36 dalis

1K 31 5
                                    

Stovėjau ir nežinojau ka daryti, jos tėvai nieko nesako ir nesuprasi ar jie tuoj mane išvarys iš namu, o gal jie bus laimingi? Staiga Izabelės tėvai pradėjo šypsotis, manau tai gerai, ar ne?
-Žinai tu atrodai geras vaikinas,- Izabelės mama nusišypsojo man ir mane apkabino. Na gerai šito tikrai nesitikėjau. Tada priėjo Izabelės tėtis, paspaudė man ranka ir vyriškai apkabino.
-Pabandyk ja nuskriausti arba nuliūdinti tai aš tave užmušiu,- jis pašnibždėjo man į ausį.
-Patikėkit jeigu taip nutiktu aš pats nusižudyčiau,- nuo šiu mano žodžiu jis nusikuokė.
-Ne neatimk iš manes tokio galimo malonumo,- tai pasakes jis jau atsitraukė,- Žinai man tu irgi patinki.
-Ateik šiandien vakarienės pas mus, geriau susipažinsim,- Izabelės mama labai maloni moteris.
-Būtinai,- nusijuokiau,- Na tai gal aš jau eisu,- atsisveikinau su Izabelės tėvais ir kartu su ja nuėjome iki duru,- Tai apie kelinta man ateiti?
-Apie 18:00,- jis man atsakė ir nusišypsojo. Matau, kad ji laiminga dėl to, kad susipažinau su jos tėvais.
-Tai iki vakaro.
-Iki,- atsisveikinome ir aš išėjau namo.

Izabelė
Sunku patikėti, kad mano tėvai taip lengvai priėmė Zayn. Nors dar laukia vakarienė, tikiuosi nebus jokiu keistu klausimu. Dabar yra 15:47 dar turiu truputį laiko taigi einu į vietuve kur yra mama.
-Gal tau padėti,- paklausiau, kai įėjusi į virtuve pamačiau, kad mama jau pradėjo gaminti.
-Ne, nereikia, eik pasiruošk, nes paskui kaip visad nespėsi,- nusijuokė, ji visada man prikiša tai, kad keleta nespėjau, na gal ne kelta, bet nesvarbu,- Ir dar pranešk Džeisui, kad pareitu ar parvažiuotu namo, nes jis dar nieko nežino apie vakariene. Užlipau į savo kambarį ir visu pirma paskambinau Džeisui, jis sakė, kad netrukus turėtu pereiti, nes su Chloe buvo parke. Toliau manau reikėtu pradėti ruoštis, nes paskui tikrai nespėsiu. Taigi nuėjau į duša, savo kūna apsijuosiau rankšluoščiu. Toliau susitvarkiau plaukus, tai yra išaitiesinau juos. Pasidariau lengva makiaža ir apsirengiau, paprasta tamsiai mėlyna suknele. Kai baigiau ruoštis jau buvo apie 17:30 taigi nusileidau į apačia paklausti ar reikia padėti mamai, bet ji jau viska senai buvo pasidariusi. Na ka liko tik sulaukti Zayn ir viskas. Visai netrukus pasigirdo duru skambutis ir aš nuėjau atodaryti, o tėvai liko svetainėje ir laukė. Atėjo aišku Zayn, o kas daugiau?
-Labas,- jis pasisveikino, mačiau, kad jis truputį jaudinasi.
-Labas,- atsakiau ir greitai pakštelėjusi jam į lūpas nusivedžiau į svetaine. Na ir tada viskas prasidėjo. Tiesa pasakius maniau bus tikrai blogiau ir daug nejaukiau. Viskas ėjosi gerai, bet mano dėmesį patraukė vienas tėčio sakinys.
-Žinok nenoriu taves Zayn bauginti, bet geriau jos nenervink, nes patikėk antausį tai tikrai gausi, o jau kas seks po to aš net nenoriu pagalvoti,- tėtis tai pasakė, o mes su Zayn tik susižvalgėm, prisimiau kaip jam pačia pirma mūsu pažinties diena trenkiau..,- Arba jau pats žinai,- numykė tėtis, o jau nežinojau ka jr besakyti.
-Izabele ar tu jam jau trenkei?,- mama buvo "truputį" nustebusi. Aš nieko neatsakiau nu ka aš galiu pasakyti? "Taip trenkiau, nes žinai jis per pirma mūsu pažinties diena mane pabučiavo" ka jie pagalvotu? Geriausiu atvėju, kad man su proteliu blogai...,- Aš taves taip nemokiau,- mama pasukiojo galva.
-Aš mokiau,- tėtis pasakė lyg iš niekur ir šypsojosi, kaip čia suprasti?,- Matyt buvo už ka,- jis piktai pažiūrėjo į Zayn, ir mačiau, kad Zayn pasijuto kiek nejaukiai.
-Gal pakalbam apie kažka kito,- norėjau nusukti tema, nes mačiau, kad Zayn jaučiasi nepatogiai ir dar bijojau, kad nepaklaustu už ka trenkiau... Ir taip man pavyko!! Pradėjom kalbėti apie daug ka, apie mūsu gyvenimus, norus, siekius ir panašius dalykus. Galiausiai vakarienė pasibaigėit aš palydėjau Zayn iki duru.
-Iki.
-Iki,- atsiveikinome ir Zayn išėjo namo.
-Tai nepasakysi už ka trenkiai Zayn,- vos man parėjus mane pasitiko mamos balsas, bet ji nebuvo pikta.
-O tave labai sudomino šitas klausimas?,- net nežadu sakyti....
-Tai nepasakysi?
-Nemanau, bent jau tikrai ne dabar,- nusijuokiau ir nuėjau į savo kambarį, nes buvau jau tikrai pavargusi. Nusirengiau ir nuėjau į duša, apsirengiau pižama ir kritau į lova.
~Po 7 mėnesiu~
Tikriausiai jums įdomu kas gi nutiko per tuos 7 mėnesius? Na baigėsi mokslo metai, kas reiškia jog Džeisas ir Zayn baigė mokykla, o mums su Chloe liko kankintisdar metai...O kas su Zayn tai, net nežinau.... Buvom keleta kartu apsipyke, nes jis nesugeba neflirtuoti su kitomis merginomis net man būnant šalia.... Dar atsirado tokia Megan..... Kekšė, ka galiu daugiau pasakyti? Ji vasada lenda prie Zayn. Man vis ja pamačius norisi užmušti, na ji jau keleta kartu nuo manes nukentėjo, o Zayn irgi geras pasiduoda jai.... Na, bet jau kuris laikas nebematau tos Megan ir su Zayn viskas gerai.
Dabar su Chloe vaikštom po parduotuves ir ieškom ka reikės apsirengti per Džeiso ir Zayn išleistuves, nes mes eisim kaip ju poros. Vaikštom jau žiauriai ilgai.. Ir spėkit ka radom? Ogi nieko.....
-Nejaugi niekur nėra gražiu sukneliu,- Chloe jau buvo praradusi vilti, bet aš dar laikiausi. Kai apėjom dar turbūt kokį 50 parduotuviu galiausiai abi radom sau sukneles, batelius ir panašiai.
-Jau maniau į išleistuves reikės eiti su kokiais džinsais,- Chloe vis dar bandė atsigauti, o man tai kėlė šypsena. Galiausiai kai parsiradome namo aš nuėjau į savo, o Chloe į savo, nes norėjome išsikrauti pirkinius.
-Aš namie!,- sušukau įžengusi namo, bet man niekas neatsakė, keista.. Hmm tėvu nėra namie, na gerai jie dirba, o kur Džeisas? Užlipau į antra aukšta jr nuėjau į Džeiso kambarį, tyliai pradariau duris, o jis sau miega... Gal jis ko užvartojo, nes čia tik aš miegu labai kietai, o jis tai nuo menkiausio krebždesio pabunda, taip kaip nepabudo nuo mano balso? Na ar taip ar taip manau jam jau laikas keltis. Nusileidau į apačia ir pripyliau stikline šalto vandens. Užlipau į viršu ir nuėjusi į Džeiso kambarį suvožiau visa stikline ant jo. Jis kaip man pabudo.
-Kas?! Kas čia dabar?!,- jis toliau apžiūrinėjo save labai išsigandes, bet manes nepastebėjo, nes aš truputį atsitraukiau nuo jo lovos,- Tu!,- tai jis pasakė vos pastebėjo mane savo kambaryje. Jis atrodė tikrai gan piktas.. Na ka... Turbūt eilinį karta prisidirbau.... Kaip visada pasileidau bėgti.
-Čia ne mano darbas!,- šaukiau per visus namus kol Džeisas mane gaudė.
-Ne, o tai kieno?,- jis kalbėjo su sarkazmu. Reikai greitai kažka sugalvoti!!
-Kaip parėjau tu jau toks buvai!,- sumaliau belekokį š***, ir spėkit ar patikėjo? Aišku, kad ne....
-Dabar tau viskas!,- tik tiek išgirdau pries susiduriant au žeme. Ir va dabar Džeisas mane kutena, o aš bandau pabėgti, bet man sekasi labai, ne tiesiog žiauriai blogai....
-Padarysiu viska ka norėsi, tik baik,- tai pasakiau jau iš visiškos nevilties ir galvojau nepadės, bet padėjo!
-Viska?,- jis nusišypsojo ta velnio šypsena...
-Turbūt,- vos beišlemenau, nes jau supratau, kad lengvai tikrai neprasisuksiu.
-Gerai, eisi šį penktadienį į Liam vakarėlį?
-O kas jame dalyvaus?,- vakarėlis mane trupitį sudomino.
-Na visi mūsu bendri draugai ir keli jo draugai kuriu dar nepažystam, bet bus puiki proga susipažinti,- jis atsakė truputį pagalvojes.
-Ar tarp tu draugu bus ta Kate ar koks ten jos vardas?,- paklausiau, nes jeigu bus ji nebus mane, jums smalsu kas ji? Ji yra aukščiausios klasės kalė!
-Taip,- jis atsakė paprastai.
-Nedalyvausiu! Su ja aš sunkiai vienam mieste išgyvenu, taip kaip tu manai aš su ja vienam name išbūsiu,- sušaukiau ant jo, bet pamačiau, kad jis vėl žada mane kutenti,-Gerai, gerai!,- sušaukiau ir pagaliau jis mane paleido,- Bet vistiek manes ten nebus!,- pasakiau jam ir nubėgau šalin nuo jo, kol jis vėl manes neužkuteno.
-Būsi ir dar kaip,- jis juokėsi iš manes.
-Nebūsiu!!,- dar karta sušaukiau jam iš savo kambario.
---------------------------------------------
Po šimto milijonu metu nauja dalis!!!
Žmones man yra totali rašymo krize... Visiškai nebeturiu minčiu ka rašyti, taigi manau, kad jau greit ši istorija pasieks pabaiga.... Ar tai būtu labai blogai? Parašykit į komentarus, ar jau greitu metu užbaigti ar ne? Jeigu norėtumėte, kad tesčiau tai manau dalys būtu gal 1 karta per savaite, nebet mane vėl užkluptu įkvėpimas:))
                           -LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now