greitai, nes šįvakar jaučiuosi tikrai keistai, jausmas kitoks negu įprastai. Tai lyg ir skausmas, bet nestiprus, tai lyg ir jos judesiai, bet neįtikėtinai stiprūs. Gal tai jau prasideda? Jaučiuosi kiek sunerimusi, nes nevisiškai suprantu savo kūną.
Po valandos visi tie simptomai vis dar nebuvo praėję, o atvirkščiai, kaip tik sustiprėjo. Jaučiu, kad tai ir yra gimdymo pradžia, o jeigu ir ne nuvažiuosiu į ligonine ir pasitikrinsiu ar viskas gerai.
-Zayn!,- pakviečiau jį, nes jis dabar buvo virtuvėje, netrukus jis parėjo.
-Kas yra? Viskas gerai?,- jis paklausė turbūt iš veido matosi, kad kažkas jau yra kitaip.
-Zayn, važiuojam į ligonine, man atrodo, kad gimdymas prasideda,- pasakiau, o Zayn išsišiepė.
-Pagaliau,- pasakė vis dar su plačia šypsena veide ir nuėjo prie spintos paimti visų mano ir vaikelio daiktų kuriuos buvau susidėjusi jau senai. Aš taip pat nuėjau pasiruošti, toks tas mano ir pasiruošimas, tiesiog persirengiau, nes jau buvau su pižama.
Galiausiai sėdome į mašiną ir pradėjome važiuoti link ligoninės. Kelias nebuvo tolimas, bet spėjau labai daug ką apmąstyti, ir begalę kartų pagalvoti kaip laukiu susitikimo su mūsų mažąja princese.
Atvykus į ligonine mane apžiūrėjo ir patvirtino, kad gimdymas tikrai prasidėjo. Ir toliau viskas vyko gana greitai, skausmas sustiprėjo vos ne akimirksniu.
Visą tą laiką kol gimdžiau Zayn buvo šalia, jis visą laiką laikė mano ranką ir kalbėjo man gražius žodžius, man tai tikrai padėjo. Kai šalia yra mylimas žmogus ir jis tave palaiko ir skausmas neatrodo toks baisus.
Galiausiai visas gimdymas pasibaigė ir mūsų mažylė buvo padėta man ant krūtinės, tas pirmas prisilietimas kažkas neapsakomo. Ji tokia maža ir trapi, mes net nepastebėjome kada mūsų su Zayn akyse pasirodė laimės ašaros.
Dabar aš jaučiuosi visiškai laiminga, net keista prisiminus kiek visko mums teko iškęsti, kiek gėrų ir kiek blogų gyvenimo akimirkų mes išgyvenome. Bet dabar viskas tiesiog tobula mano mylimas vyras yra šalia manęs ir mes ant rankų laikome gyvą mūsų meilės įrodymą - Tėja Malik.
The end
^*^
Po begalybės laiko nauja ir kaip matote paskutinė dalis. Gana ilgai galvojau ties kur čia baigti tą istoriją, kaip ją baigti ir panašiai, bet gavosi jau kas gavosi. Taigi laukiu labai daug ilgų nuomonių apie viską, tai yra apie visa istorija, apie dalį, apie tai kas patiko ir kas nepatiko, jeigu liko kokių neatsakytų klausimų klauskit, taip pat man labai įdomu kokia nuomonę susidarėt apie mane kaip apie "rašytoją":D Tai žodžiu rašykit viską ką tik norit:)

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now