4 dalis

1.3K 52 5
                                    

Bet jis sučiupo mano riešą ir užrakino duris.
-Na gali mane pabučiuoti dabar, arba laukti kol ateis mano daugai Harry, Niall, Liam, Louis, ir tai padaryti prie jų,- jis pažiurėjo į mane nerūpestingu žvilgsniu.
-Ne, to nebus nei kai tu vienas nei kai ateis tavo draugai,- pasakiau labai rimtai.,- Tau teks sugalvoti kaip kitai galėčiau tau atsidėkoti,- pabrėžiau paskutinį žodį.
-Bučinys ir niekas kitas,- jis nenusileido.
-Ne,- nenusileidau ir aš.
-Bu-či-nys,- pasakė net skiemenimis.
-Ne,- pasakiau jam ir papurčiau galva.
-Į skruosta,-pažiūrėjo linksmai
-Nea,- nenusileidau aš.
-Na gerai, palauk kol mano draugai atvažiuos ir tada galėsi man atsidėkoti,- kol jis tai sakė net nepastebėjo kaip aš atrakinau duris ir laukiau progos pro jas bėgti. Aišku ne todėl, kad jo bijojau, nes aš jo nebijojau. Jam tai buvo panašu į žaidimą, man tai taip pat darėsi panašu į žaidimą nors iš pradžių buvau tikrai pikta.
-Ne,- aš laikiausi savo
-Nagi nebūk tokia,- ir tai pasakęs jis atsuko savo skruosta į jį patapšnodamas pirštu. Na gerai galvoju(tai visiškai nebūdinga man) į skruostą tai tiek jau to. Pasilenkiau pabučiuoti jo skruosto, ir kai jau buvau labai arti jis staiga atsuko savo lūpas ir pabučiavo mane. Aš staigiu judesiu atsitraukiau nuo jo ir trenkiau jam gera antausį. Ir apsisukus jau norėjau bėgti pro duris, bet prieš save pamačiau keletą vaikinų kurie buvo išsišiepę labai plačia šypsena, nekreipiau į juos dėmesio. Dar kartą piktu žvilgsniu pažiūrėjau į Zayn greitai tiesiog išplėšiau telefoną jam į rankų, bei eidama trumpam atsisukau į jį, ir nepatikėsit jis stovėjo pridėjęs ranką prie savo skruosto į kurį trenkiau, žiūrėjo į mane ir šypsojosi. Jam ką gal labai patiko? Nekreipiau dėmesio ir išėjau namo.
^*^
-LoveMakesYouStronger

Kitokia/(Z.M)Where stories live. Discover now