Kol baigiau dėliotis daiktus atėjo vakaras. Į mano kambarį atėjo Chloe.
-Gal ir tu nori žaisti T/D visi kiti jau apačioj,- paklausė ji.
-Gerai,- pasakiau ir kartu su Chloe nusileidau į apačia.
-Ir tu žaisi?,- prie manes priėjo Džeisas ir paklausė.
-Žaisiu,- greit jam atsakiau, ir jau norėjau eiti..
-Niekada nesirink Harry drasos, jos būna labai žiaurios,- bandydamas būti rūpestingu pasakė Džeisas.
-Gerai jau,-pasakiau nueidama nuo jo. Visi žaidė nuobodžiai ir maniau užmigsiu, tiesa, tiesa, tiesa....
-Ize?,-atsisukęs į mane pažiūrėjo Harry.
-Drasa,-pasakiau greit pažiūrėdama į Džeisa, ir šypteldama, aš drasa pasirinkau todėl, nes nebuvau bailė ir todėl, nes norėjau paerzinti Džeisa. Visi nustebo, kad pasirinkau drasa, o Džeisas tik pasukiojo galva į šonus.
-Gerai,-Harry patrynė rankomis,-tu šianakt turėsi miegoti Zayn kambaryje. Džeisas jau norėjo kažka sakyti, bet aš jam nepastebimai mirktelėjau ir velniūkiškai nusišypsojau. Ir jis nurimo suprates, kad aš kažka sugalvojau.
-Gerai,-atsakiau nerūpestingu balsu.Galiausiai kai baigėme žaisti Harry nusivedė mane į antra aukšta.
-Pasiimk ko reikia, nes aš užrakinsiu tavo kambarį,- jis įleido mane į kambarį ir kai aš pasiėmiau man reikalingus daiktus išėjau iš kambario ir Harry užrakino duris. Visi vaikinai vis dar buvo apačioje ir kalbėjosi. Aš nuėjau į Zayn kambarį ir apsižvalgiau ar Zayn dar nėra. Nėra, apsidžiaugiau jo neradusi, ir užrakinusi kambario duris nuėjau į duša ir tada į lova. Atsiguliau ir pasijungiau filma. Netrukus išgirdau, kad vaikinai skirstosi. Pamačiau kaip nulinko kambario duru rankena ir išgirdau beldima į duris.
-Taip?,- paklausiau lyg nežinočiau kas ir ko nori.
-Tai gal atrakinsi duris?!,- sarkastiškai paklausė Zayn.
-O turėčiau,- apsimečiau nustebusi.
-Taip, turi vykdyti Harry drasa,- jis man priminė.
-Tai aš ir vykdau,- pasakiau jam,- matai Harry sakė, kad turėsiu miegoti tavo kambaryje, bet nesakė, kad su tavim,- pasakiau kiek šelmiškai ir pabrėždama paskutinius žodžius. Staiga išgirdau Džeiso juoka per visus namus.
-Visai nejuokinga, ji nesilaiko susitarimo,- paprieštaravo Zayn,- pasakyk kanors!
-Gerai jau gerai,- jis priėjo prie 'mano' kambario duru.
-Ize,- kreipėsi jis rimtai į mane,- aš nustebintas tavo išradingumu,- ir prapliupo juoktis, o kiti vaikinai iš paskos. Tik negirdėjau, kad Zayn juoktusi, matyt jam nejuokinga. Nusišypsojau.
---------------------------------------------
Tai va, įkeliu dar viena dalį kaip konpensacija už tai, kad vakar neįkėliau:) Laukiu nuomoniu ir vote:)
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...