Svečiai jau išėjo, mes viska susitvarkėme ir dabar jau po dušo guliu lovoje. Pasiėmiau telefona ir man benaršant išgirdau, kad kažkas beldžia į duris. Bet gan tyliai taigi tėvai ir Džeisas tikrai negirdės, nes jie jau tikrai miega, tai ka teks eiti man. Tiesiog puiku. Pakilau iš lovos ir tik po pižama nuėjau į apačia, nujaučiu, kad tai bus tiesiog vaikai kurie sugalvojo "pajuokauti". Atidariusi laukines duris tikrai nustebau, ten buvo.... Zayn.
-Zayn? Ka tu čia darai?,- paklausiau sutrikusi ir apkabinau save rankomis, nes mano pižama tiesiog šilkiniai šortukai ir maikutė, o tai tikrai neprideda šilumos.
-Kaip tu galėjai?,- jo balsas buvo, liūdnas? Nusivyles?
-Ka galėjau?,- paklausiau, nes nieko nesupratau.
-Žinai kai mes išsiskyrėm.....
-Kai tu mane palikai,- gan piktai pataisiau jį, kas kiek matau jį suerzino.
-Kai mes išsiskyreme!,-jis toliau laikėsi savo ir kalbėjo pakeltu balso tonu,- Aš maniau, kad tu gera, per gera man, išvadinau kale norėdamas labiau tave įskaudinti- jis atsiduso,- Bet dabar supratau, tu tikrai esi kalė!,- jis jau kalbėjo piktai ir vos ne šaukė ant manęs. Tik dabar supratau, kad jis girtas, ir sakyčiau net labai.
-Nesupratau? Kažin ar aš daviausi su kitais ar tu?!,- aš taip pat jau ant jo šaukiau.
-Aš bent vaikų neprisidirbau!,- jis tai pasakė sarkastiškai, pažiūrėdamas į mano pilvuka. Kad tu žinotum tiesa asile.
-Mano gyvenimas dabar jau nebe tavo reikalas! Taip, kad nesirūpink,- sušaukiau jam tiesiai į veida, bet nepergarsiai, nes nenorėjau pažadinti kitų.
-Tu laukiesi šešis mėnesius, o tada mes dar draugavom, vadinasi tu mane apgaudinėjai,- jis prirėmė mane prie sienos,- Ir gali neapsimesti čia šventaja kai esi eilinė kekšė!!,- jo žodžiai tikrai mane labai žeidė ir skaudino.
-Išeik,- tyliai pasakiau, nes nenorėjau, kad jis suprastu, kad aš jau tuoj pratrūksiu verkti.
-Aš išeisiu, bet prieš tai.....,- jis tai pasakė grėsmingai ir nutilo, o aš net nespėjau sureaguoti kada jo lūpos atsirado ant manųjų. Kad ir kaip norėjau jam atsakyti principai man neleido ir aš iš visų jėgų bandžiau jį nustumti nuo savęs, bet jis aišku buvo stipresnis nors ir girtas. Jis prisitraukė mane arčiau saves ir dabar mano pilvukas jau rėmėsi į jį, bet aš nežadu jam pasiduoti. Galiausiai man pavyko jo atsikratyti, vos jis atsitraukė aš trenkiau jam antausį. Jis pažiūrėjo į mane juodomis akimis.
-Zayn išeik! Dabar!!,- jau šaukiau ant jo ir stumiau jį link durų. Mano skruostais jau be sustojimo tekėjo ašaros, o aš jų nebevaldžiau, nes tai nebeįmanoma. Galiausiai kai jo atsikračiau parėjau į savo kambarį, kambaryje buvo labai tvaku ir trūko gryno oro taigi prasidariau balkono duris ir atsigulusi į lova verkiau. Zayn žodžiai dar karta sudraskė man širdį. Jis nieko nežino, bet smerkia mane ir net drįsta vadinti mane kekše. Matai iki jo durnos galvos daeina, kad pastojau mus dar draugaujant, bet, kad vaikas jo tai jau ne. Nors ir ačiū dievui, kad nedaeina, o taip dar pradėtų reikalauti savo teisių ir dar kokiu nesamonių. O aš savo vaikelį auginsiu pati, ir užauginsiu jį taip, kad jis tikrai nebūtų panašus į tėtį. Kaip jis apskritai drįsta vaidinti mane kekše kai nieko nežino, asilas. Kuo toliau tuo labiau įsitikinu, kad jis didžiausias idiotas kokį esu sutikus gyvenime. Nekenčiu aš jo, bet dar labiau aš nekenčiu savo jausmų jam, kurie, kad ir ka blogo jis man yra padares niekur nedingsta.
Ryte pabudau nelabai kokios nuotaikos, vakar dar ilgai negalėjau užmigti. Jeigu ir kažkur giliai dar turėjau kokią viltį, kad Zayn pasikeitė, kad kažkas dar įmanoma ir, kad mano vaikelis pažins savo tėtį, tai po vakar nakties visos šios viltys dingo. Na, bet šiandien nauja diena ir gana galvoti apie ta asila. Atsikėliau ir nusileidau į apačia.
-Labas rytas,- pasisveikinau su Džeisu, kuris vienintelis buvo jau atsikėles.
-Labas,- Džeisas man atsakė, o aš nuėjau pasidaryti kavos. Pasidariau kavos ir nuėjau į savo kambarį. Susisukau į daug pledų ir nuėjau į balkona. Jaučiu visi kurie mane mato galvoja, kad aš nesveika. Prieš akis matau Zayn balkona, ir vis negaliu suprasti kodėl jis vakar taip pasielgė?Gurkšnojau kava ir mano balkono durys atsidarė, pro jas atėjo Džeisas susisukęs į daug pledų ir taip pat turėdamas rankose kavos puodelį.
-Galiu?,- jis paklausė ir aš pasislinkau padarydama daugiau jam vietos šalia.
Viskas gerai?,- jis paklausė apsikabindamas ir prisitraukdamas mane arčiau.
-Aha,- sumeluoju.
-Nemeluok,- jis pasako jau rimčiau.
-Nemeluoju,- bandau pasakyti kuo itikinamiau.
-Vakar vakare aš viska girdėjau,- jis pasako ir aš greitai pakeliu galva į jį,- Jis yra debilas,- Džeisas bando mane prajuokinti, bet man nejuokinga.
-Jis nieko nežino,- pasakiau jau liūdniau. Man šiuo metu tikrai reikia su kažkuo pasikalbėti, o galimybės tik su broliu, taigi...
-Jis asilas, aš taip norėčiau jį primušti, kad tu net neisivaizduoji,- Džeisas kalbėjo tikrai labai piktai ir grėsmingai.
-Ne nereikia, neprasidėk su tokiu kaip Zayn, ji to nevertas,- bandžiau jį nuraminti.
-Žinai jis lyg ir mano draugas, sakyčiau labai geras, kol nepagalvoju ka jis tau yra padares,- jis vis dar kalbėjo piktai.
-Jis man nėra padares nieko tokio ko negalima būtu ištaisyti ar pamiršti,- bandžiau tuo itikinti ir Džeisa ir save.
-Bet jis tau paliko kai ka kas tau visada primins apie jį.....
-Ir ka aš tokio palikau?!,- išgirdau sarkastiška Zayn balsa iš kito balkono ir mano širdis nusirito į kulnus, o jeigu jis suprato ar supras? Džeisas jau žiojosi kažka sakyti, bet aš jį greitai nutraukiau, nes kai jis toks piktas gali pasakyti ir tiesa.
-Nieko,- piktai atsakiau Zayn ir greitai pasišalinau iš balkono kartu išsitemdama ir Džeisa.
Zayn
Kai Izabelė mane išvijo iš savo namu parėjau namo ir nuėjau tiesiai į duša. O dabar esu savo kambaryje ir guliu lovoje. Niekaip negaliu suprasti kaip ji sugebėjo vaidinti tokia gerute. Bet aš irgi kvailys, kaip nepastebėjau, kad ji mane apgaudinėja. Vien ta mintis, kad ji buvo su kažkuo kitu manyje sukelia tokį pyktį ir įniršį, kad nežinau ka galėčiau padaryti. Nors ka aš čia galvoju neturėtu ji man berūpėti. Kai Izabelė išvyko viskas buvo taip kai seniau daug merginu, vakarėliu ir linksmybiu, bet tai truko neilgai, gal man reikėjo pertraukos? Bet kai ji grįžo čia, aš norėjau ja pamatyti, su ja pasikalbėti, tik, kad panašu ji to nenorėjo. Ir nesupratu kodėl, jeigu ji mane apgaudinėjo su kitu tai juk ji neturėtu ant manes pykti? Kitas dalykas kurio nesupratu tai kaip aš per Kūčias nepastebėjau, kad ji laukiasi, nes jos pilvukas jau tikrai nemažas. Turiu pripažinti ji grįžo dar gražesnė negu seniau, o tas pilvukas iš vis atrodo puikiai. Įdomu kas tas avigalvis nuo kurio ji pastojo? Jis tikras asilas, kad paliko savo mergina kai ji laukiasi jo vaiko. Aš apskritai nesuprantu kaip tokius nevykėlius žemė nešioja, sužinočiau kas jis, užmuščiau. Buvau labai piktas ant viso pasaulio taigi nuėjau į balkona parukyti, bet mano dėmesį patraukė garsas, lyg kažkas verktų? Ir tas garsas sklinda iš Izabelės kambario?Prisidegiau cigarete, bet nebaigęs jos rukyti išėjau iš balkono, nes negaliu klausytis kaip ji verkia. Kažin kas jai?
Ryte pabudau su beproto skaudančia galva, viskas daugiau nebegersiu. Nusileidau į apačia ir išgėriau vaistų, gal bus geriau. Sunkiai pamenu kas nutiko vakar, prisimenu, kad labai piktas ėjau pas Izabele, bet kas ten nutiko nieko nepamenu.
^*^
Nuomonių ir vote!!!!!!
-LoveMakesYouStronger
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...