Taigi jau beveik 11:00 greit važiuosim. Chloe jau atėjo pas mane.
-Chloe kada spėjai,- pasakiau žiūrėdama į jos dabar jau rožinius plaukus.
-Vakar vakare, tai nuplaunami dažai nusiplaus po kokiu 5 plovimu,- ji man šyptelėjo. Jos plaukai buvo ryškiai rožiniai, bet jei tiko.
-Ize, Chloe jūs jau pasiruošusios?,- išgirdau Džeisa iš pirmo aukšto
-Taip, tuoj nusileisim į apačia,- greit atsakiau jam. Mes su Chloe pasiėmės savo daiktus ir nusileidom į apačia.
-Na, važiuojam,- pasakė Džeisas einant pro duris.,- Važiuosim su dviejomis mašinomis, aš, tu ir Chloe su viena, o mano draugai su kita,- pasakė Džeisas ir mes išvažiavom.Tikrai jau gan ilgai važiavom. Kai pagaliau automobilis sustojo.
-Pagaliau jau maniau niekada neatvažiuosim,- atsidususi pasakė Chloe.
-Gerai kaip matau vaikinai jau čia, tai einam pirma jus supažindinsiu, o vėliau visi išsikraustysim daiktus,- pasakė Džeisas ir nusivedė mus į nama. Aš mintyse tiesiog maldavau Dievo ir visu ko tik galėjau, kad tie vaikinai būtu gražūs!! Pagaliau priėjom nama ir Džeisas atidarė duris.
-Draugužiai čia Chloe ir Izė,- aš kreivai į jį pažiūrėjau primerkdama akis, nes daugiau niekas manes nebadindavo Ize, ir nežinau ar norėjau, kad vadintu.,- Ojjj atsiprašau Izabėlė,- greit pasitaisė jis. Ir aš tik dabar atsisukau ir pamačiau tuos Džeiso 'draugus'.
Jūs turbūt juokaujat!?!?! Tai buvo tie patys Zayn draugeliai. Gerai, kad bent jo paties nebuvo, atsidusau kiek lengviau.
-Sveiki,-pasakiau dirbtinai nusišypsodama. Džeisas keistai į mane pažiūrėjo, bet nieko nesakė.
-O kur pagrindinis alfa?.-pašaipiai pabrėždamas paskutinius žodžius paklausė Džeisas.
-Kažkur lauke,-atsakė vienas iš vaikinu. Aš lyg ir žinau ju vardus, bet nežinau kuris kurio... Taigi nuėjau susipažinti, apsimesdama, kad ju niekad nesu mačius. Jie taip apsimetė, manau Džeisas nieko nesuprato.
-O ir tu jau čia,-išgirdau brolio balsa,- Ateik supažindinsiu,-jis pasakė ir atėjes prie manes pabaksnojo man į petį norėdamas, kas atsisukčiau, ir aš atsisukau. Atsisukus pamačiau Zayn, jūs turbūt juokaujat!?!?!?!? Aš stovėjau kaip, kaip, kaip nežinau kas... Bandžiau apsimesti, kad jo nepažystu.
-Zayn čia mano sesuo Izė, ojj Izabelė,- jis greit pasitaisė pažiūrėdamas man į akis,- Ize, čia Zayn.
-Matau bus linksma,- išsišiepė Zayn.
-Zayn, net negalvok apie tai,- rimtai pasakė mano brolis žiūrėdamas į Zayn.
-Patikėk jau bandė,- pašaipiai pasakė Harry,- Be šansu,- greit pridurė dar pašaipiau.
-Tylėk,- suniurzgė Zayn
-Aš konors nežinau,- pažiūrėjo į mane Džeisas.
-Ne, tu viska žinai,- bandžiau pasakyti rimtai,- Beveik,- pridūrisu taip tyliai, kad Džeisas negirdėtu.
-Ka nors sakei?,-nueidamas manes paklausė Džeisas.
-Ne ne nieko,- greit atsakiau. Zayn pažiūrėjo į mane, o aš tik pavarčiau akis ir nuėjau parsinešti daiktu.
-Kur mano kambarys?,-paklausiau priėjusi prie Harry, kaip suprantu šis namas priklauso jam.
-Eime, parodysiu,- ir jis nusivedė mane į antra aukšta.
-Štai raktas,-jis padavė man rakta,-Ajjj, ir štai tas kambarys Chloe,-jis parodė į kambarį šalia mano,- o štai tas Zayn,-jis parodė į kitas šalia mano kambario esančias duris.
-Gerai,- pasakiau ir nuėjau į savo kambarį.
---------------------------------------------
Sorry, kad vakar nebuvo dalies, tiesiog buvau išvažiavus tai taip ir gavos:( Na, bet tikiuosi labai nepyksit ir ši dalis jums patiks:) Galbūt vėliau įkelsiu dar viena dalį:)
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...