Aš greitai pažiūrėjau į Zayn ir pradėjau bėgti. Na taip jis nieko man nesakė ir nedarė, kolkas. Bėgau pro svetaine, mano planas buvo bėgti lauk.
-Ize palauk, aš tau tikrai nieko nedarysiu,- girdėjau vis artėjantį Zayn balsa.
-Taip ir patikėjau,- sarkazmas. Toliau bėgau, išbėgau pro namu duris ir bėgau link kitos namo pusės kurioje yra baseinas. Ir staiga pajutau kaip esu pastumta ir krentu tiesiai į baseina.
-Zayn!!!!! Užmušiu!!!!!,- pradėjau šūkauti, ir staiga į mano galva atėjo puiki mintis.
-Zayn aš nemoku plaukti!!!! ir vanduo labai šaltas,- apsimečiau, kad skestu, bet mačiau kas vyksta. Zayn pažiūrėjo į Džeisa lyg klaustu ar aš tikrai nemoku plaukti? jau maniau, kad planas žlugo, bet Džeisas nėra kvailas ir palinksėjo galva taip prisidėdamas prie mano plano.
-Zayn!!!!,- tokiau vaidinau ir šūkavau. Greitai pajutau kaip Zayn atsirado vandenyje ir gelbėja mane. Jis visiškai mane laikė ir man pačiai nereikėjo nieko daryti.
-Tu rimtai būdama 17 metu nemoki plaukti,- jis norėjo iš manes pasišaipyti.
-Tai aišku, kad moku,- pasakiau atsitraukdama nuo jo ir nuplaukdama link baseino krašto. Atsisukau pažiūrėti ka daro Zayn, jis labai greitai plaukė link manes, aš pradėjau plaukti kiek galima greičiau ir pagaliau išlipau iš baseino. Džeisas jau buvo šalia.
-Džeisai padėk man, nejau nematai, kad šita jūru pabaisa mane tuoj suės,-rėkiau rodydama į Zayn.
-Aš atsiprašau,- tik tiek išgirdau iš Džeiso prieš tai kai jis mane pastūme ir štai aš vėl baseine...
-Džeisai!!!!!,- pradėjau šūkauti. Visiškai nekreipiau dėmesio į Zayn, kol nepajaučiau kaip tas ledinis beseino vanduo yra taškomas į mane.
-Zayn baik man tikrai labai šalta!,- bandžiau susitarti gražiuoju.
-Tai ateik pašildysiu,- jis ištiesė savo rankas parodydamas, kad ateičiau.
-Nesveikas,- sumurmėjau sau po nosim ir greitai nuplaukiau link baseino krašto, ir išlipau lauk. Praėjau pro visus kalendama dantimis, nes tikrai žiauriai sušalau. Vos įėjau į namus nuvariau į 2 aukšta ir į savo kambarį, nuėjau į vonia. Nusirengiau ir paleidau karšta vandens srove, taip bandžiau apšilti, prastovėjau gal pusvalandį, bet nepadėjo. Galiausiai išlipau ir užsijuosiau savo kūna rankšluoščiu, kadangi nepasiėmiau kitu rūbu ir nuėjau į kambarį. Vos pradariau duris skiriančias mano kambarį nuo vonios sustingau. Ant lovos sėdėjo Zayn. Nu jo Zayn mano kambarį, o aš tik su rankšluoščiu, puiku... Nu svarbu nepasimesti.
-Ka tu čia veiki?
-Atnešiau arbatos,- jis ištiesė man puodelį.
-Ačiū, palik ant staliuko, o aš einu rengtis, nes žiauriai šalta,- ir pasiėmusi savo pižama tai maikutė ir šortukai pasisukau eiti į vonia.
-Net nepadėkosi?,- Zayn nustebes, nekaltas balselis pasiekė mano ausis.
-Už ka?
-Už arbata,- jis atsakė paprastai.
-Ne, jeigu nebūtum manes pastūmes į baseina aš čia dabar nemirčiau iš šalčio,- ir apsisukusi nuėjau į vonia. Apsirengiau ir išėjau iš vonios į kambarį. Zayn nebebuvo, bet arbata buvo palikta ant stalelio netoli lovos. Aš susisukau į anklode, išgėriau arbata ir atsiguliau miegoti. Man dar labai šalta, nu, bet nieko gal apšilsiu. Priėš akis mačiau tik langa ir tamsia naktį pro jį, o visas kambarys buvo man už nugaros.
Pajutau, kad kažkas atidarė kambario duris, bet nejudėjau.
-Nešalta?,- išgirdau Zayn balsa.
-Ne,- pamelavau net nesujudėdama, nes žinau jeigu pasakysiu tiesa jis pasinaudos proga ir gulsis šalia.
-Na tada gerai aš atnešiau antklodžiu, bet, kad jau nereikia tai eisiu,- rimtai?! Jis atnešė antklodžiu? Aš staigiai pašokau iš lovos.
-Ne ne, tai aišku reikia, čia šalta k...,- aš staiga jį pamačiau ir nei velnio jis neturėjo jokiu antklodžiu, jis mane apgavo....,- Ai aš tik pajuokavau, jei rimtai tai nei truputi nešalta,- bandžiau suktis iš padėties, kai pamačiau, kad Zayn artėja.
-Žinai, tu atrodai labai mielai kai pasimeti ir bandydama išsisukti pradedi meluoti,- jis nusijuokė ir atsigulė šalia.
-Zayn tu ka gal savo lovos neturi? Ar tau reikia pasakos prieš miega?,- paklausiau
-Tiesiog gali nieko nesakyti ir leisti man čia miegoti?,- Zayn balsas nuskambėjo taip mielai.
-Gerai, bet nebandai prie manes liestis,- pasakiau ir atsukau jam nugara. Jo atsakymo nesulaukiau, taigi tyla priimsiu kai teigiama atsakyma. Arba ne, pagalvojau kai pajutau jo rankas apsisukančias aplink mano kūna.
-Zayn,- suurzgiau.
-Ššš, būk gera bent viena vakara,- jo balsas buvo mieguistas ir toks mielas.
-Aš nepakankamai gera, kad leidžiu tau išvis miegoti mano lovoj, kai tam nėra jokios priežasties?,- paklausiau su nepasitenkinimu kurio neslėpiau.
-O jeigu aš turėčiau priežasį?
-Kai turėsi tada ir pakalbėsim, bet aš ir taip tau gera.
-Tiesiog miegok ir nieko nesakyk,- Zayn tyliai sušnibždėjo.
-Viena vakara,- tyliai priminiau jam jo žodžius. Patogiai įsitaisiau, o Zayn savo galva panardino mano kaklo linkyje. Keista, bet man višiškai tai nekliudė, galiu pasakyti taip buvo net patogiau. Na, bet jeigu kasnors pamatytu tai atrodytu tikrai keistai. Su tokiomis mintimis ir užmigau.
---------------------------------------------
Laukiu nuomoniu, daliu jau tikrai yra pakankamai, kad būtumėt susidariusios nuomonę, taigi parašyk:)
-LoveMakesYouStronger
---------------------------------------------
YOU ARE READING
Kitokia/(Z.M)
FanfictionTai istorija apie mergina vardu Izabelė. Ji ne ta mergina kuri prie saves prisileidžia bet ka, draugus ji renkasi itin atsargiai. Bet ar persikraustymas ir noras pritapti visko nepakeis? O dar ir tas vaikinas(Z.M) 1 sezonas- baigtas✔️ 2 sezonas- bai...