Šiandien sekmadienis, viskas būtu gerai bet... Rytoj pirmoji diena naujojoje mokykloje. Ir aš bijau labiau negu iki šiol, tai kas bus rytoj?? Manau reiktu nueiti pas Chloe, taip tai gera mintis. Pasiėmiau keleta daiktu ir nuėjau pas Chloe. Priėjus pabeldžiau į duris.
-Labas,- duris atidarė Chloe.
-Gerai, kad tu namie, man labai reikia su tavim pasikalbėti pasakiau kiek sunerimusiu balsu. Mes užlipome į antra aukšta ir nuėjome į Chloe kambarį.
-Tai ka dabar prisidirbai, vėl trenkiai Zayn,- paklausė ji kiek pašaipiai.
-Geriau Zayn neprimink,- tariau tyliai.,- Papasakok man ka nors apie mokykla apie jos mokinius ir panašiai, aš labai bijau, kad nepritapsiu ir panašiai,- paprašiau jos.
-Visu pirma tai tu nesijaudink,- ji mane raminamai paglostė,- mokykloje mokiniai bus draugiški jeigu ir tu būsi su draugiška ir maloni. Nesijaudink aš visada būsiu šalia ir tau padėsiu,- ji mane apkabino.,- Ai ir dar būtu gerai jeigu mokykloje niekam netrenktum į veida,- ji nusijuokė, bet man tai neatrodė juokinga.
-Jeigu reikės ir trenksiu,- pasakiau truputi šelmiškai.
-Tikiu...,- Chloe pasakė rimtu balsu ir šyptelėjo. Ir toliau kalbėjome jau kitomis temomis.
-Na gerai jau gan vėlu, jau eisiu namo, reikia pasiruošti rytojui,- pasakiau atsistodama iš lovos.
-Iki,- atsisveikino Chloe,- gal rytoj į mokykla eikime kartu?,- ji greit paklausė.
-Gerai, taip man bus drasiau,-pasakiau ir nusišypsojau,-Iki,-pasakiau išeidama iš Chloe namu. Parėjau namo ir pradėjau ruoštis rytojui. Išsirinkau lengva rausvos spalvos suknelę, ja išsilyginau, ir pasikabinau į spinta. Staiga pro langa pamačiau Zayn, mūsu kambariu langai buvo vienas priešais kita. Jis žiūrėjo į mane tomis nuostabiomis akimis. Bet aš negalėjau leisti jam suprasti, kad man jis atrodo mielas. O dar tai ka papasakoji Chloe apie Zayn ir jo merginas. Aš tikrai jo neprisileisiu, aš ne kokia kvaiša. Ir greit užtraukiau užuolaidas, taip pasielgiau jau antra karta.. Aš visvien nesuprantu ko jis žiūri? Ko jis nori? Šie klausimai man nedavė ramybės, bet galiausiai užmigau.
---------------------------------------------
Lakiu jūsu nuomoniu apie šia istorija:) Būtu įdomu sužinoti ko norėtumėte kitose dalyse:) Vote:)
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...