Izabelė
-Kodėl nepasakai jam tiesos?,- Džeisas paklausė gan piktai, kol aš uždarinėjau balkono duris.
-Tu gal visai proto netekai?,- sustojai prie jo,- Juk pats vakar girdėjai ka jis man sakė, manai po viso to aš jam sakysiu, kad tai jo vaikas?,- žiūrėjau į jį netikėdama, kad užduoda tokius kvailus klausimus.
-O jeigu jis nebūtų vakar naktį atėjes ir viso to pasakes, ar būtum jam pasakius apie vaikelį?,- jis mane kamantinėjo.
-Nežinau,- šis klausimas mane truputį išmušė iš vėžių,- Ne, nemanau,- pasakiau jau tvirčiau.
-O tu nemanai, kad vaikui truks tėčio?,- Džeisas lyg kaltino mane.
-Dabar tu pagalvok koks Zayn būtų tėvas, kai jis negali būti be būrio merginų, be vakarėliu ir panašių dalykų?
-Tiesa pasakius Zayn po tavo išvykimo taip ir gyveno.
-Netikiu, nei tuo, kad jis taip gyveno, o dar sunkiau patikėti tuo, kad tu gini jį, o ne mane,- pasakiau jau liūdnai.
-Aš jo neginu,- jis priėjo arčiau,- Tik nesakyk, kad to nenorėtum, patikėk aš viska matau ir puikiai jus abu pažystu, taigi gali net nebadyti man meluoti, kad jis tau nerūpi,- tai pasakes jis išėjo iš kambario. Man sunku patikėti, kad Džeisas stojo į Zayn puse, jis man pasakoja visokias nesamones, bent jau meluotu tikroviškiau. O dabar Zayn be merginų ir vakarėliu, ir kas tuo patikėtu? Na tikrai ne aš.... Aš jau nebenaivi mergaitė kuria pasinaudojo Zayn, dabar aš mergina kuri yra atsakinga už maža žmogutį kuris auga po mano širdimi.
Visą siena taip nieko gero irnenuveikiau, bet dabar norėčiau prasiblaškyti, bet nesugalvoju kur? Chloe! Man į galva atėjo gana gera mintis. Paračiau Chloe žinute, kad ateitu jeigu neturi kokių reikalų. Na ir jau po kelių minučiu Chloe buvo čia. Mes kalbėjomės apie visai nereikšmingus dalykus ir aišku daug nusišnekėjom.
-Chloe gal nori važiuoti su manim pas Liam, 3 dienoms?,-mūsų kalbas nutraukė į kambarį įgriuvęs Džeisas.
-Gerai, tik man reikia greitai iki namų,- atsakė Chloe ir atsistojo nuo lovos.
-O tai man jau nepasiūlai,- vaidinau pikta, na gal ir buvau truputį pikta.
-Na nemanau, kad važiuosi, ten bus ir Zayn,- Džeisas kalbėjo kažkaip keistai, bet jis ir taip nelabai normalus tai nekreipiau daug dėmesio.
-Na ir kas? Galvoji dėl to asilo nustosiu bendrauti su kitais, jie ir mano draugai,- kalbėjau rimtai.
-Tai važiuosi?,- Džeisas atrodė lyg nieko nesuprastu.
-O taip, aš važiuosiu,- nusišypsojau ir atsistojus nuo lovos ir nuėjau ieškoti normalių rūbų. Džeisas išėjo į savo kambarį, Chloe į savo namus. Pasiėmiau daiktus kuriu man prireiks toms 3 dienoms. Galiausiai apsirengiau juodas kelnias ir rožinį pukuota džemperį. Pastebėjau, kad kai sužinojau, jog laukiuosi mergaitės man labiau pradėjo patikti rožiniai rūbai. Greitai prasišukavau plaukus, gerai, kas bent dažytis nereikia, nes ryte buvau jau pasidažius. Galiausiai visi išvažiavome, iš namų ir po kokių 15 minučių jau buvome Liam namuose.
-Sveiki!,- pasisveikinau su visais kurie buvo svetainėje.
-Labas,- atsake choru.
-O kur Liam ir Niall?,- paklausiau, nes jų nebuvo sveitainėje kaip ir Zayn, bet jis manes ir nedomina.
-Virtuvėje, bando padaryti užkandžių,- nusijuokė Harry.
-Skamba grėsmingai, einu pažiūrėsiu,- tiek pasakiusi nuėjau į virtuve. Ten vaizdelis tikrai ne iš gerųjų...,- Duok man,- pasakiau Liam ir paemiau iš jo peilį,- Rimtai jūs gyvenat vieni ir nemokat gaminti valgyti?,- nusijuokiau iš jų, o jie tik patraukė pečiais,- O ypač tu Niall,- mane dar labiau paėmė juokas. Bet aš daviau darbo ir jiems, nes visko labai daug reikėjo padaryti. Virtuvėje tikrai buvo linksma, mes juokėmės, na daugiausiai juokiausi aš kai Niall arba Liam nepadarydavo kaip reikia, bet man besijuokiant į virtuve atėjo mulkis, Malik. Bet nusprendžiau tiesiog jo nepastebėti ir toliau linksmai leisti laika su Liam ir Niall.
-Kas čia jums tokio linksmo,- Zayn nusijuokė, tas mulkis bando įsitraukti į pokalbį.
-Izei labai juokinga, kad mums nesiseka,- Liam atsakė Zayn. O aš tuo tarpu nusiraminau ir toliau tęsiau savo darbus.
-Gal galiu ir aš kuo padėti?,- Zayn priėjo prie manęs.
-Ačiū ne, čia mūsų ir taip pakankamai,- nusišypsojau jam apsimestine šypsena.
-Kaip tai gana, tu pažiūrėk kaip atrodo virtuvė,- kalbėjo Niall,- Zayn galėtu čia viska aptvarkyti,- Niall nusijuokė.
-Žinai Niall gal ir nebloga mintis,- nusišypsojau jam velnio šypsena,- Tai ar nori mums padėti,- atsisukau į Zayn.
-Gerai,- jis tai priėmė kaip išukį. Na gerai Malik, pradėkim. Kol Zayn tvarkėsi kitoje vietuvės pusėje aš nuėjau pas Niall ir Liam, bei pasakiau jiems, kad jie gamindami kuo daugiau visko pridirbtų. Aš pati taip pat neatsilikau ir kaip matau šiandien man "labai nesiseka" viska krenta iš rankų ir panašiai...
-Na va pagaliau baigėme,- suplojau rankomis kai visi užkandžiai buvo jau paruošti. Mes visi jau susiruošėme eiti į sveitaine pas visus kitus, o Zayn kartu.
-O kur tu eini?,- paklausiau ir sustabdžiau jį nestipriai ranka atremdama į jo krūtine, bet greitai ja ir patraukiau.
-Tai juk baigėm,- iš jo kalbos eina suprasti, jog jis suprato ka tuo norėjau pasakyti, bet kažko nori.
-Baigėm aš, Niall ir Liam, o ne tu,- jeigu jis nori pažaisti, galim,- Matai kaip baisiai atrodo virtuvė?,- pasižiūrėjau pro jo petį į virtuve, aišku turėjau pasistiebti, mes per jį nieko namatau,- Ten tikrai reikia tavęs,- patapšnojau jam per petį ir apsisukusi norėjau žygiuoti link svetainės, bet kaip manot ar man pavyko? Aišku, kad ne, tas asilas būtinai turi dar kažko norėti.
-Gal padėtum?,- ne jis tikrai debilas.
-Padėčiau, bet negaliu labai jau pavargau begamindama užkandžius, patikėk nėštumas truputį ir vargina,- tyčia prikišau nėštuma, kad greičiau atsiknistų. O jeigu rimtai tai nevargina manęs tas nėštumas visiškai.
-Tai tada bent jau palaikysi man kompanija,- jis net neleido man nieko pasakyti, tik pasodino ant baro kėdės ir nuėjo tvarkytis. Na gerai, galiu ir čia pasėdėti, išsitraukiau telefona ir pradėjau atrašinėti į žinutes, staiga tarp žinučių radau nepažystama vaikina kuris man parašė. Na kadangi neturiu ka veikti atrašiau jam. Net nepastebėjau kaip atsiribojau nuo visko ir bendravau su juo kaip su gana geru draugu. Jis nerašė visokių nesamonių, o buvo tiesiog draugiškas.
-Ar jis tavo vaikelio tėtis?,- staiga mane iš susirašinėjimo ištraukė Zayn klausimas. Aš greitai užrakinau telefona ir atsisukau į jį.
-Mano vaikelis yra tik mano,- atsakiau jam piktai, rankas uždėdama ant pilvuko.
-Bet jis neatsirado iš niekur, jis turi turėti ir tėtį,- Zayn darėsi gan piktas, tik nesuptantu kodėl kas kart kai kalba pasisuka apie mano vaikėlį, o ypač apie jo tėva Zayn pasidaro piktas.
-Tai aišku, kad jis neatsirado iš niekur, aš tau ne kokia Marija,- bandžiau viska nuleisti juokais, bet manau, kad bus sunku.
-Tai visai nejuokinga,- Zayn atrodė piktokas.
-Tau tai neturėtų rupėtį,- šoviau jam, tai kas manau turėtu išmušti jį iš vėžių.
-Atsakyk man iš kur tas vaikelis ir viskas, nejaugi taip sunku,- jis buvo švelniai tariant suirzęs.
-Tai įvyko dėl mano kvailos galvos, vienpusės meilės ir mano naivumo,- pasakiau jam kiek galima atvirai. Ir apsisukusi ėjau link kitos pusės negu Zayn, bet spėkit ar nuėjau, aišku, kad ne.
-Ko tu dar nori?,- sušaukiau ant jo.
-Ar gailiesi to?,- jis uždavė man gan sunkų klausimą.
-Dėl ko būtent?,- pasitikslinau, norėjau kuo greičiau eiti šalin nuo jo, bet jis laikė mano ranka savo delne. O aš po truputį graudinausi.
-Dėl šito,- jis akimis parodė į mano pilvuką.
-Dėl vaikėlio?,- nusijuokiau,- Dėl jo aš tikrai nesigailiu,- bandžiau ištraukti ranka iš jo delno, bet jis manęs nepaleido, o tik bandė prisitraukti arčiau, tačiau aš bandžiau atsilaikyti.
-O tai dėl ko tada gailiesi?,- jis tai jau pasakė tyliai, nes ar taip, ar taip jau beveik liečiausi su juo.
-Nesigailiu dėl nieko,- pasakiau ir galiausiai jis mane paleido. Aš ėjau į svetaine, bet stabtelėjau prie virtuvės durų,- Tik esi nusivylusi, jog vaikelio tėtis visiškai manęs nemylėjo, o tik pasinaudojo, bet man gaila ne dėl savęs, o dėl vaikelio kuris augs be tėčio,- mano skruostu nusirito ašara kuria greitai nubraukiau ranka, ir išėjau iš virtuvės, bet ėjau ne pas visus, o į antrą aukštą kur yra kambariai. Nuėjau į viena iš jų ir stengiausi apsiraminti, tačiau mintys apie Zayn manęs taip lengvai nežada apleisti.
^*^
Po daugybės laiko nauja dalis:) Kaip visada kuo daugiau ilgų nuomonių tuo greičiau nauja dalis:))
-LoveMakesYouStronger
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...